Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K: mootori õli surve
#1
ei leidnud kuskilt selle kohast teemat

räägitakse et kui seier langeb 80 kraadi peal ühe kahe vahele et siis ei ole hullu midagi, kuna mootor vana ja töötunnid päris pikad.

oskab keegi foorumi kodanikest öelda, mis arvu peaks näitama armatuuris see õli näidik (seal näidikul kolm arvu 1,2,3) kui mootor on soe (80 kraadi)?
ja kui mootoriks oleks w123 2,3l bensiin
Vasta
#2
Kui üle ühe näitab(muidugi tühikäigul,mitte täispööretel),siis võid rahulikult edasi magada.
Vasta
#3
0,3 bar @ idle
3,0 bar @ 3000 rpm

Ja üleüldse ei ole tark õlirõhu põhjal mingeid järeldusi teha.
Vasta
#4
w124 Kirjutas:0,3 bar @ idle
3,0 bar @ 3000 rpm

Ja üleüldse ei ole tark õlirõhu põhjal mingeid järeldusi teha.

Kuidas keegi, tagantjärgi tarkus on muidugi täppisteadus. Võtad pärast mootori lahti, vaatad, et saale ongi ringi tõmband.
Kui sellest ka midagi ei järelda, siis on tarkusest asi kaugel.

Oleneb, mis pöördel see "idle" on. Üle 600rpm`i võiks ikka 1bar ära näidata, vähemalt näidatagi.
Vasta
#5
vanal masinal töösoe mootor 1 bari välja annab tühikäigul on ok.
külmal mootoril tavaliselt viskab üle kolme bari tühikäigul.
Vasta
#6
See et sul saaled ära kuluvad, on ikka tingitud ebakorrektsest hooldusintervallist ning sellest pläustist või õlist mida sa mootorisse kallad. Ning paratamatult kuluvad nad ju kunagi ära hõõrdejõu tulemusena.

Neid näitajaid pole ma ise välja mõelnud. Pärninevad need masinaga kaasas olnud tehase owner's manualist. Ma arvan, et MB insenerid teavad täpselt, mis piirides mootor optimaalselt töötab.

Need rõhud on töösooja mootori korral. Idle speed erineb erinevatel mudelitel, eks ta sinna 650-750 rpm kanti jääb. Suvel on sooja ilmaga näiteks 0,5 bari tühipöördel ok.

Miks sa, hents, arvad, et tänapäeval ei paigaldata enam õlirõhunäidikud seeriatootmis autodesse ? Sest rumalad inimesed teevad selle näidu põhjal rumalaid järeldusi. On suur vahe, kas panna sisse mingi odav sunoco pläust, mida pump raskemini ringi ajab ja siis ka vastavalt sellest tingituna õlirõhu näit, aga see õli ei jõua ju õlitamist vajavate tähtsate mootori osade juurde ja ei tungi igale poole pindade vahele, seevastu kuhu tungib aga korralik hea viskoossusega õli. Heade määrdeomadustega vedelam ja paremate voolavusomadustega (kallim) õli jõuab ka madalama õlisurve kohal sinna kuhu vaja.

drmox: Ja pealegi on väga tark tegu minu arust uskuda 20 aastat vana auto õlirõhu anduri näitu. Pane manomeeter külge ja mõõda ära, for christ sake !

Ärge nüüd vahutama hakake selle teema peale. Ikka konstruktiivset kriitikat ennekõike vastukajaks.

Head uut aastat!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 523 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  Käigukasti õli hen1 9 1,180 07-10-2022, 03:01 PM
Viimane postitus: hen1
  Ostan mootori. 642858 Veiko1986 0 813 13-06-2022, 06:48 PM
Viimane postitus: Veiko1986
  W124 89a 300d automaatkasti õli jahutus torud Jozels 3 905 22-10-2021, 09:33 AM
Viimane postitus: v6sa
  Õli jahutus vedeliku paagis wolwer 3 1,332 23-01-2021, 10:00 PM
Viimane postitus: v6sa
  S124 300D õli probleem K6rvalt 6 3,712 18-10-2019, 07:49 AM
Viimane postitus: K6rvalt
  Käigukasti õli? Alan87 2 2,685 23-05-2018, 07:07 PM
Viimane postitus: Alan87
  124 mootori temp. kõrge --Arx-- 8 7,449 28-02-2018, 03:14 PM
Viimane postitus: stihl
  Mis õli käib punnsilma manuaal käigukasti ? W210, 2.2cdi, 2000a. MV85 5 4,103 08-01-2018, 05:35 PM
Viimane postitus: MV85



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne