Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
no ei saa mina sellest käiguvahetsusest aru
#1
see tross, mis käigukastist kapoti alla läheb. Sellega ma siis mässasin ja kõik käigud vahetavad ilusasti nüüd, aga 2-lt 3-le laseb ikka libisema. korraks jääb nagu 2000 pöörde juurde seisma, et käiku vahetada ja siis lööb kiiresti 3000-ni ja vahetab alles siis. Nagu libiseks või noh ma ka aru ei saa. Oskab keegi midagi öelda? Käigukast vaadati üle kõik korras.
Vasta
#2
kes ja kuidas vaatas?
...
Vasta
#3
Väline vaatus???
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#4
Viljandi maakonnas on üks inimene kes sellega tegeleb.
Enn Kala on nimi siis.
Ei ole mingi väline vaatus, ikka lahti tegi ja vaatas, siis kui mul see trossi probleem oli, et kickdown peale jäi.
Vasta
#5
kui vahetusel laseb pöörde üles, siis on oodata kasti remonti. põhimõtteliselt sai vist 2->3 vahetust natuke timmida ja remonti pisut edasi lükata, kui teeks 3->4 siis oli vist hullem, rolz võib sulle sellest pikalt rääkida...
Vasta
#6
no eks ma siis ootan, et Rolz miskit räägiksSmile
Vasta
#7
Jah, iccc....Asi siis nii, et selleks, et III käik sisse läheks, on vaja kuidagi II käik maha pidurdada, ehk siis II käigu käigupakk vällil, selleks on II käigupaki ümber selline pidurdusvöö/lint.....mis kestavad tavaliselt oluliselt kauem kui kettad ise.... II käigu otsene pikkus, jäikus/libisemine/III sisseminek sõltub just II käigu pidurdusvööst..... See toimib läbi vaakumi.. 1) Vaata üle vaakumid, mis kastiga seotud on ja sinna lähevad, et kuskil leket pole...kui need OK siis pead auto alla minema....juhipool küljepeal peaks olema selline väike plastikakte, eemalda see, selle all on selline T-kujuline võti, selle saab välja tõmmata ja keerata kahele poole...vastavalt see regullib selle II käigupaki pidurdusmoneti ehk inimese jaoks, seda kui pikk on II käik ja kuidas III sisse läheb.... Kui lahjemaks keerata, vahetab megasujuvalt, kuid kui liiga lahjaks keerata siis tekib libisemine, mis hakkab kasti jälle kulutama.....kui lint/kettad läbi ja juba libiseb, siis tuleb linti pingumale keerata, nn peale keerata...aga nagu me kõik teame, need peale keeramised saavad ükskord otsa ja siis ootab ikka ees remont...... Päripäeva keerab pingumale, ehk järsemaks ja teravamaks, vastupäeva sujuvamaks ja linti lõdvemaks...IMO oli nii pidi, surfa veic vanas foorumis..... Et siis kasti alla ja regullima, rahulikult, keera-proovi jnejnejne
Ja kodanikud, kõik probleemid saavad üldjuhul alguse ATM kastides seetõttu, et õli lekib ja ongi korras...Vaadake oma õlitaset ikka ka mingi aeg..odavam on õli juurde panna kui kasti remontida...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#8
kas 126 käib asi samamoodi mul ka 2-3 käigu vahetusel tühi koht ?
Vasta
#9
jep
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#10
Eemalda see kate sealt, aja kruvikeeraja serv vahele ja eemalda, see on tolmukaitse...seal all on regull. koht, tõmba see T-kujuline võti välja ja alusta keeramist.... See tolmukatte võib olla erinev erinavalt kastis, münel must kummist kaitse, osadel hele plastikkaite...vahet pole milline see on, eemalda ja alt saad regullida...


Manustatud failid Pisipilt (pisipildid)
   
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#11
Lisaks siia veel, et ärge unustage, et automaat käigukasti õli taset kontrollitakse TÖÖTAVA mootoriga!

(kui keegi veel ei tea, minu auto eelmine omanik ei teadnud:evil:!
Samas sain kasti koha pealt pea kõik selgeks:humpSmile
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W213 ei saa kütust paaki survega Luuri 5 1,144 05-02-2022, 04:06 PM
Viimane postitus: vreps
  W124 ei saa kütet kätte Jizz 4 3,758 17-02-2019, 01:40 PM
Viimane postitus: v6sa
  W210 Käivitusprobleem, ei saa võtit keerata e200mercedes 5 3,669 09-02-2018, 05:33 PM
Viimane postitus: e200mercedes
  mb 2,5 66kw ei saa piisavalt küttust peale innar13 2 2,489 04-07-2016, 03:52 PM
Viimane postitus: innar13
  w211 2004 aasta 3,2 150 kw kella ei saa õigeks panna! Hirvela 4 3,764 11-08-2015, 09:53 PM
Viimane postitus: Maitz
  KORRAS! w124 230CE 90a. ei saa kütust. Kristo5380 2 2,408 07-06-2015, 08:54 PM
Viimane postitus: Kristo5380
  e230 immo peal ja ei saa maha mart46 2 2,317 21-06-2013, 08:43 PM
Viimane postitus: mart46
  w210 tagurpidikäigu tuled põlevad ja ei saa käivitada mTeCH 7 4,579 21-10-2012, 07:14 PM
Viimane postitus: thalenfrei
  W:124 3,0d 81kw Ei saa hakkama kuuenda hõõgküünla vahetusega. vana-lõõts 32 22,380 12-01-2012, 10:40 AM
Viimane postitus: vana-lõõts
  w124 kuidas saada aru kas viga vaakum-pumbas või vaakumivoolikutes. vana-lõõts 16 13,191 11-11-2011, 11:04 AM
Viimane postitus: vana-lõõts



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne