06-08-2008, 10:10 PM
Küsimus laiale ringile,mis moodi oleks mõistikuse piires saada 2.5d võimsuse lisa....seda muidugi suuremate ümberehitamiseta.
w124 2.5D võimsuse tõstmine
|
06-08-2008, 10:10 PM
Küsimus laiale ringile,mis moodi oleks mõistikuse piires saada 2.5d võimsuse lisa....seda muidugi suuremate ümberehitamiseta.
06-08-2008, 11:25 PM
Ostad võimsama auto
Ilma suuremate ümberehituseta seda ei tee. Vb aitab pumbast kütuse pealekeeramine, aga ju argemad mehed täpsustavad edasi.
06-08-2008, 11:25 PM
Kõige odavam moodus on võimsam mootor. W124 siis 3,0D või 3,0 Turbo D
Palju selleks on vaja asju vahetada olen juba kusagil kirjutanud.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
07-08-2008, 08:06 AM
Lühiajaline lahendus: keerad pumbast peale.
Veel lühiajalisem lahendus: lisad pealekeeratud pumbale turbo ja vahejahuti. Ja vaatad mõnetuhande km pärast nukralt ploki küljelt väljaturritavat kepsu... Kõigepealt oleks mõistlik mootorisse need sinna tehases paigaldatud hobused tagasi meelitada: mootor korda, pihustitele uued head otsad, sissepritsenurk õigeks või isegi veidi varasemaks, kui on soov kõrgemate pööretega hagu anda, kindlasti tuleb pump ära reguleerida. Kas seda keegi Eestis ka edukalt teeb, ei tea. Soomes tehakse ja kasutajate kogemused on ülimalt positiivsed. Stendimisel on selgunud, et pool miljonit läbisõitnud masinatel, mille mootorid on korras, on rohkem, kui 10% hobustest tee äärde jäänud. Pumbamehed oskavad need sinna tagasi panna ja mõned juurdegi meelitada. Aga kõige rohkem naeratuse ruutmeetreid krooni kohta annab võimsama tehasemootori installeerimine. Ilmselt saab hea OM603.952 või suisa OM606.xxx nii 12-15 kEEK eest, Euroopast, loomulikult. Sama raha eest keskmiselt räimeks aetud taksost head nahka ei saa, juba pumba remont ja regull Soomes võib maksma minna 7500 meie raha...
07-08-2008, 09:03 PM
Kuidas ja kust on võimalik pumpa peale/maha keerata.Mäletan,et kunagi oli sellest foorumis juttu,aga ei leidnud.
|
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|
Võimalikud seotud teemad... | |||||
Teema: | Autor | Vastuseid: | Vaatamisi: | Viimane postitus | |
w124 süüteluku vahetus | kraabus | 2 | 467 |
18-04-2024, 06:21 PM Viimane postitus: kraabus |
|
Kuidas eemaldada w124 esiukse aknatõstuki mootorit kui klaas ei liigu? | kraabus | 2 | 311 |
02-04-2024, 07:27 PM Viimane postitus: kraabus |
|
W124 "duo valve" (puhub sooja) | Manifesto | 3 | 659 |
22-03-2024, 05:14 PM Viimane postitus: Manifesto |
|
W124 1989_alu velg v. terasvelg? | squirrel9 | 4 | 492 |
29-02-2024, 10:30 AM Viimane postitus: squirrel9 |
|
w124 om606 käigukast/sidur | eenupeenu | 3 | 568 |
26-02-2024, 02:03 PM Viimane postitus: eenupeenu |
|
Mure W124 pööretega | spy4 | 21 | 8,943 |
19-03-2023, 11:28 PM Viimane postitus: v6sa |
|
w124 karbikatete tüüblid | IndrekJ | 3 | 556 |
22-12-2022, 05:22 PM Viimane postitus: stihl |
|
W124 3.0d mootori mure. | M1X | 4 | 907 |
29-11-2022, 09:33 PM Viimane postitus: M1X |
|
W124 -> W213 (ekraan jne) | nostromo | 4 | 958 |
08-01-2022, 04:44 PM Viimane postitus: kaupo51 |
|
w124 | Robin03 | 0 | 623 |
10-11-2021, 02:02 AM Viimane postitus: Robin03 |