23-03-2006, 09:17 PM
Kuidas seda vidinat nimetatakse?
|
23-03-2006, 09:23 PM
karteri tuulutus. need on KÕIGIL katki. vahetasin just omal nii ülemise kui alumise ära. pildil siis ülemine.
...
23-03-2006, 09:27 PM
Andres Kirjutas:karteri tuulutus. need on KÕIGIL katki. vahetasin just omal nii ülemise kui alumise ära. pildil siis ülemine. suured tänud, aga nüüd küsimus, et kas see kuidagi halvasti mõjub ka autole kui katki on?
23-03-2006, 09:29 PM
ehe ... see on tuulutusvoolik... sai ka ära vahetatud...abiks JärveMB...hind oli vist 100 eeki...
56562200
24-03-2006, 12:54 AM
üldiselt ei tohiks midagi muud juhtuda kui õli pritsib sealtkaudu kapoti pihta ja igalepoole mootori mäkerdab ära ... ei ole küll konkreetse isendiga lähemalt tutvust teinud kuid soovitan siiski ajajooksul see mõtetult lihtne probleem likvideerida ... toredat parandamist!
24-03-2006, 01:04 AM
Õli tuleb välja jah kuigipalju aga suurem "probleem" õigemini mure on see, et sealt lekib CO välja ja ilusti otse salongi imeb ju õhu.... Ja endal hakkab vastik, nii et kui salongis CO ving sees on, siis tead , kust viga otsida.....
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
21-08-2006, 05:23 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-08-2006, 05:50 PM ja muutjaks oli Taavi.)
Selline küsimus, et kui see tuulutus katki läheb, siis kust täpselt seda õli hakkab ajama läbi? ISe olen viimasel ajal märgand, et autol mootor koguaeg peale iga sõitu kuskilt alt jälle värske õliga päris palju koos.
Ja kuidas seda vahetada? PS. Tahaks veel seda teada, et kui karterituulutus laseb läbi kas see võib õlisurvet ka mõjutada sooja mootoriga?:help:
21-08-2006, 09:34 PM
No õlisurvet see küll mõjutada ei saa.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne