28-05-2008, 08:39 AM
Sa oled käinud vaatamas vaid kolme masinat ja kohe kukud üldistama. Julge mees...
200D ja käsikast ning varustuse puudus on enamasti ka halva seisukorra põhjused - neid peavad tihti koonrid. On mulgi tuttav, kes oma 200D-l lasi vahetada ÜHE piduriketta, mitte paari. Ja kolme nädala pärast TEISE. Mitte rahapuudusel, vaid koonerdamisest - ehk saab ikka ilma läbi. Selline suhtumine siis. Polegi imestada, kui müügisolevad on rapped.
Mina väidan, et täna saab 40 kEEK eest korras masina.
Roosteta 90 aasta nelja Sa ei leia. Nagu ei leia roosteta japsi või prantslast. Audi või klonksvaageni võid leida, kui joppab - õnne peab teadupärast kah olema.
60 kEEK eest on valida lademes. Kui ainsaks kriteeriumiks on vähene rooste ja korras tehnika.
80 kEEK eest tasub ilmselt ise Saksa sõita ja sealt sobivaga tagasi tulla.
100 kEEK eest võib juba väga pedantselt nokkida ja ilmselt leiab top zustand isendi, kuid see võtab aega ja ma kahtlen, kas seda Eestist leiabki. Aga Itaalia ja Lõuna-Saksamaa, miks mitte.
Üks asi on mind hakanud häirima: MB roostelembus on teada. Ja ikkagi loodetakse leida roosteta neljasid. Uskuge, neid pole müügis. Või õigemini, neid pole müügis müügihinnaga, vaid nende eest küsitakse kolmandiku võrra rohkem, sest omanikel pole enamasti vajadust autot vahetada - neli on tänapäevaste autodega täiesti konkurentsivõimeline liikumisvahend.
Mootoriremont on odav võrreldes keretöödega. Tagasilla puksivahetus on kord 200 kkm jooksul tehtav kulutus. Umbes sama kaua kestab sidurikomplekt linnasõidul.
MB on kallis ja laguneb? Jah, ta on kõigest auto. Mis sest, et suure tähega.
MB ei pea igaühele meeldima, olekski igav.:tongue:
200D ja käsikast ning varustuse puudus on enamasti ka halva seisukorra põhjused - neid peavad tihti koonrid. On mulgi tuttav, kes oma 200D-l lasi vahetada ÜHE piduriketta, mitte paari. Ja kolme nädala pärast TEISE. Mitte rahapuudusel, vaid koonerdamisest - ehk saab ikka ilma läbi. Selline suhtumine siis. Polegi imestada, kui müügisolevad on rapped.
Mina väidan, et täna saab 40 kEEK eest korras masina.
Roosteta 90 aasta nelja Sa ei leia. Nagu ei leia roosteta japsi või prantslast. Audi või klonksvaageni võid leida, kui joppab - õnne peab teadupärast kah olema.
60 kEEK eest on valida lademes. Kui ainsaks kriteeriumiks on vähene rooste ja korras tehnika.
80 kEEK eest tasub ilmselt ise Saksa sõita ja sealt sobivaga tagasi tulla.
100 kEEK eest võib juba väga pedantselt nokkida ja ilmselt leiab top zustand isendi, kuid see võtab aega ja ma kahtlen, kas seda Eestist leiabki. Aga Itaalia ja Lõuna-Saksamaa, miks mitte.
Üks asi on mind hakanud häirima: MB roostelembus on teada. Ja ikkagi loodetakse leida roosteta neljasid. Uskuge, neid pole müügis. Või õigemini, neid pole müügis müügihinnaga, vaid nende eest küsitakse kolmandiku võrra rohkem, sest omanikel pole enamasti vajadust autot vahetada - neli on tänapäevaste autodega täiesti konkurentsivõimeline liikumisvahend.
Mootoriremont on odav võrreldes keretöödega. Tagasilla puksivahetus on kord 200 kkm jooksul tehtav kulutus. Umbes sama kaua kestab sidurikomplekt linnasõidul.
MB on kallis ja laguneb? Jah, ta on kõigest auto. Mis sest, et suure tähega.
MB ei pea igaühele meeldima, olekski igav.:tongue: