Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Aidake mehed!
C-klass w202 -94. Esimene ehmatus oli selle suure lumetormi aegu. Tahtsin sõitma minna aga kodu juurest minema ei saa. Ei sõida edasi ega tagasi. Naabrid kõik said liikuma ja mingit probleemi polnud.
Mõtlesin, et kas panna talveks auto garaazi Imelik ka veidi, suvel sõida autoga ja talvel külmaga käi jala ja sumpa lumes.
See selleks. Sõidan koju, maja ees libe. Hakkan peatuma, pidurdan vaikselt ja auto ei kavatsegi seisma jääda enne kui post ees. Esi rattad plokkis aga tagumised veavad.
Kahe auto vahele tagurpidi parkida ei julgegi.
Rehvid ei ole küll uued aga muster suht korralik ja asfaldil naelad krõbisevad.
Üldse libeda peal veidi kaasi anda tõmbab kõvasti ratta ringi ja kohe külg ees ka. Elektroonika puudub.
Kui kinni lumes siis sujuvalt kohalt lasta ei saa, natuke gaasi puudud kaevab end sisse
On käigukastil midagi viga? On tagaots kerge(suht püsti on ka)?
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Soovitaks osta uued korralikud talvekummid. Samas muidugi, kui naelad on olemas, peaks kärama küll- aga kas naelad nii ees, kui taga?
Muidu c-klassil ongi taguots kõrgel- võrreldes 190-ga siis.
Postitused: 8,229
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Esiteks: tee tagapidurid korda! Kui esiots lohiseb ja tagaots veab edasi, siis tagapidureid pole. Silindrid ilmselt kinni, põhjuseid võib ka teisi olla.
Automaatkastiga autoga libedal antakse gaasi RAHULIKULT. Kui närviliselt tõmmelda, on kohe ratas ringi. Mida võimsam on mootor, seda rahulikumalt tuleb gaasipedaaliga ringi käia. Meie säästukal võib gaasipedaali ikka isuga muljuda aga SELliga peab ettevaatlik olema. Samas on automaadiga lihtsam lumes mürada, vedu tuleb taha pehmemalt...
Mis rehvid on alla ja kui vanad? Nael üksi ei pea, kui rehv on kümme talve vana ja mustriploki nurgad on ümaraks kulunud.
Tagumik on püsti. Ega äkki tõstetud pole? Nii idatuuningu stiilis? See rikub vedrustuse geomeetria ja tagaotsa pidamine läheb endisest viletsamaks.
Ning ega igaühele automaatkastiga tagaveoline sobigi. Kui ikka ei meeldi, tuleb võtta manuaalkastiga esiveoline. See on üllatusteta ja kindel valik.
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Mina sõitsin ka w202-ga lume tormi ajal , lihtsalt oli sellega lõbusam kui esiveolise mazda5-ga.
Rehvid all uued protid Masterid, kohalt läks ära täiesti normaalselt, see on õige ,et gaasiga ei tohi üle pingutada. Mingit LSD-d ega elektroonikat sellel autol pole.
Pidurid on suvel kap.remonditud ja ABS täiesti toimiv , nii et pidama sai ka täitsa normaalselt.
Kinni samuti ei jäänud, sellise ilmaga tuleb lihtsalt rahulikult sõita ja mis oluline paksu lume sees sõitmisel, mitte hoogu maha lasta vaid pidevalt liikuda, siis kinnijäämis võimalus väiksem.
Postitused: 252
Teemad: 5
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Ühinen alambe ja ka teiste nõuandjatega sõiduvõtete osas. Endal alla uued Vredestein Nordtrac lamellid ja tormi ajal polnud absoluutselt probleemi, isegi hoovi sissesõidu ette lükatud lumevallist ronisin läbi.
Nagu Võsa mainis, siis lase pidruid üle kontrollida. Teiseks, vaata kriitilise pilguga üle oma rehvid - naast ei tähenda veel pidamist, oluline on muster, mustri sügavus, rehvi vanus, rehvi laius. Ise kasutan 185/65 R15 rehvi, asfaldil küll veidi kehvem, kuid paksu lume ja jääga pidamine parem - originaalmõõt suveks 205/60R15. Kolmandaks, sõiduvõtted - loe ülevalt kogenud meeste soovitusi, tekst tagaveoliste automaatide osas puhas kuld (ilma irooniata), kurvides tuleb ka rooli veits varem keerama hakata jne.
Mina pean oma universaal w202 üheks parimaks pooleveoliseks talveautoks, millega sõitnud, sest auto käitumine on väga stabiilne ja rahulik. Esivelised ei meeldi oma närvilise rooli tõttu.
Loodan, et oli abi
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Lasen pidurid üle vaadata. Arvatavasti tekib tugev jõnks ja rabamine käigu sisse tõmbamisel sellest, et taga pidur ei võta. Esimene üksi ei jõua hoida.
Rehvid on kasutatud, rootsist. Ees hakkapelliita ja taga galaxy. 195/65
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
erki232 Kirjutas:Lasen pidurid üle vaadata. Arvatavasti tekib tugev jõnks ja rabamine käigu sisse tõmbamisel sellest, et taga pidur ei võta. Esimene üksi ei jõua hoida.
Rehvid on kasutatud, rootsist. Ees hakkapelliita ja taga galaxy. 195/65
Kas see tugev jõnks mitte ei või kasti veast tulla?
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Võib ka kastil midagi viga olla. Ehk keegi oskab midagi öelda.
722.4 peaks olema 4-ne kast aga olen käike lugenud ja läheb(vähemalt minuarust) esimesega. Need kastid peaks teisega minema, olenemata E ja S.
Postitused: 375
Teemad: 25
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
erki232 Kirjutas:Võib ka kastil midagi viga olla. Ehk keegi oskab midagi öelda.
722.4 peaks olema 4-ne kast aga olen käike lugenud ja läheb(vähemalt minuarust) esimesega. Need kastid peaks teisega minema, olenemata E ja S.
vaata kangi juurest, mis numbrid peale D-d tulevad 2-3-4, siis on viiene kast kui 1-2-3 või 2-3 siis on neljanekast.
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
Postitused: 13
Teemad: 0
Liitus: Jun 2008
Maine:
0
Ma ka tormi ja libedaga hätta ei jäänud, masinaks w202 automaat, all uued 185/65 R15hakkapelliita4
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Aga mis vahe on kastil toimetamise osas E ja S asendites?
Gaas põhja vajutades toimetavad mõlemad samamoodi.
Kas rahulimumalt sõitea vahetab Economy peal varem käiku kui Standart asendis? Või on see hoopis Sport?
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Ise küsin, ise vastan
S asendis vahetab käigu alla juba piisava gaasi lisamise peale ja kui pedaal põhja suruda, siis vahetab võimalusel veel ühe käigu alla.
4jandaga lumisel teel 60kmh lastes ja gaasi lisades lõi kolmanda sisse ja põhjagaasiga teise, ning päris lõbus oli nii veidi külge lasta , nii et suur lumepilv taga oli
E asendis siis kast vahetab käike suht vara ja kickdowni teeb ainult põhjagaasiga.
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
ise sõidan ka automaatkastiga 202 ga (2,8 142kw), kohapealt minnes kasuta gaasipedaali väga tagasihoidlikult, probleem selles et esiots raske ja tagumine liiga kerge, lisa pagassi lisaraskust, pane kasvõi vasakule ja paremale poole paarb rasket kotti tsementi või liiva, palju parem sõita (testitud!)
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
reingsm Kirjutas:ise sõidan ka automaatkastiga 202 ga (2,8 142kw), kohapealt minnes kasuta gaasipedaali väga tagasihoidlikult, probleem selles et esiots raske ja tagumine liiga kerge, lisa pagassi lisaraskust, pane kasvõi vasakule ja paremale poole paarb rasket kotti tsementi või liiva, palju parem sõita (testitud!) seguautoga sõidad? pane parem paak pentsu täis, siis ei pea tirtsutama 100kr kaupa ja ka pagass püsib inimlikuna.
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
marek Kirjutas:reingsm Kirjutas:ise sõidan ka automaatkastiga 202 ga (2,8 142kw), kohapealt minnes kasuta gaasipedaali väga tagasihoidlikult, probleem selles et esiots raske ja tagumine liiga kerge, lisa pagassi lisaraskust, pane kasvõi vasakule ja paremale poole paarb rasket kotti tsementi või liiva, palju parem sõita (testitud!) seguautoga sõidad? pane parem paak pentsu täis, siis ei pea tirtsutama 100kr kaupa ja ka pagass püsib inimlikuna. 10 points Marekile! Midagi nii tabavat pole tükk aega lugenud
Postitused: 1,244
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
6
See ju ainult positiivne kui sain kellelgi tuju parandada.
Seguauto + täis paak on veel parem variant
Mercedes-Benz varuosad, remont, hooldus, diagnostika, tarkvara uuendused, SCN kodeeringud jne
LESVEN OÜ Suur-Sõjamäe 30F Tallinn
www.lesven.ee
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Ma arvan, et reingsm tahtis öelda, et tal on lihtsalt nii võimas auto(miks muidu neid watte oli vaja märkida).
Oleneb ikka tihendist rooli ja istme vahel. Kui ei tunneta autot-teed, siis pole midagi teha. Ei aita siis segukotid ega midagi.
Postitused: 159
Teemad: 14
Liitus: Oct 2008
Maine:
0
marek, tirtsutan jah 100-200kr kaupa
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
erki232 Kirjutas:marek, tirtsutan jah 100-200kr kaupa arvad, et kondentsiga kütus on parem? filter läheb kiiremini umbe/jäässe, paak oksüdeerub (uuematel suva tegelt, plastikust), lisa aja-, närvikulu et pents otsas, peab igapäev tanklas järjekorras seisma ja sättima, et mõni teele jääks... ahh no tegelt mul suva, lissalt teisest vaatevinklist.
|