Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
MB 280E automaat, pöörded langesid ning panin D peale, pauk
#1
ei olnud tehtud spetsiaalselt et rattad ringi käiks, mootor suri välja, käivitasin, andsin gaasi et pöörded tõuseksid, kui nad hakkasid langema oli vaja valgusfoorilt kiiremini liikuma saada,kuna oli palju autosi taga, ning kui N'ilt D'le lükkasin ,käis taga pool pauk, ning nüüd ükski käik ei tööta kaasa arvatud ka Parking, milles võib olla rikke, kas käigukast, kardaan,tagasild, või taga pooltelg (ei tea täpset nimetust).
Vasta
#2
Ei saanud sittagi aru.Retard

Palun proovi uuesti, kasutades kirjavahemärke ja teksti liigendust.
Vasta
#3
teiste sõnadega mis läheb katki kui käigukast on N positsioonis ning pöörete peal lükkata käigukasti kang D positsiooni
Vasta
#4
kast, differ või äärmisel juhul veovõll, kardaaniga ei juhtu küll midagi.
Ühel 126-l sai sõber diffrist nii jagu.

Aga kas sul on kusagil auto üles tõsta? Kui on siis tõsta üles ning keera käega kardaani ringi, vaata kas ratas/rattad hakkavad ringi käima.
Vasta
#5
kõik võimalikud variandid oled ise ju ära pakkunud. kast on ikkagi vähem kahtlane, kuna sul parking ka ei pea. kardaan ja poolteljed samuti vähem tõenäolised, sest need ikkasgi raskemast rauast., pigem kardaani kummimuhv ees otsas kohe vastu kasti. a kui slepis ära vedasid, kas siis põhja alt miskist kolinat ei olnud kuulda? tean nelja millel see esimene muhv järgi andis 100km tunnikiiruse juures ja kardaan tegi ikka põhja all puhta töö küll.
Vasta
#6
Miks on üldse vaja foori taga kast N-i peale lükata?
Vasta
#7
Rain01 Kirjutas:Miks on üldse vaja foori taga kast N-i peale lükata?

loe esimest posti. kui mootor välja sureb, siis ei tea mina küll mis imeväega sa auto käima saad kui N või P peal ei ole. ja katsu ntx kui vaja pöördeid kõrgemal hoida piduritega autot kinni hoida. mina ntx 300ce-d ei suuda piduritega kinni hoida kui üks jalg piduril ja teine gaasi peal.
Vasta
#8
Rain01 Kirjutas:Miks on üldse vaja foori taga kast N-i peale lükata?

D-peal on koormus taga, võtab tilga rohkem kütust. Ehk soojendab siduris õligi rohkem kui N-peal oodates.
Vasta
#9
Juhtus,et esimene kardaan läks katki ja hakkas teema põhja all suuri ringe,tabas käigu hooba ja lülitas sisse tagurpidi käigu kuigi sõitsin otse suunas ca 50 km/h.
Katki läks kastis sees üks väike hoovake mis on vahemeheks käigu hoovastiku ja otsese kasti juhtimise vahel.Oli selline 4 cm pikk ja 3 hambaga.
Kontrollida saad nii: pane auto käima ja lülita käike kui midagi ei muutu s.t sõltumatta käigukangi asendist ei muutu ei mootori pöörded ega ei hakka auto kuhugile liikuma siis julen pakkuda ,et sama probleem.Mul oli küll autoks 3,0 diisel.
Vasta
#10
kinni teema,
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Mootori temperatuur ei tõuse rohkem kui 50-60 peale Triin123 2 523 15-02-2024, 04:48 PM
Viimane postitus: Triin123
  W212 õrn susin kapoti all ja pöörded kõiguvad LAuRuS 1 637 25-10-2022, 11:51 AM
Viimane postitus: v6sa
  Mercedes Benz 211 tagumised peatoed ei kuku alla peale lanaax 1 1,000 22-04-2022, 08:43 AM
Viimane postitus: Marksus
  w210 peale pikemat seismist ei taha käivituda w123fagon 2 863 13-09-2021, 09:02 AM
Viimane postitus: v6sa
  Varuosadeks MB e280 (w211) 4matic ning airmatic IlmselgeltMerss 0 783 30-05-2021, 08:48 PM
Viimane postitus: IlmselgeltMerss
  Peale abs viga rool raske?? kubilius 5 3,181 22-07-2018, 06:21 PM
Viimane postitus: kubilius
  c124, e 220 110kw, katalüsaator ja käima minnes viskab pöörded korra kuni 3000-ni 966mkr 5 3,300 17-07-2018, 07:07 PM
Viimane postitus: Priit
  w211 peale cruise kasutamist uimane killer666 12 11,267 18-09-2017, 10:16 PM
Viimane postitus: Randar
  1992 C124 4.2 M119 ABS põleb vahelduvalt ja ASR tuli jääb pärast ca 100m alati peale nostromo 6 5,078 17-06-2017, 12:27 PM
Viimane postitus: Werewolf
  w210 270cdi pöörded 7hp 3 2,492 29-03-2017, 12:42 PM
Viimane postitus: 7hp



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne