15-01-2009, 03:59 PM
Brabus G v12
|
15-01-2009, 05:03 PM
Ja mis on selle teema mõte?
15-01-2009, 05:09 PM
Võibolla, et tutvustada sellist aparaati.
Ei saa just öelda, et tihti sellist näeks. Kena, sellisega kannatab juba offroad`ima minna, kui vähe tõsta teist ja mingi 38" rehvid alla sobitada.
15-01-2009, 05:35 PM
Ma ise sattusin sellele täna esimest korda peale ning tundus suht huvitav "elukas" olevat. Seega viskasin pildid ja lingi foorumisse lugemiseks. Võibolla kedagi huvitab, kes linglil klikkida ei viitsi kopeerisin väikse osa tekstis siia.
The world's only twelve-cylinder SUV comes from BRABUS. The BRABUS S V12 increased-displacement engine in the G-Class body produces 610 hp / 449 kW at 5,300 rpm and delivers an enormous peak torque of 1,006 Nm, available from a low 1,750 rpm.
15-01-2009, 10:44 PM
Oi oi kuri asi on see ikka. Ime mida mehed teevad. Kuisjuures on ka G - millel on SLRi mootor peal - samuti on olemas E - millel on SLRi motor peal. Tõsi need on ju V8 ja fööniga mitte kobakas V12 koos kahe laaduriga.
Kuid kui neid V12 ja tohutudi pöördemomendi numbreid loen tuleb kohe ühe autoajakirjaniku jutt S65 AMGst meelde: nimelt pildi turbo lag suht suur olema - a´la: vajatag pedaali põhja midagi ei juhtu, mõne hetke pärkast saad löögi kuklasse, kolmnurk vilgub, ESP rabeleb ja ABS näeb vaeva - tulemus rattaid pidurdatakse (kere liigub koos peaga ette - turvavööst on kasu), edasi järgneb sama asi - ei mingit tõmmet, siis löök kuklasse jne jne. S65 pole proovinud, kui 500hj S600 ja 500 hj S55 - viimane on parem.
15-01-2009, 10:54 PM
Turbo lag`iga on vaid üks asi, mida ma tahan ka oma praeguse 3.2 mootori peal saavutada, nimelt suure turbo ette tuleb väiksem paigutada.
Rida mootoriga on asi vägagi lihtne, Vau`ga läheb juba füüsiliselt väga raskeks. Üle minna E85 peale jne. Aga see G on supercool. Mulle G klass meeldib just kere poolest, kui veel selline mootor oleks..... ...metsa, kalale, linna teatrisse, kiirendusele, midagi vedama...
16-01-2009, 01:02 PM
Kui ma väga ei eksi, siis venelaste ajakiri Autoreview kirjutas kunagi, et sellise masina õlivahetuse sooritamiseks tuleb mootor autolt maha võtta. Muidu pole juurdepääsu vajalikele komponentidele.
A.
16-01-2009, 04:19 PM
Hm, ma küll ei taha uskuda, sest minu silm märkab nii õli korki kui ka õlifiltri pesa. Ja välja peaks mahlad kaa saama lasta ilma suuremate sekeldusteta!?
Igatahes, seda autot vaadates tekivad ülimad emotsioonid nagu lapsel suurt ja võimast puldiautot vaadates, kujutlusvõime hakkab tööle ja üldse aju töötab täisvõimsusega. See on üks kuradima õige G-Klasse. Was für eines auto.
16-01-2009, 05:19 PM
Krt tagavararatas oleks vaja tagasi panna, kuidagi imelik. Hm, samas mitu korda vaadataes on juba enam vähem
Keegi võiks lisada kroomkoopa ääred Igaljuhul kui sl ära tüütab ostan selle.
16-01-2009, 07:07 PM
Aspelund Kirjutas:Kui ma väga ei eksi, siis venelaste ajakiri Autoreview kirjutas kunagi, et sellise masina õlivahetuse sooritamiseks tuleb mootor autolt maha võtta. Muidu pole juurdepääsu vajalikele komponentidele. vähemalt nendel autodel millel õlivarda auk käib ju tänapäevals õli väljavõtmine pisikese toruga ning emakese maa kohal hõljuva õhu ja tema surve abil. Ju see filter ka ikka mõistlikus kohas antud pillidel. Ja ega ta hullem pole kui tavaline 600-bi turbo. Lihtsalt cooler ja föönid on tiba suuremad. Pole kosmos - ikka maalt pärit objekt.
15-02-2009, 11:48 AM
amg g klass
http://www.youtube.com/watch?v=5S4lJcqiVBM
15-02-2009, 04:53 PM
leitsaku Kirjutas:amg g klass Nagu jõehobu üritaks galoppi visata Ikka väga teise suunitlusega see auto.. Kuid see Brabus on tõeline komm küll- sooritusvõimest rääkimatta.
20-02-2009, 03:30 PM
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
G-klassi Brabus LED-päevasõidutuled Jaan Roosaare kontakt? | nostromo | 7 | 10,062 |
12-06-2014, 11:53 PM Viimane postitus: väikemees |
|
2002 G500 Brabus chip 265kW? | nostromo | 0 | 2,931 |
25-01-2012, 02:08 AM Viimane postitus: nostromo |
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne