Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
w124 esimeseks autoks!
#1
Tuli mõte endale w124 kere Mercedes-Benz esimeseks autoks osta. Üle 50 000.- ei ole välja käia. Ja leidsin siis sellised võimalused:

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Kas keegi on nendega kokku puutunud, või valdab mingit infot. Ise Tartust ja ei ole veel vaatama jõudnud.

Härrased Teadjad pommitake nüüd, loeks kohe huviga.

Lauri
#2
Viimane jäta kohe kindlasti otsingust välja!
Põhjused:
-suht olematud lisad
-esitiivad vajavad vahetust
-kõik piduriklotsid, kettad läbi
-ülevärvida(lokkav rooste igaltpoolt)
Need on asjad mis esimesel silmapilgul silma hakkasid, auto alla ei julenud kiigata. Mootorit pole käima pannud ja sõitmas pole käinud, seega ei tea kuidas muu olukord on.
#3
Leidsin veel sellise kah:

http://www.motors24.ee/Default.aspx?page...&sort=paid

Kuhu tasub Tartus ostueelsesse kontrolli minna, kus midagi ikka mersudest teataks kah.

Igasugune info teretulnud.

Lauri
5236986
lauri86@hot.ee
#4
Ega sellist kohta otseselt ei teagi, tavaliselt ikka oma silma ja kõrvaga sai järeldused tehtud.
#5
Aga kas siis MB klubis leiduks inimest, kellega võiks koos Tartu piirkonnas mõnda masinat vaatama minna, sest vaese üliõpilasena:biggrin: ei viitsi eriti mingi lootusetu rondi otse sattuda.

Ettetänades,
Lauri
5236986
lauri86@hot.ee
#6
Kui raha on 50 kEEK, siis osta endale neli maksimaalselt 40 kEEK eest ja ülejäänud 10 investeeri hooldusesse. Selle raha eest ei saa niikuinii hooletut autot.

Soovitan jälgida rooste puudumist. Esitiiva nurgad stange kohal, tagaluugi äär, ukse alaservad ja PÕHI - esimesena ikaldub tagaistuja jalgadealune serv. Seda aga ilma tõstukita kontrollida ei saa, kuna vaip on hästi kinni... Lisaks muidugi avariijäljed: esitalasid ei viitsita sirgeks tõmmata. Neid näeb stange alt (kui auto on tõstukil...). Tegelikult tasub auto tõstukile ajada niikuinii - saab kohe pildi auto eelnevast elukäigust.

Uksed peavad sulguma konkreetselt, ilma prõmmimata. Loksuva uksehingega mersut pole ma näinudki, kuid esiuksel on kogu hing vahetatav ja seetõttu pole see ka probleem.

Mis veel... Kõik, mis küljes võiks toimida. Väljalaskeaastal pole vahet, määrab seisukord. 40 kEEK ilmselt E-d ehk uusimat nelja ei saa, kuid esimese ja hea õnne korral ka teise põlve oma peaks leidma. Neid siis vastavalt kuni 1989 ja 1992 toodeti.

Tehnika on vastupidav, läbisõit ei oma tähtsust. Bensumootorite puhul peab külm mootor käivituma ja soojenema gaasipedaali puutumata ning peab sel ajal üle elama ka sõitmise. Kui puterdab, võta järgmine. K-Jet on küll lihtne, kuid keegi seda remontida ei taha ja Silberist uut K-jetti Sa ka osta ei taha, usu...

Diiselmootoriga nelja suvel osta ei riskiks, soojaga käivituvad nad kõik. Surve võiks olla ikka 22+ bar, soovitavalt 30 lähedal.

Kui MB-d pole olnud, siis automaatkasti tegevus võib ehmatada - see peab olema konkreetne, isegi järsk japside kastidega harjunule. Samas kestab kast kaua, kui õli ja filtrit 50 kkm järel vahetada. Kui kast libistab vahetusel, siis on alust asja uurida lähemalt. Nagu ikka: kas õlitase on normis, mis lõhnaga on õli ja kas kusagilt ei leki. Üldiselt kaste on saada, kuid 10 kEEk remondifond võib lõhki minna. Veel: MB kast läheb kohalt teise käiguga (on erandeid särtsakamate mootorite puhul), mistõttu võib jääda mulje, et kast on kolmekäiguline. Esimene käik tuleb mängu siis, kui sõita aeglaselt, valits asendis 2.

Mugavusvarustus... See peab toimima. Tihti on vead küll väikesed, kuid kulukad või tülikad parandada. Eraldi teema on kliima. Kui müüja väidab, et see on vaid tühi, siis seda on ta kohe kindlasti. Aga enamasti tuleb enne edukat täitmist kõrvaldada tühjaksjooksmise põhjus. Kaks peamist on auklik radiaator ja kompressori tihendite lekked. Tihendid ei maksa suurt sittagi, aga vahetus on tülikas. Muide, mõlemad viidatud autod on TempMaticuga ehk kliimaseade peab hoidma seatud temperatuuri automaatselt. Lihtsalt külmkappi neljale enam ei saanudki.

Tagasild on neljal viiehoovaline. Sõidumugavus on hea, kuid raske auto sööb pukse meie kuumaastikul isuga. Seega, kui auto otse sõita ei taha, tasub tagasilda lähemalt uurida. Kõige sitem on see, et lihtsalt loksutades need lõtkukesed välja ei tule, kuid summana tekitavad tagasillale juhtimisfunktsiooni:flaming:. Ainsaks ja pikaajaliseks lahenduseks on kogu puksindus välja vahetada. Jällegi, 10 kEEK sinna ka kulub. Aga siis on järgnevaks 100 kkm ka hooletu (kui just väga ei drifti).

Võib tunduda, et kole tulevik... Aga usu, heas korras neli on võrdne tänaste autodega sõidumugavuses, kallim kütusekulu kuid odavam pidamiskulude suhtes.

Aga tasub otsida vanemaid heas korras masinaid, nii on lootust leida heas korras eksemplar. Mida uuemat sama raha eest saada loodad, seda hullema räime saad.

Kui mina otsiks täna nelja ja mul oleks 50 kEEK, siis ma tõmbaks piiri 1989 aasta peale. Feissliftitud neli on küll edevam, kuid heas korras kitsaliistulisi näikse rohkem liikumas olevat, kui laialiistulisi.

Aga võta seda, kui üht arvamust. Soovitus - otsi mõni kohalik neljaomanik ja uuri tema autot ja kogemusi. Foorumis on suisa eraldi teemad olemas inimeste ja autode kohta. Sirvi seda ja võta mõne omanikuga ühendust. Tallinnas võin meie säästukat demoda, sel on peaaegu kõik vead olnud/olemas. Nii saad kõige parema tunnetuse, mis ühel neljal olema peab. Siis on hea turul toimuvat võrrelda.

Ning ma ei saa jätta lõppu lisamata: kui rahaga ikka väga kitsas on, siis soovitan Mazda 626 või Corollat - talutavad sõita ja odavad pidada... Mitte igaühele ei sobi MB ja mitte igaüks ei pea MB-ga sõitma.
#7
Suur tänu väga põhjaliku vastuse eest!
#8
Selline küsimus siis veel, et kellega võiks Tartus w124 teemadel veits juttu puhuda, "Liikmete autodest" vaatasin, aga niisama kah kohe ei taha peale lennata.
#9
Mul vast leiduks aega, kas siis täna õhtu poole peale 19:00 vms. Kui aega on võta ühendust, mul nr profiilis olemas.
#10
v6sa Kirjutas:Ning ma ei saa jätta lõppu lisamata: kui rahaga ikka väga kitsas on, siis soovitan Mazda 626 või Corollat - talutavad sõita ja odavad pidada... Mitte igaühele ei sobi MB ja mitte igaüks ei pea MB-ga sõitma.
Ma arvan, et odavalt ostetud riisikas ei ole küll see auto, mida odav pidada on, kuna varuosad ei maksa just vähe. See, kui palju (erakorraliseks) hoolduseks läheb, on vist kõigi markide puhul eelmises omanikus kinni. Kui inimesel 50k eelarves, siis normaalne 124 peaks välja tulema.
#11
Priit Kirjutas:...
Kui inimesel 50k eelarves, siis normaalne 124 peaks välja tulema.

Jah, kui ei satu teadmatuse tõttu mõne väljast vuntsitud, kuid sisuliselt äratapetud isendi otsa. Nagu enamus meist on kogenud, siis eskrotist mersusse istudes tundub maailm kohe ilusam. Karm tõde selgub alles hiljem, kui esimsed peidetud vead grimmi alt välja tulevad.

BTW, 50 kEEK eest saab väga hea Mazda 626...Confusedilly:
#12
v6sa Kirjutas:
Priit Kirjutas:...
Kui inimesel 50k eelarves, siis normaalne 124 peaks välja tulema.

...

BTW, 50 kEEK eest saab väga hea Mazda 626...Confusedilly:
...Kui ei satu teadmatuse tõttu mõne väljast vuntsitud, kuid sisuliselt äratapetud isendi otsa :bigsmile:

Japsid teatavsti oskavad juppide ressurssi päris hästi ajastada. Nii japsi kui MB puhul jätaksin ka ise 10k esmasteks töödeks.
#13
Mina soovitaks nendest kolmest esimest, 2,2 mootoriga - kuna otsid esimest autot, siis see rahuldab kindlasti vajadused nii kiiruse/kiirenduse poolt, kui ka lisade poole pealt. See konkreetne 3.2 on ikka väga-väga kahtlane - olen seda ikka vaadanud paar korda - kui tagarehvid on siledaks põletatud, siis võib karta, et ega pole ka mujal suurt alles... 2.8 võib olla hea, aga siiski 2.2 on raudselt väiksema hoolduse, kütte jne kuluga. Kuuesilindrilistel on näiteks esisarniirid ainult koos õõtsaga vahetatavad, veel leiab asju, mis erinevad.

Samas, nagu ütlesin, 2.2 kannatab sõita küll, mööda saab ka. Ma ühte juba pea 2 a pidanud ja ei oska küll kurta.

Miks seda kuuesilindrise juttu räägin - aga seepärast, et pole vaja siia foorumisse jälle ühte tegelast, kes Mercedest halvaks, lagunevaks ja kalliks autoks pidada peab. Ostku ikka jõukohane asi, siis kõik ok!!!
#14
See 2,2 peaks jah esimeseks autoks täitsa ok olema, küll hiljem jõuab püsse osta. Kuldaril oli kunagi selle mootoriga 124, liikus täiesti mõistlikult.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
#15
Esialgu jätkub aga pärast tahad kiiremat ja võimsamat ja kui müüa tahad siis 1) jäädki müüma 2) jääd üsna suurelt kahjumisse, seega osta kohe selline auto mis täidab ka tulevikus tekkivad vajadused, selleks aga pead kindlasti proovima erinevaid mudeleid.
#16
Karl Kirjutas:See 2,2 peaks jah esimeseks autoks täitsa ok olema, küll hiljem jõuab püsse osta. Kuldaril oli kunagi selle mootoriga 124, liikus täiesti mõistlikult.
Minu omaga Kiltsi lennuväljal GPS järgi 400m 134,8 km/h, 1km 167 km/h ja maksimaalne mis sain 193 km/h, siis tuli pidurdama hakata. Mina enda "võrri" osas küll midagi kurta ei oska. Kütusekulu stabiilselt 8-8,5 (linnas sõidan vähe).

Elektroonika diagnost ja mootori CO jne tasuks vast ära teha enne ostu ja vaadata, et "meistrimehed" pole pritset tuuninud (originaalis plommid peal)

P.s. Ära auto ostuga kindlasti kiirusta (st et tahad kohe ja praegu). Kui midagi ikka ei meeldi, otsi edasi.
#17
HotPapa Kirjutas:Esialgu jätkub aga pärast tahad kiiremat ja võimsamat ja kui müüa tahad siis 1) jäädki müüma 2) jääd üsna suurelt kahjumisse, seega osta kohe selline auto mis täidab ka tulevikus tekkivad vajadused, selleks aga pead kindlasti proovima erinevaid mudeleid.
Arvestades, et ostja üliõpilane, siis näiteks 2,8 tehaseandmed vs 2,2 on bensukulu korras autode korral 2,8-l maanteel 1,5-2 liitrit sajale rohkem ja linnas ca 3 liitrit sajale rohkem (võrdlesin manuaale, andmed Mercefreaken.com).
#18
Priit Kirjutas:
HotPapa Kirjutas:Esialgu jätkub aga pärast tahad kiiremat ja võimsamat ja kui müüa tahad siis 1) jäädki müüma 2) jääd üsna suurelt kahjumisse, seega osta kohe selline auto mis täidab ka tulevikus tekkivad vajadused, selleks aga pead kindlasti proovima erinevaid mudeleid.
Arvestades, et ostja üliõpilane, siis näiteks 2,8 tehaseandmed vs 2,2 on bensukulu korras autode korral 2,8-l maanteel 1,5-2 liitrit sajale rohkem ja linnas ca 3 liitrit sajale rohkem (võrdlesin manuaale, andmed Mercefreaken.com).

Oleneb auto seisukorrast ja kui juba 50 K taskus siis leidub vast kütteraha kaWink...Samuti ei mainind ta seda, et küttekulu oleks niivõrd määrav. Ning tartu üldse praktiline linn, siin võib rahulikult 7 liitrisega ka sõita.
#19
http://www.motors24.ee/Default.aspx?page...&sort=paid, ehk E280 on juba läinud ja Dalingeri E320 ainult s***a kuulnud, siis jääks järgi ainult E220, aga omanik juba sogas midagi kliima kohta, et mingeid lõdvikud ja kraane vahele ehitanud ja vajab :biggrin:"täitmist". Homme õhtu saab vist seda E220 Tartus näha. Eks siis paistab.
#20
Mine vaata jahh, ja võta mõni klubiline punti, oskavad ehk rohkem kuulata-vaadata, kui sa ise.

M111 mootoriga selline lugu, et tihti poolsoojana, ehk nii umbes 60C puterdab tühikäigul ja tahab välja surra, soojana ok ja üldiselt sõitmist ei häiri eriti.


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  W124 diiler Tallinnas Uku 1 2,804 20-09-2018, 12:35 PM
Viimane postitus: nostromo
  w124 cabrio andres23 11 10,899 23-01-2017, 04:37 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  Otsin tööl käimiseks autot (w124) W108 8 7,357 23-01-2017, 04:35 PM
Viimane postitus: arturmalcik
  W124 280TE MB Shop 7 6,261 19-10-2016, 08:14 PM
Viimane postitus: Cane
  MB w124 E 320 sedaan andres23 3 4,313 07-07-2016, 04:44 AM
Viimane postitus: Mike22
  MB w124 E 320 andres23 1 3,587 13-05-2016, 12:57 AM
Viimane postitus: nostromo
  w124 e300 4matic andres23 3 4,478 04-02-2016, 01:57 PM
Viimane postitus: nostromo
  Kas keegi teab antud autodest midagi? w124/w202 k2igukast 1 3,701 15-10-2015, 10:54 AM
Viimane postitus: Treiku
  MB w124 E250 D Siimnaaber 3 3,870 29-09-2014, 01:22 PM
Viimane postitus: Siimnaaber
  W124 vs W210 oggi1 9 8,448 14-08-2014, 06:07 PM
Viimane postitus: oggi1



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne