Postitused: 84
Teemad: 10
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Minu arvamus selline:
1)Pole see mootor mitte MB vaid laenatud VW koos käigukasti ja veel mõnede osadega.Nimelt kasutas MB Vito peal 2,8 VW mootorit ,et optimeerida kulusid.Nii,et tegu kuulsa VW-Audi mootoriga mida liigub miljoneid ja millede püsi tunnus on õlikulu ja vanemast east suur kütusekulu (Vito peal ca 12-14 L).
2)Nõuab V-klassi õhkvedrustuse hooldamine pidevat ja korralikku hooldust mis paraku on ka kallis.Kui sõidad aastas ca 50 000km arvesta hooldustele 20 000.- eeldusel,et see kompressor ja padjad ei ole juba hukkas.
3)Probleemiks on juhtmestik mis külmade ilmade (-10) saabudes hakkab isolatsioonist mõranema ja kesklukk näiteks kas siis enam ei sulgu või teeb muid vahvaid trikke.Juhtmestiku vahetus külmakindlate vastu ca 10 000.-
4)Soovitav on sõita siledatel teedel auklikud teed muudavad Vito veermiku ja vedrustuse peale 40 000km olematuks(Sõitin poest ostetud Vitoga Venemaal 40 000km ja ainus asi mis öeldi hooldusesse minnes terve olema oli üks tagaratta laager) remondi arve läks natuke pealt 80 000.-
5)Mahutab ta muidugi hästi ja minek on sellelvariandil ka hea aga minu poolne soovitus ÄRA OSTA ei seda ega ühtegi teist Vitot või V-klassi.
Postitused: 14
Teemad: 3
Liitus: Aug 2008
Maine:
0
On ka kogemusi ja enamjaolt ainult negatiivseid,eriti selle mõnusalt odava õhkvedrustusega.