see tross, mis käigukastist kapoti alla läheb. Sellega ma siis mässasin ja kõik käigud vahetavad ilusasti nüüd, aga 2-lt 3-le laseb ikka libisema. korraks jääb nagu 2000 pöörde juurde seisma, et käiku vahetada ja siis lööb kiiresti 3000-ni ja vahetab alles siis. Nagu libiseks või noh ma ka aru ei saa. Oskab keegi midagi öelda? Käigukast vaadati üle kõik korras.
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Viljandi maakonnas on üks inimene kes sellega tegeleb.
Enn Kala on nimi siis.
Ei ole mingi väline vaatus, ikka lahti tegi ja vaatas, siis kui mul see trossi probleem oli, et kickdown peale jäi.
kui vahetusel laseb pöörde üles, siis on oodata kasti remonti. põhimõtteliselt sai vist 2->3 vahetust natuke timmida ja remonti pisut edasi lükata, kui teeks 3->4 siis oli vist hullem, rolz võib sulle sellest pikalt rääkida...
Jah, iccc....Asi siis nii, et selleks, et III käik sisse läheks, on vaja kuidagi II käik maha pidurdada, ehk siis II käigu käigupakk vällil, selleks on II käigupaki ümber selline pidurdusvöö/lint.....mis kestavad tavaliselt oluliselt kauem kui kettad ise.... II käigu otsene pikkus, jäikus/libisemine/III sisseminek sõltub just II käigu pidurdusvööst..... See toimib läbi vaakumi.. 1) Vaata üle vaakumid, mis kastiga seotud on ja sinna lähevad, et kuskil leket pole...kui need OK siis pead auto alla minema....juhipool küljepeal peaks olema selline väike plastikakte, eemalda see, selle all on selline T-kujuline võti, selle saab välja tõmmata ja keerata kahele poole...vastavalt see regullib selle II käigupaki pidurdusmoneti ehk inimese jaoks, seda kui pikk on II käik ja kuidas III sisse läheb.... Kui lahjemaks keerata, vahetab megasujuvalt, kuid kui liiga lahjaks keerata siis tekib libisemine, mis hakkab kasti jälle kulutama.....kui lint/kettad läbi ja juba libiseb, siis tuleb linti pingumale keerata, nn peale keerata...aga nagu me kõik teame, need peale keeramised saavad ükskord otsa ja siis ootab ikka ees remont...... Päripäeva keerab pingumale, ehk järsemaks ja teravamaks, vastupäeva sujuvamaks ja linti lõdvemaks...IMO oli nii pidi, surfa veic vanas foorumis..... Et siis kasti alla ja regullima, rahulikult, keera-proovi jnejnejne
Ja kodanikud, kõik probleemid saavad üldjuhul alguse ATM kastides seetõttu, et õli lekib ja ongi korras...Vaadake oma õlitaset ikka ka mingi aeg..odavam on õli juurde panna kui kasti remontida...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Eemalda see kate sealt, aja kruvikeeraja serv vahele ja eemalda, see on tolmukaitse...seal all on regull. koht, tõmba see T-kujuline võti välja ja alusta keeramist.... See tolmukatte võib olla erinev erinavalt kastis, münel must kummist kaitse, osadel hele plastikkaite...vahet pole milline see on, eemalda ja alt saad regullida...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”