Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 190d differ?
#1
Tere
Küsimus oleks selline, et kas 2,0d ja 2,0b difritel on mingi erinevus või võib bensuka oma dislale alla panna?
Vasta
#2
mul oli näiteks 1.8 bensuka oma 20 diislil all. kõik toimis igatahes.
Vasta
#3
Siis peaks kahese oma käima küll, mis hinnaga neid müüakse ega ei oska öelda?
Vasta
#4
oliver330 Kirjutas:Siis peaks kahese oma käima küll, mis hinnaga neid müüakse ega ei oska öelda?

Arvan ,et minult saaksid umbes 500.- ilma lukuta.Ega sa ülekande arvu oska öelda?
Vasta
#5
OT: Mida kõike Lõokese garaaž endas ei peida - krt ma isegi väntvõlli eest kast õlut veel sees Rolleyes
Vasta
#6
R129 Kirjutas:OT: Mida kõike Lõokese garaaž endas ei peida - krt ma isegi väntvõlli eest kast õlut veel sees Rolleyes

OT on. Ja Lõokesel käib äri veidi teistmoodi. Mina tasusin difri eest 10-liitri viinaga.
OT off

Tegelikult pole üldse tähtis, mis mootoriga auto on(ülekanne sõltub veel käigukastist). Tähtis on ülekanne ja difri tüüp (kas on ASD/ABS või ABS või ilma nendeta)

Mul ka 1.8 differ vedeleb Tartu ligidal. 3.47 ülekanne ja ilma "lisadeta".
Vasta
#7
kast on 4käiguline auto on 84a. väljalase ja abs i tal pole või mida iganes need lühendid tähendavad. Aga kus ma selle ülekande arvu leian või kuidas ma seda vaadata saanIcon_question[/color]
Vasta
#8
Kui auto alt vaatad difrit tagakaane poolt, siis jääb ülekande number paremale alla nurka, ilmselt pead puhastamisega kõvasti vaeva nägema.
Kusagil netis oli ka tabel, mis ülekanded on mis mootoriga ja käigukastiga mudelitel.
Vasta
#9
Suur tänuIcon_smile aga ega täpsemalt ei oska öelda kus seda tabelit leidaIcon_question
Vasta
#10
Küsiks sellise küsimuse, et kas ATM ja manuaalkastil on erinev ülekande arv. Plaan oleks 200D ATM Differ panna 190D manuaali alla. On sel mõttel jumet, või peaks ikka manuaalkastiga 190d alt diffri otsima ?
Vasta
#11
ATM-i neljas käik(ehk viimane) on ülekandega 1:1
Neljasel manuaalkastil samuti neljas käik ülekandega 1:1
Siiski pole ka nendel reduktorit ülekanded samad, aga erinevus pole just märgatav.

Kui sul viiene manuaalkast, siis soovitaks ikka õige ülekandega reduktorit.
Vasta
#12
Tere,

Ülekandearv on kahtlemata väga huvitav teema.
MB ülekandearvu (ja üldse ülekandearvude) vaatamiseks on hea lehekülg see:
http://wiki.mercedes-benz-classic.com/in...gorie:W201

Vali vastava mudeli juures:
saksa keeles "Getriebe & Fahrleistungen"
inglise keeles "Transmission & Performance"

Ning vaata sealt saksa keeles:
"Getriebeübersetzung" (käikude ülekandearvud)
"Achsantriebsübersetzung" (koguülekandearv)

või inglise keeles vastavalt:
"Gear ratios"
"Final drive ratio"

Kui Sul on 4-käiguline nö I-seeria 2-liitrine diisel, siis Su auto viimase käigu ülekanne on 1.0 ja koguülekanne (http://bit.ly/19g8YAY):
3.23

Sama ajastu 190 ning 190 E 2.0 ülekandearv viimasel käigul on samuti 1.0 ning koguülekanne (http://bit.ly/1aKgBKV):
3.23

Seega on reduktor (vähemalt kiiruse osas) nendel põlvkondadel nii 2-liitrisel bensukal kui diislil täpselt sama.

Alates 1988. aasta mudeliuuendusest, tuleb välja, tagasild muutus, sest 4-käigulise 2-liitrise bensiiniauto viimane käik on endiselt 1.0 ülekandega, kuid ülekandearv on (http://bit.ly/1cRTcHm):
3.46

Üllataval kombel aga muutus see 1991. aastal tagasi ning edaspidi on jälle 4-käigulise auto ülekandearv 1.0 kõrgeima käigu korral (http://bit.ly/1cRTMF8):
3.23

See vahepeal olnud 3.46 on sama, mis 1.8-liitrise 4-käigulise auto puhul. 1.8 5-käigulisel on ülekandearv 3.64.

Arve uskudes näib üldjoontes, et 4-käigulise ATM reduktori ülekanne peaks olema täpselt 4-käigulise manuaali omaga esimese põlvkonna autodel sama (3.23).
Taksodeks ehitatud 4-käigulistel automaat autodel oli ülekanne samal ajal 3.27 (http://bit.ly/1lFcZlp).

Seega tasub lisaks käigukastile natuke silmas pidada ka auto valmistamisaastat, aga ka seda, kas auto on taksoks ehitatud või mitte (tõenäoliselt Eestisse jõudnud autod seda üldiselt ei ole).

Ühesõnaga, kogu pikka ja segast juttu kokku võttes peaksid leidma reduktori autolt, mille ülekandearv on 3.23, et saada enda auto originaalkäitumine.

Parimate soovidega,

Tauno
Vasta
#13
lihtne tabel w201 diffri ülekande suuruste kohta:
http://www.baureihe201.de/W201/technik.htm
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  190D vedrud (tagaosa on kikkis) BKR 23 11,050 08-07-2019, 03:27 PM
Viimane postitus: Ott
  190D xenon Rainiskoop 10 7,959 07-01-2017, 05:34 PM
Viimane postitus: killer666
  Probleem siduriga 190D Rainiskoop 2 3,126 07-09-2016, 08:38 PM
Viimane postitus: Rainiskoop
  Probleem 190d 2.5 ohutulede lülitiga. mhku 2 2,602 05-12-2014, 11:06 AM
Viimane postitus: killer666
  W201 84.a 190D salongi ventikas ToomasW201D 0 1,978 21-11-2014, 09:16 PM
Viimane postitus: ToomasW201D
  W201 tagasilla differ Estish 0 2,434 29-05-2014, 12:36 PM
Viimane postitus: Estish
  MB 190D 53kW '88 - Paagist ei tule kütet peale Kodan1k 6 4,282 19-02-2014, 11:01 AM
Viimane postitus: v6sa
  MB 190D 2.0 55 kw Kasutusjuhendi otsing deeremees 1 1,990 02-02-2014, 10:05 PM
Viimane postitus: 190
  MB 190D käigukasti ja siduri probleem 190DDD 1 2,636 27-12-2013, 09:59 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz 190D üle Trebla 3 3,491 27-10-2013, 09:41 PM
Viimane postitus: kaido320



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne