Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
miski kriuks
#1
auto w126 sec ja juhipool esisillas miski puks? kriuksub ,no nagu vedruvanker just vaiksel kulgemisel ja sisseistumisel, on`s kellelgi
siukest asja ette tulnud ja mis võiks aidata?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#2
mul sama lugu tagasillas käigu sisse panemisel.. et nagu milles asi?????? kriuks ja kriuks aga sõidu ajal vaikus.
Vasta
#3
Sad 
secman Kirjutas:auto w126 sec ja juhipool esisillas miski puks? kriuksub ,no nagu vedruvanker just vaiksel kulgemisel ja sisseistumisel, on`s kellelgi
siukest asja ette tulnud ja mis võiks aidata?

Äkki peaks puksid ära vahetama?
Vasta
#4
nüüd küll aega möödas aga secman ja teised, mis ära vahetasite et korda saite ?
Vasta
#5
Panin selle kriuksu pärast Imre juurde aja kinni ja täna käisin siis kohal. Ajasin masina tõstuki juurde ja hakkasime kõigutama. Tuli välja, et kriuksu tegi kapoti kinnitused, mingid kummi puksid. Tavot, natuke tihendite sättimist ja teibiga üle käimist ja asi korras. Nüüd vaikus majas ja sellised pisikesed asja sain Imre käest tasuta :biggrin:
Vasta
#6
mul ikka kriuks,miskid puksid esisillas - mida kuivem ilm seda hullem on,vihmaga on vaikne....ülevaatusel mingi vana kooli mees rääkis et oli oma w124-le ostnud miskit puksimääret mis süstitakse otse puksi sisse,pidavat vene oma olema ja karbil kohe kiri peal et vanemate bmw ja mb pukside määrimiseks...on siin keegi sellisest asjast miskit kuulnud?
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#7
kriuksuma hakkavad nii nimetatud silikon puksid öeldakse et süsti sinna piduri õli sisse siis jääb vait kuid soovitan pigem vahetada kuna mingi hetk on see puks nii väsind et hakkab rehvi sööma ja mõjub juhitavusele.

Minu autol krigises taga sillas need puksid vahetasin ära ja vaikus 125eeku tk oli w202
Vasta
#8
et siis alumine šarniir oli ära kuivanud ja kriuksus, kuna loksu sees ei olnud siis piirdus "remont" silikoonöli süstimisega läbi tihendi,
maksma läks ca. 5eeki ( ühekordne süstal ja tilk õli )
eks kunagi tuleb šarniir muidugi vahetada , aga praegu naudin saabunud vaikust...
SEC-i sõltlane.
560SEC, G55, 190E 2,0B, C400 4M Coupe 
Vasta
#9
secman Kirjutas:et siis alumine šarniir oli ära kuivanud ja kriuksus, kuna loksu sees ei olnud siis piirdus "remont" silikoonöli süstimisega läbi tihendi,
maksma läks ca. 5eeki ( ühekordne süstal ja tilk õli )
eks kunagi tuleb šarniir muidugi vahetada , aga praegu naudin saabunud vaikust...

kui kriuks siis varsti sarniir laiali ja kindlasti on loks sees.las asjatundja vaatab loksu mitte mingi ülevaatuspunkt.
Vasta
#10
liiv Kirjutas:kui kriuks siis varsti sarniir laiali ja kindlasti on loks sees.las asjatundja vaatab loksu mitte mingi ülevaatuspunkt.

Kui aus olla, siis ÜV punkt on minul alati kiiremini ja efektiivsemalt suutnud pukside loksud välja selgitada. Seal selle jaoks vastav tehnikagi ju olemas ja auto on seal peal normaalasendis.

Aga nn. "spetsialistid" - viimati tõsteti mu 2 tonnine audi tõstukile (rasked 17" rattad jäid rippuma) ja hakati käega pukse ja vardaid katsuma ja leiti, et kõik on ok - ehkki hiljem ülevaatuspunkt leidis päris mitu katkist puksi.

Ei saa siiski palja käe ja väikse kangiga neist asjadest aru, kui ma sõidan 2 tonnise masinaga 100 km tunnis, siis puksile rakenduv jõud on mitukümmend tonni ja käega selle loksu vaevalt tunda oleks ja kui olekski, siis see puks peaks juba ammuilma kuskil tee ääres olema - ise maha kukkunud.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#11
vat just kangiga käiaksegi kõik liigendid üle, lihtsalt auto tuleb nii üles tõsta et rattad sõiduasendis oleks.

ennegi on käidud ülevaatusel kolinaid otsimas ja ei ole leitud neid. samas korralik töökoda saab alati vaikuse majja ilma erilise vaevata.

ja sarniiride kohta et kaht juhtumit tean kus peale ülevaatusel käiku samal päeval on sarniir oma pesast välja hüpanud. mõlemad olid transitid ja üv. punktid erinevad

siiani ei ole küll olnud eriti palju selliseid juhtumeid kus ülevaatuspunktist remonti saadetud autol saab vahetada ainult need datailid mis seal öeldud. 99% on sellised millel veel mõni detail vajab vahetust. sillaosas nimelt.

mina igatahes usaldan korralikku töökoda ennem kui üv punkti.

ja veel et ülevaatuselt on saadetud ka täiesti korras sõidukeid remonti päris mitmel korral.
Vasta
#12
Nustu826 Kirjutas:vat just kangiga käiaksegi kõik liigendid üle, lihtsalt auto tuleb nii üles tõsta et rattad sõiduasendis oleks.

ennegi on käidud ülevaatusel kolinaid otsimas ja ei ole leitud neid. samas korralik töökoda saab alati vaikuse majja ilma erilise vaevata.

ja sarniiride kohta et kaht juhtumit tean kus peale ülevaatusel käiku samal päeval on sarniir oma pesast välja hüpanud. mõlemad olid transitid ja üv. punktid erinevad

siiani ei ole küll olnud eriti palju selliseid juhtumeid kus ülevaatuspunktist remonti saadetud autol saab vahetada ainult need datailid mis seal öeldud. 99% on sellised millel veel mõni detail vajab vahetust. sillaosas nimelt.

mina igatahes usaldan korralikku töökoda ennem kui üv punkti.

ja veel et ülevaatuselt on saadetud ka täiesti korras sõidukeid remonti päris mitmel korral.

hommikul ülevaatusp.spetsiaalselt sillakontrollist tulnud ,jooksis SÕITES sarniir laiali. õieti kontrollida saab ainult alt lahtivõttes,MITTE KANGIDEGA MURDES
Vasta
#13
liiv Kirjutas:
Nustu826 Kirjutas:vat just kangiga käiaksegi kõik liigendid üle, lihtsalt auto tuleb nii üles tõsta et rattad sõiduasendis oleks.

ennegi on käidud ülevaatusel kolinaid otsimas ja ei ole leitud neid. samas korralik töökoda saab alati vaikuse majja ilma erilise vaevata.

ja sarniiride kohta et kaht juhtumit tean kus peale ülevaatusel käiku samal päeval on sarniir oma pesast välja hüpanud. mõlemad olid transitid ja üv. punktid erinevad

siiani ei ole küll olnud eriti palju selliseid juhtumeid kus ülevaatuspunktist remonti saadetud autol saab vahetada ainult need datailid mis seal öeldud. 99% on sellised millel veel mõni detail vajab vahetust. sillaosas nimelt.

mina igatahes usaldan korralikku töökoda ennem kui üv punkti.

ja veel et ülevaatuselt on saadetud ka täiesti korras sõidukeid remonti päris mitmel korral.

hommikul ülevaatusp.spetsiaalselt sillakontrollist tulnud ,jooksis SÕITES sarniir laiali. õieti kontrollida saab ainult alt lahtivõttes,MITTE KANGIDEGA MURDES

ülevaatusel öeldi,et p.poolsel sarniiril loks muu ok.vahetust vajas hoopis vasakpoolne ,mis loksu ei näidanud .ja see loksuga sõitis minukäes 170tuhat ja võibolla kestab veel praegugi
Vasta
#14
lahtivõtmisega just see lugu, et sõrmede vahel ei tunne sa väiksemat loksu ära. tean sest sadu kordi järgi proovitud.

isegi eile, vahetasin roolivardad ära transitil, auto all oli loks sees mõlemas, näpuvahel tundusid korras olevat.

kangiga ei ole vajagi murda. kangile rakendad üsna vähest jõudu, vahe on lihtsalt selles, et tuleb kangiga õige koha pealt katsuda, aga iga loll seda ei oska...

auto all rakendad sa kangiga lihtsalt tugevamat jõudu liigenditele kui sa oma kahe käe ja lolli aruga laual suudad.

ja pealegi ei mõtle ma kangi all kahemeetrist raudjurakat mida ühe käega tõsta ei jõua, vaid väiksemat sorti sõrgkangi, nii umbes 70 - 80cm pikk.

ja siiani olen väga hästi kõik sõidukid igapäevaselt niimoodi kontrollitud saanud, ja keegi pole tagasi tulnud selle murega et "näete, kontrollisite ja ikkagi tuli välja et kulunud/loksub"

muuseas töötan juba päris mitmendat aastat autoremondi peal, ja igapäevane töö veermiku kontroll ja hooldus, nii et tean mida räägin.
Vasta
#15
See selleks aga jutt kriuksust.Siis tean omast käest et kui juba kriuksub siis enam pikka pidu ei ole varsti ootab ees vahetus.Sest kui kriuksub see tähendab et on kuiv ja iga kriuks kulutab ja see tähendab et varsti ka loksub .see õli panemine on muidugi lahendus aga arvan et mötlema tuleb hakata ikkagi vahetusele.
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.
Vasta
#16
Mul tagasillat kah tuleb aegajalt hobuvankri hääli. Aga just pigem kui on natuke seisnud ja niiske ilmaga, kuivaga on kõik ok ja peale mõningat sõitu kaob ära. Puksid seal alla 20k vanad.
Turbo
Vasta
#17
sm. pelle Kirjutas:Mul tagasillat kah tuleb aegajalt hobuvankri hääli. Aga just pigem kui on natuke seisnud ja niiske ilmaga, kuivaga on kõik ok ja peale mõningat sõitu kaob ära. Puksid seal alla 20k vanad.

taha aitab silikonpuksidele üks rahustav süst
Vasta
#18
Mina soovitan küll käia erinavates kohtades loksutamas

ma käisin oma autoga kolmes kohas ja igal pool olid varuosade nimekirjad erinevad (mis tuleks vahetada)

Ülevaatus punktis öeldi et kõik on ok pole probleeme nagu uus (loksutati mingisuguse spetsiaalse tõstukipeal kus ratad on maas ja see peaks näitama kõiki lokse.)
Laagris autoasis käis kampaanija korras loksutamisel sealt avastati järgmised asjad: tagasillas silikoon puksid, esisillas sisemised rooliotsad ja ratta laagrid (laagrid siiani müstika pole vahetatud).
vahetasin silikoon puksid ära ja rooli otsa kah täispikkalt läksin suvila tänavale Pere Mardi juurde ja tema leidis et esimene parem sarniir on väikse loksuga sai need kah korraga vahetatud ja rattalaagrid on siiani müstika keegi ei leia et seal midagi viga oleks...


Ja BMW e39 sama mood alumistel õõtsadel puksid läbi üelvaatusel öeldi et kõik on ok....
Vasta
#19
sm. pelle Kirjutas:Mul tagasillat kah tuleb aegajalt hobuvankri hääli. Aga just pigem kui on natuke seisnud ja niiske ilmaga, kuivaga on kõik ok ja peale mõningat sõitu kaob ära. Puksid seal alla 20k vanad.

silikoon puksid hakkavad sul minema mul oli algul sama
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Miski ulub mootoris Nustu826 11 8,006 13-01-2009, 10:29 PM
Viimane postitus: hellrix



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne