Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 vahest lööb abs tule põlema
#1
autoks siis 124...vahest lööb abs tule põlema ja siis natukese aja pärast kustub jälle ära, ja kui ei ole mingit libedust ega midagi vaikselt pidurdades hakkab pedaali tagasi peksma...aga ei ole koguaeg nii.kas see võib ka sellest olla kui klotsid ja kettad kulunud on või ei mõjuta see abs-i üldse?
Vasta
#2
endlal täpselt sama möll aga pole süvenenud ,mis võib olla kuna see harva juhtub ja ainult korraks aga, kui sa viitsid välja uurida ,milles viga anna teada
Vasta
#3
Tõenäoline probleem võib ka seisneda abs'i andurites.
Vasta
#4
Suurim probleem seisneb sul oksüdeerunud abs-i andurite ühendustes - võta kõik andurite pistikud lahti, puhasta ära, määri ja pane kokku tagasi. usun et siis enam ei ole sul seda jama
Vasta
#5
tänudSmile
Vasta
#6
Said sa asja korda? Kui siis, kui abs tuli töötas, abs ka ei toiminud? Ma mäletan, et enda w124 oli ka vahepeal nii, et abs tuli hakkas põlema ja abs oli kadunud. Tavaliselt kadus anomaalia päevaga umbes... Teinekord pidi lihtsalt auto seisma jätma ja uuesti tööle ning siis toimis. Ja see on ainult mõnikord, nüüd pole mõnda aega olnud jälle.
Vasta
#7
ei ole veel saand...nädalavahetusel läheb niikuinii klotside ja ketaste vahetuseks siis võtan abs ka ette...siis kui tuli põleb siis ei tööta jah abs...aga vahest hakkab nagu vaikselt pidurdades jälle muidu umbes abs pedaali tagasi peksma...siis jälle toimib kõik...tegutseb nii nagu ise heaks arvab
Vasta
#8
Huvitav kuidas see ABS'i asi lõppes sul? Milles viga oli? Paistab et mul täpselt sama probleem- kõik asjad samad nagu siin eelpool kirjeldatud !
Vasta
#9
Mul secil hakkab põlema kui kiirus ületab 100-110 km/h
Ja siis jääbki põlema kuni järgmise käivitamiseni.
Vasta
#10
kui hakkab põlema sõidu ajal ja põleb kuni järgmise käivituseni, siis ilmselt viga kas erinevates rehvides, või on abs-i impulssratta ja anduri vahekaugus suurenenud miskipärast või sodi täis.
Vasta
#11
pirrrrnikas Kirjutas:Mul secil hakkab põlema kui kiirus ületab 100-110 km/h
Ja siis jääbki põlema kuni järgmise käivitamiseni.

Esimene mõte samuti ,erinevad rehvikõrgused :esisild vs.tagasild . Mis mõõdus kummid all on? toll/kõrgus/laius
Vasta
#12
ABS veatule süttimine on mul pikemat aega probleemiks. Üks kindel tunnus on sellel- see tuli süttib alati siis kui väljas on miinuskraadid; mitte jää peal sõites vaid kuival asfaldil, niiet libisemises pole asi; alati sõidu alguses; aga mitte siis kui pidurit vajutan, vaid sõidu alustamise ajal mingil muul suvalisel hetkel. Ja kui veatuli põleb, siis ABS ka tegelikult ei tööta- olen seda kontrollinud kusagil korraks jää peale minnes ja seal pidurdedes. Ja vastupidi ka: kui tuli ei põle siis ABS töötab kindlalt. Kas seda on proovitud. Tuli süttib alati ikka siis kui auto liigub. Seisu ajal seda tuld põlema ei saa, ükskõik kui palju ka pidurit vajutada.
Paranduses üritasid autoelektrikud andurijuhtmeid pistikutest loksutada igat moodi aga ABS tuld nad põlema ei saanud.
Niisiis idee:
Kas võib olla et ABS andurisse on sattunud veidi vett? Mis jäätudes blokeerib kuidagi anduri töö, mittejäätudes aga mingit mõju ei avalda?
Kas võib selline asi reaalne olla?
Vasta
#13
Sama probleem oli oma6-l, lahenes sellega, et kui rattalaagreid sai vahetatud, puhastasin ABS nn. andurvöö, mis laagri taga ja nüüd kõik toimib nagu kellavärk.ThumbsupThumbsup
Pesuruumide ja saunade remont.
Aurusaunade ehitus.
W/C126 peenhäälestus. #w126garaaz
5 126 735
Vasta
#14
OK, nüüd hakkab vist pilt selgemaks saama. Kui "andurivöö" on rattalaagri taga, siis järelikult ei saa seda niisama lihtsalt kätte. Järelikult enne tuleb laager eest ära võtta. Ja sellisesse kohta nagu laagri tagune, võib aja jooksul muidugi igast sodi sattuda, selge see.
Tänud infi eest!
Vasta
#15
muidugi võid ka absi relee otsad puhastada, ehk hakkab ka sellest parem.
Vasta
#16
INFOKS: Viga käes! Tagasilla reduktori küljes olev ABS andur omadega läbi. Läheb vahetamiseks, hind on sellel 1900eek. Niiet kel ABS probleem 124'l siis enamlevinud vead:
1) Anduri juhe katki
2) Andur ise katki
3) Esirataste andurivööd laagrite taga sodi täis (see oli küll siin eelnevas jutus Janeki sõnul 126 puhul nii, aga pakun et 124 puhul võib sama viga esineda)

124'l on 3 andurit- üks kummagi esiratta juures ja üks tagasilla reduktori küljes.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  w124 süüteluku vahetus kraabus 2 467 18-04-2024, 06:21 PM
Viimane postitus: kraabus
  Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? kraabus 2 311 02-04-2024, 07:27 PM
Viimane postitus: kraabus
  W124 "duo valve" (puhub sooja) Manifesto 3 659 22-03-2024, 05:14 PM
Viimane postitus: Manifesto
Photo W124 1989_alu velg v. terasvelg? squirrel9 4 492 29-02-2024, 10:30 AM
Viimane postitus: squirrel9
  w124 om606 käigukast/sidur eenupeenu 3 568 26-02-2024, 02:03 PM
Viimane postitus: eenupeenu
  Mure W124 pööretega spy4 21 8,943 19-03-2023, 11:28 PM
Viimane postitus: v6sa
  w124 karbikatete tüüblid IndrekJ 3 556 22-12-2022, 05:22 PM
Viimane postitus: stihl
  W124 3.0d mootori mure. M1X 4 907 29-11-2022, 09:33 PM
Viimane postitus: M1X
  W124 -> W213 (ekraan jne) nostromo 4 958 08-01-2022, 04:44 PM
Viimane postitus: kaupo51
  w124 Robin03 0 623 10-11-2021, 02:02 AM
Viimane postitus: Robin03



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne