Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
esimene on hea
ja 2.8 on hea mootor
Postitused: 367
Teemad: 20
Liitus: Dec 2008
Maine:
0
Kui väga ninekut tahad siis jah esime valik on norm!
Kui aga odavat kindlustust ja vaikselt põristada ning lisadest on savi siis võta teine valik!
Kui aga must nahk meeldib siis vali viimane.
Ise võtaks viimase kuna salongis istudes on ikka väga rahulolev tunne.
Samas kõige tähtsam on ikka tehniline pool. Uuri mis on kõige paremas olukorras. Kui sa autot just remontimiseks ei võta. Nippet näppet leiad igalt poolt aga suured asjad nagu kast, mootor ja kere peavad olema Tip-Top!
Postitused: 17
Teemad: 4
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
12-01-2009, 06:39 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2009, 06:41 PM ja muutjaks oli kaiten.)
Kas siis Sport varjandil on konditsineer ja el.aknad?
Mudelid on vist
1.Esprit istmed ja ukse polstrid nooruslikult kirjud(tehase sõnad)ilma el akende ja konditsineerita.madalam kliirens.taga ratastel al.lisa laiendus,
ainult manuaal ,piduri sadulad tavaliselt värvitud(punana,sinine)tehase poolt.EESTIS VÄHELEVINUD
2.Sport istmed ja ukse polstrid nooruslikult kirjud(tehase sõnad)ilma el akende ja konditsineerita.madalam kliirens ,ainult manuaal
3.Classic el.aknad konditsioneer(valikuline)
4.Elegants kõik mugavused
kui eksin siis keegi palun parandage.Eks iluliistud pannakse suvalised ja kiidetakse siis oma.
Autot pildi järgi hinnata pole reaalne.Soovitaks mõne eksperdiga enne mitu masinat üle vaadata.
Tahtsin juhtida tähelepanu sellele,et kui mudeli kirjeldus on tegelikusest erinev võib auto olla läbinud korraliku avarii
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Esimene ikkagi parim minu meelest- 1,8 ja 2,8 mootorite küttekulu vahe oli niivõrd minimaalne (loe: ökopill ei ole kumbki), et 1,8 mootoriga enda piinamine ei tasu ära lihtsalt. Kolmas ka väga viisakas muidugi.