Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
probleem 124 3.0 diisel
#1
venna auto suri sõidu pealt suri välja, ja enam ei käivitu. peaks otsima viga esialgu küttesüsteemist ma usun. täiesti võhik selle masina peal, kus asub tal kütusepump? millist kiiret diagnostikat te pakute??
Vasta
#2
Diislil kõrgsurvepump ja see asub mootori juures, ülekande saab ketiga ning sealt tuleb ilmselt välja 6 toru, mis viivad kütust pihustite peale. SUhteliselt lihtsalt leitav, kui mootorit vaatad, siis see paremal pool mootorit.

Ainus point on selles, et kui tõenäoline on, et pump õhtal?

Ja see, et jäi seisma, ei anna ka midagi teada. Mingit häält ka tegi? Jõud enne ära kadus? Puterdas ja ei läinud pöördesse? jne.

Vb on viga hoopis kütusefiltris, mida mul on vähemalt kaks, üks on metallist ja teine allpool plastmassist. Tee kapott lahti ja vaata, kust mida läheb ja paned ise pildi kokku.

Kuigi jah, kui pump õhtal, siis jama.
Vasta
#3
hakkas turtsuma enne ja kohe suri välja, rohkem sümptomeid hetkel ei tea, õhtul jõuan kapoti juurde ja eks siis soperdan ja annan teada!
Vasta
#4
Uus jämefilter, uus peenfilter ja siis alles muu keemia.

Kütust ikka on paagis? Ärge naerge, ma ise alles nöökisin ühe mehe traktoriga, millel "pidi olema pool paaki kütust"... SittagiIcon_evil

Üldiselt kõrgsurvepump äkitselt ei koole. Kuigi on võimalik - keti katkemine, tsentrifugaalregulaatori rike, pumba regulaatori rike...

Aga esmalt filtrid ja kui see ei aita, siis alles keerukamad võimalused.
Vasta
#5
Minupoolne soovitus alustada, vaatamata seieri näidust, otsimist kütte olemasolust paagis. Seejärel, kas küte jõuab kõrgsurve pumbani (vahel fitrid, torud ...) alles seejärel asuda otsima viga kõrgsurvepumbast. Päris kirvereegel, et kõrgsurve pump, keset kestvat sõitu oma töölepingut lõpetada ei tohiks. Samas kui ikka omal teadmisi diisli tööpõhimõttest ja kütuse liikumisteedest napib, siis pigem kutsu autoabi kohale kui hakka A-B st toitesüsteemi harutama.
Vasta
#6
Hei taas kaasosalised!

sai masin käima aga probleemidega ja arvatavasti sama probleem alles.
kirjeldan kuda käima sain.

need riidekattega kummivoolikud mis on pihustite pealt, selle mis jooksis filtrisse tagasi ühendasin lahti ja käis väga pikalt sisin, ka paagis oli kuulda alarõhu alt vabanemist.
arvasin et paagis "vaakum". kork paagilt maha ja andsime süüdet, toru tagasi ei ühendanud, kui hakkas filtri poolsest otsast pritsima läks ka auto käima, ühendasin vooliku tagasi, 1 minut ja auto jälle seisab, sama trikk uuesti aga enam polnud seda vaakumi sisinat. (ühendasin vooliku uuesti lahti ja süüdet kuni hakkab pritsima siis ka masin käivitus)

kas kuskil on midagi umbes? mispidi see kütus seal voolikus jooksma peaks. kas arvan õigesti kui pakun et see pihustite pealt tagasijooks? miks filtri poolt pritsib?
suht tumba olen diislite peal, aga abi vajan ikkagi

Aitäh
Vasta
#7
kuidagi imelik! Pihustite tagasivool laseb küttesüsteemi tagasi selle osa kütete mis pihustite kaudu silindrisse ei jõudnud. Kulunud pihustite korral küttekulu tagasivool suureneb. Filtris peabki mingi surve olema ja kui mingi otsa päästad, siis kütte pritsimine normaalne filtrist.
Nüüd probleemi juurde
Pakun välja, et siiski filter umbes ja kõrge rõhk seetõttu jõuab ka pihustite tagasivoolu kaudu pihustite nõelteni ja seetõttu pihustite töö häiritud. Imelik ta tegelikult. Madalsurve peaks olema kordades väiksem pihustitele jõudvast kõrgsurvest aga ...
Mul sedalaadne kogemus kus ühe pihusti äravool oli umbes ja seetõttu mingi aja pärast see pihusti lakkas töötamast. Pakun välja sellise katse:
Võta ülevool lahti. Pane ajutiselt filtri poolne ots kinni ja vaata kaua siis mootor töötab ja kui suur on pihustitest tagasivool. Kui siis töötab ja kaua on juba selge et vajab hakata arutama tagasivoolu temaatikat.
Edu ja anna teada kui lõplik diagnoos käes.
Vasta
#8
tagasivool pihustitelt on ülimalt minimaalne, justkui polekski (pihustid on kõik paar kuud tagasi vahetatud)
ainuke võimalus oligi stabiilseks tööks kui hoian näpuga filtri poolsel otsal ava kinni et survega diislit kõikjale ei lendaks ja niikaua kuni mul kannatust oli ei tilkunud pihustite tagasi voolust ühtegi tilka ja mootor välja ei surnud. ka pöördesse läks hästi.

suuremat filtrit uurin lähemat homme, kuna lisaks võitlustega mersuga tuleb ka oma töökohuseid täita, kui kaugel asub see teine filter "peenfilter", on see põhja all? taskulambi valgel nagu ei silmanud rohkem filtred peale selle suurema ja väga ei tahtnud lombi sisse selili visata põhja alla avastusi tegema.
Vasta
#9
tuu teine filter on kapote all, kohe kütusepumba kõrval umbes 5 cm läbimõõduga plastikust junn üldiselt valget värvi või läbipaistev. hakka tulema metallist kütusetorudest ja kui jõuad etteandepumbani - st et läheb kütusepumbast välja ulatuva umbes 5-7 cm torukujulise jubina külge´, siis nende kahe vahel peab olema see filter.

põhja alla pole vaja ronida.
Vasta
#10
Mul ka pmtslt sama probleem, ainult et auto ei käivitu üldse. Võtsin pumba maha ja lammutasin laiali, ja esmapilgul tundub et kõik töötab ja ummistusi ka ei tundu olevat. Mina jõudsin oma ajurakkudega sellise tulemini, et kas etteandepump, ja/või pumba tagasivooluklapp, kuna pihustitesse ei jõua üldse kütet. Arvan et mul ei anna etteandepump piisavalt survet, et peale kütuse surumist edasi pihustitorudesse uut kogust kütet kätte saada. Tundub et rõhk pumba madalsurvepoolel on liiga madal, ja seda saab põhjustada ainult kas etteandepump mis ei jõua kütust piisava surve all edsi suruda, või tagasivooluklapp, mis avaneb liiga väikese rõhu juures.
Ja kui pihustitorud lahti olid keeratud, siis ei tulnud sealt ka tilkagi kütet.

Arvan et meil ühesugune probleem ja ilmselt ka sarnane lahendus asjale.
Vasta
#11
sain selle masina nüüd elama. (põhiprobleem ikkagi kütuse kogus paagisBig GrinBig Grin-kuigi paagi seier näitas üle veerandi paaki- jõudsin sellele järeldusele siis kui hakkas jubepalju õhumulle tulema etteande pumbast(läbipaistev toru ju)- kahtlustasin et kas kütuse kogus või rebib kuskilt torustikust õhku vahele)
aga tegin ühe avastuse mis mind väga kurvaks tegi- kütusefiltril seda 5mm paksust, diameetriga umbes 20mm kummiseibi teate? see oli lihtsalt ribadeks- kas siis liiga kõvasti kinni keeratud poldi pärast või täielik ebaõnn või siis filtri ummistus (filter jutu järgi peal olnud üle 35000km) nii et pääses kogu kütus otse läbi ilma filtrit läbimata. filter oli Mercedes-Benz esindusest ostetud.

loodan et selle probleemiga ühel pool!
Tänud teile kes kaasosalised olidTongue
Vasta
#12
Karta on, et probleemid alles algavad, kui kütus pääses filtrist mööda puhastamata...

Hea muidugi, et käima sai.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 E220 2018 raadio levi probleem Traak 0 98 07-11-2024, 07:20 PM
Viimane postitus: Traak
  2004 s211 om648 pidurite probleem buby 1 222 14-07-2024, 08:11 AM
Viimane postitus: v6sa
  W213, OM654.920, 143kw diisel, õlileke!?! intel666 2 420 08-04-2024, 09:28 AM
Viimane postitus: intel666
  3.2 diisel 150kw rida 6 Daisel 3 439 07-02-2024, 07:52 AM
Viimane postitus: v6sa
  W212 airmaticu probleem Henrit 3 724 06-01-2024, 01:45 AM
Viimane postitus: hannest
  W211 Turbo probleem difred 12 2,116 07-06-2023, 08:57 AM
Viimane postitus: v6sa
  Probleem w212, neljanda silindriga Kevin O 6 832 05-06-2023, 10:27 AM
Viimane postitus: meego
  W212 E200 2010 tagumise telje probleem Sander1990 0 419 08-03-2023, 04:21 PM
Viimane postitus: Sander1990
  Xenoni probleem Paranormaalne 2 486 16-11-2022, 09:41 PM
Viimane postitus: Black66
  Probleem W212 E350 cdi 09 roolilatiga kotto 1 697 04-10-2022, 04:46 PM
Viimane postitus: stihl



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne