Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Viimasel ajal on olnud aktuaalsed teemad mootori temperatuurist ja jahutusest. Küsimus siis selline näidikul olevast 80 kraadist järgmine kriips on 90 kraadi või 100? Olen kuulnud nii üht kui ka teist, kes saaks nüüd konkreetselt ja 100% öelda
Postitused: 156
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
mul infrapuna temp mõõtja olemas ,võin sulle täpselt öelda...
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
see ka variant, aga kust sa seda mõõta kavatsed?Ploki peale suunates?
Postitused: 156
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
kust vähegi ligi saab, kas või otse anduri kõrvalt..... a ise arvan et kõige parem oleks lõdvikust mis radikasse suundub või siis termostaadi korpuselt...
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Noh rahvas, kes mida arvab või tõesti on nii tobe küsimus?
Postitused: 706
Teemad: 85
Liitus: Jul 2006
Maine:
6
Puhtalt loogika põhjal, et kuna temperatuuriandurile, mis ventilaatori käivitab M102 mootoril on kirjutatud 100 C ja ventilaator käivitub reaalselt tolle 80-st kraadist järgmise kriipsu juures, siis ma pakuks, et ongi 100 kraadi.
Aga kindlalt ei tea.
Tauno
Postitused: 156
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Tauno Mõts Kirjutas:Puhtalt loogika põhjal, et kuna temperatuuriandurile, mis ventilaatori käivitab M102 mootoril on kirjutatud 100 C ja ventilaator käivitub reaalselt tolle 80-st kraadist järgmise kriipsu juures, siis ma pakuks, et ongi 100 kraadi.
Aga kindlalt ei tea.
Tauno
No ja mõõtes peaks olema lõdviku või termostaadi välikorpus reaalselt 2-3 kraadi madalam-nii 97 kraadi vms...?
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Aga teeme ära, järgmine nädal ehk mul leidub aega ja loodame, et sul ka, siis saaks ikka kindla peale ära mõõta.
Postitused: 156
Teemad: 9
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
aga palun... helista ja anna teada
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
HotPapa Kirjutas:Noh rahvas, kes mida arvab või tõesti on nii tobe küsimus? no natuke tobe jah
40->60-->80-->100-->120 ja punane.
kuda krt üldse saab tulla arvamus, et vahepeal on +10kraadi...
Postitused: 32
Teemad: 5
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
marek Kirjutas:HotPapa Kirjutas:Noh rahvas, kes mida arvab või tõesti on nii tobe küsimus? no natuke tobe jah
40->60-->80-->100-->120 ja punane.
kuda krt üldse saab tulla arvamus, et vahepeal on +10kraadi...
võib ju olla ka variant et temperatuurinäit ei muutu lineaarselt
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
MB on siiski loogiliste lahendustega auto, pole mingi pesoo...
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
Arno_76 Kirjutas:marek Kirjutas:HotPapa Kirjutas:Noh rahvas, kes mida arvab või tõesti on nii tobe küsimus? no natuke tobe jah
40->60-->80-->100-->120 ja punane.
kuda krt üldse saab tulla arvamus, et vahepeal on +10kraadi...
võib ju olla ka variant et temperatuurinäit ei muutu lineaarselt Ei muutugi lineaarselt, aga sellest hoolimata on see 100 kraadi:
-40-60 on väike vahe, 60-80 ja 80-100 on võrdsed vahed, 100-120 on pikem vahe
-Silberist eelmisel aastal ostetud uus originaaltermostaat (87 kraadine) kinnitab ka, et see näit on 100, mitte 90 (seier asub veidi alla poole kriipsuvahe)
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Siis nats jama....mul ikka seistes läheb 100 peale ära ja ainult sõites läheb tagasi, termostaat sai vahetatud 87ne oli ja panin ka uue, kuid tulemust 0, jahutusvedeliku kallasin juurde sõites nüüd temp nii nagu peab aga seistes läheb teemasse ära ...
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
HotPapa Kirjutas:Siis nats jama....mul ikka seistes läheb 100 peale ära ja ainult sõites läheb tagasi, termostaat sai vahetatud 87ne oli ja panin ka uue, kuid tulemust 0, jahutusvedeliku kallasin juurde sõites nüüd temp nii nagu peab aga seistes läheb teemasse ära...
märksõnad - visko, radikas, lihtsalt vana mootor
Maadlen secil selle jahutusega juba mõnda aega, arvake ära miks see suvi pilli sõitmas ei näind...
Postitused: 918
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
24-08-2008, 09:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 24-08-2008, 09:44 PM ja muutjaks oli Priit.)
HotPapa Kirjutas:Siis nats jama....mul ikka seistes läheb 100 peale ära ja ainult sõites läheb tagasi, termostaat sai vahetatud 87ne oli ja panin ka uue, kuid tulemust 0, jahutusvedeliku kallasin juurde sõites nüüd temp nii nagu peab aga seistes läheb teemasse ära...
Äkki tasuks infrapunaga temperatuur ikkagi üle mõõta, kui selline võimalus on või katsetada anduri vahetamist. Ka andur võib "segast panna" vananedes.
EDIT: Kas paisupaagi kork peab korralikult survet? (e veel üks põhjus, mis temperatuuri tõstab)
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
puhasta radikate vahe ära või pane uus radikas. 104 mootor 124 peal ongi väga kuum (pidevalt 100 ja ventikad tulevad järgi 110 pealt).
Postitused: 877
Teemad: 17
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
marek Kirjutas:puhasta radikate vahe ära või pane uus radikas. 104 mootor 124 peal ongi väga kuum (pidevalt 100 ja ventikad tulevad järgi 110 pealt).
Tal M103. Pidev 100 nagu kipub olema ebanormaalne, tihenditesari selle üle küll ei rõõmusta.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ralak Kirjutas:Tal M103. Pidev 100 nagu kipub olema ebanormaalne, tihenditesari selle üle küll ei rõõmusta. tehas väidab et M104 puhul 100 on normaalne! omal nahal tundund, et ei ole. kunagi kirjutasin sellest pikemalt ka. kui radikas väljast puhas, siis soovitan uue panna, nisseni omad suht soodsad ja head. enne kogu kola vahetust võiks tõesti teise riistapuuga ära mõõta.
Postitused: 3,997
Teemad: 199
Liitus: Dec 2005
Maine:
16
Meil mõlemil M104 mootoril temp 80 kraadi kandis.
|