Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Küsimus siis selline, kas w202 automaadil (4käiguga 93a. ) on normaalne ,et gaasi vabastades ei lase kast käiku vabale vaid veab mootorit vaikselt kaasa? Osad automaadid lasevad kohe käigu vabaks, osad teevad mootoriga pidurduse.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ma pole ühtegi automaati näind mis paneks vabakäigu sisse kui gaasipedaali vabastad.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Vabale saad ainult automaadi seljuhul kui käsitsi neutraali peale lükkad. need mis lasevad vabaks peaksid olema need, mis liiguvad kohapealt ainult gaasi andes ära. tühikäigul drive asendis vedu taga ei ole.
minul ntx lükkab vaba peale vabajooksul alles kuskil 40 - 50km/h. 92a 124, 4k. automaat
aga pikematel vabajooksudel olen ise neutraali peale lükanud: ntx koju sõites lükkan 100 pealt mäe otsas käigu välja, ja lasen umbes 1,5 km vabajooksuga koju värava ette välja.
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Ma arvan et sa pole nii rumal inimene ja said aru küll mida ma vaba all mõtlesin. Või kui ei saanud siis võin sulle seletada täpsemalt.
marek Kirjutas:ma pole ühtegi automaati näind mis paneks vabakäigu sisse kui gaasipedaali vabastad.
Postitused: 252
Teemad: 5
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
A milleks üldse vabaga on vaja pidurdada? Käiguga ikka nagu etem, eriti veel libedaga.
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Küsimus polegi pidurdamises, ega neutraalkäigus.
Tegin katse ja mul samamoodi , et suurema hooga veab mootorit kaasas, kui hoog u. alla 60kmh siis laseb ka mootoripöörded maha.
Lihtsalt automaadid millega seni olen sõitnud on lasknud sõites peale gaasi vabastamist ka pöörded kohe alla, sellel w202-hel jäi aga gaasi vabastades nagu mootor taha, sellest tekkis ka küsimus.
Martin Kirjutas:A milleks üldse vabaga on vaja pidurdada? Käiguga ikka nagu etem, eriti veel libedaga.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
MB kastis pole pendiksit (ehk ühepoolset vedu võimaldavat seadet).
Näiteks Mazda vanas kolmekäigulises on. Sellel puudus täielikult mootorpidurdus... Nii, kui gaasi lahti lasid, kukkus mootor tühikäigule ja auto veeres vabajooksul. Andsid gaasi ja vedu nõksatas ühel hetkel taha.
Umbes 1400 pöörde pealt ei haagi hüdrotrafo enam kuigi hästi. Bensukal vähe rohkema, diislil vähema pöörde pealt. Sellest ka mootorpidurduse "kadumine". Kuigi kasti seisukohast on käik endiselt "sees" libiseb hüdrotrafo läbi.
Postitused: 62
Teemad: 17
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Selga, vot see oligi vastus mida ootasin. Mul kogemused enamuses 2000 ja ülesepoole japside ja koreakatega.
v6sa Kirjutas:MB kastis pole pendiksit (ehk ühepoolset vedu võimaldavat seadet).
Näiteks Mazda vanas kolmekäigulises on. Sellel puudus täielikult mootorpidurdus... Nii, kui gaasi lahti lasid, kukkus mootor tühikäigule ja auto veeres vabajooksul. Andsid gaasi ja vedu nõksatas ühel hetkel taha.
Umbes 1400 pöörde pealt ei haagi hüdrotrafo enam kuigi hästi. Bensukal vähe rohkema, diislil vähema pöörde pealt. Sellest ka mootorpidurduse "kadumine". Kuigi kasti seisukohast on käik endiselt "sees" libiseb hüdrotrafo läbi.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
BMW ZF kastidel vist oli tõesti teatud ulatuses "vabajooks" kuid mersul minuteada mitte. 140 kerel on vabajooks ja käiguga pidurdus selliselt minuteada lahendatud, et juhtplokk annab ise veidike gaasi juurde (kuigi reaalselt on sul jalg pedaalilt maas) et käiguga pidurdamise efekti niiöelda vähendada.
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
mul w202 5käiguline kast ja nigu jala gaasilt võtan siis pöörded kohe maas ei ole aru saanud küll et oleks käiguga pidurdamist.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kaspar Kirjutas:mul w202 5käiguline kast ja nigu jala gaasilt võtan siis pöörded kohe maas ei ole aru saanud küll et oleks käiguga pidurdamist. sõidad mnt'l sajaga, tõstad jala pedaalilt ja kohe pöörded 700 peal?? ma olen päris paljude erinevate automaatidega sõitnud ja mitte ükski pole tühjalt veerend peale pedaali vabastamist... (äkki on sul gaasipedaal ja käigukang ühenduses )
tegelt vist mingi värdjas uus fiat või alfa või mingi sihuke on teind isegi, aga me räägime ju autodest.
Postitused: 51
Teemad: 15
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
kõige õigem teguviis ongi käiguga pidurdamine!!!
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
tafka Kirjutas:kõige õigem teguviis ongi käiguga pidurdamine!!! sa lükkad enne piduri vajutamist N peale?
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
marek Kirjutas:kaspar Kirjutas:mul w202 5käiguline kast ja nigu jala gaasilt võtan siis pöörded kohe maas ei ole aru saanud küll et oleks käiguga pidurdamist. sõidad mnt'l sajaga, tõstad jala pedaalilt ja kohe pöörded 700 peal?? ma olen päris paljude erinevate automaatidega sõitnud ja mitte ükski pole tühjalt veerend peale pedaali vabastamist... (äkki on sul gaasipedaal ja käigukang ühenduses )
tegelt vist mingi värdjas uus fiat või alfa või mingi sihuke on teind isegi, aga me räägime ju autodest.
jah pöörded kohe 700 peal ja ei mingit pidurdust võibolla tuleb siis pidurdamine mängu kui lülitada kast S pealt W-le
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
siiani ükski Eurooplane automaadiga pole pidurdanud aga uus crv laseb küll pöörded hilem alla.
Postitused: 51
Teemad: 15
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Postitused: 51
Teemad: 15
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
kes üldse võttis teema üles: N käiguga pidurdamine??? Mina mõtlesin käiguga pidurdamise all ikkagi mootoriga pidurdamist, mis ta ju tegelikult ka on
Postitused: 51
Teemad: 15
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Samas, uskuge mind, on ka inimesi, kes panevad pidurdamise ajal neutraali peale! A las panevad, kui tahavad
Postitused: 391
Teemad: 37
Liitus: Jul 2007
Maine:
0
kaspar Kirjutas:marek Kirjutas:kaspar Kirjutas:mul w202 5käiguline kast ja nigu jala gaasilt võtan siis pöörded kohe maas ei ole aru saanud küll et oleks käiguga pidurdamist. sõidad mnt'l sajaga, tõstad jala pedaalilt ja kohe pöörded 700 peal?? ma olen päris paljude erinevate automaatidega sõitnud ja mitte ükski pole tühjalt veerend peale pedaali vabastamist... (äkki on sul gaasipedaal ja käigukang ühenduses )
tegelt vist mingi värdjas uus fiat või alfa või mingi sihuke on teind isegi, aga me räägime ju autodest.
jah pöörded kohe 700 peal ja ei mingit pidurdust võibolla tuleb siis pidurdamine mängu kui lülitada kast S pealt W-le
pean sõnad tagasi võtma käisin just spetsiaalselt proovimas jälgisin tahopat ja tõesti pidurdab mingil määral kui 80km/h sõites püsikaga pöörded 2000 pöörde juures siis gaasi mahalastes kukuvad pöörded 1500-1000 juurde ja siis hoiab seal piiril (midagi pidurdaks nagu mootoriga kah) aga 40km/h ja alla kukuvad pöörded alla 700 juurde. aga kui tahate käiguga pidurdada siis kasutage peale D olevat 4:3:2:1 olevaid käike siis on käiguga pidurdamist küll tunda. Kuid käigule üleminek on suht jäik.
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
kaspar Kirjutas:kaspar Kirjutas:marek Kirjutas:kaspar Kirjutas:mul w202 5käiguline kast ja nigu jala gaasilt võtan siis pöörded kohe maas ei ole aru saanud küll et oleks käiguga pidurdamist.
jah pöörded kohe 700 peal ja ei mingit pidurdust võibolla tuleb siis pidurdamine mängu kui lülitada kast S pealt W-le
. aga kui tahate käiguga pidurdada siis kasutage peale D olevat 4:3:2:1 olevaid käike siis on käiguga pidurdamist küll tunda. Kuid käigule üleminek on suht jäik.
oi oi oi ...
Julge temp raiuda käsitsi madalam käik sisse . 1-2-3-jne ülesse vahetada on norm tegevus eriti kiirendusel. Aga noh vanakooli 3mene autromaat 3.5 w116 möödasõidul 90 kmh L sisse ja siis kuni 120 on ulme power taga ...naks naks L-2-D ... aga uute kastidega ma sellist trikki ei teeks
|