Postitused: 103
Teemad: 38
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
mure selline et minu mb c180(automaat kastiga)
näitab pidevalt tuld mis ütleb et käsipidur peal vms
kuigi see pole peal(kuid kui sõites gaasi lisada kustub tuli mingiks ajaks ja ka pidurdades. lisaks sellele kui mootor töötab on parema tagumise ratta juurest kuulda mingit pininat) arvan et asi on selles et põllu serval kärutades läks sinna mingi sodi vahele vms kuid pole kindel, ehk oskab keegi aidata?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Järgmist murekirja kirjjutades alusta auto aastaarvust või siis kerenumbrist!
Aga huupi pakun et piduriklotsid kulunud ja andur annab märku vahetusest.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
parema tagumise ratta juures piniseb mootori töötamise ajal bensupump. Kui ei piniseks, siis mootor ei töötaks.
käsipiduri tuli armatuuris on punast värvi, klotside kulumise tuli kollane. Esimesega toimetab lüliti pedaali juures, võib lihtsalt lahti olla või siis mokas.
Teisega toimetavad andurid, kuid sinu kirjeldatud viisil ei tohiks nad tuld süüdata.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Kas selle pidurite kulumise tulukese taga ka pidurivedeliku tasemeandurid ei elune?
Pidurivedelikku ikka on? Ka TAGUMISES potsikus?
Põhimõtteliselt on ka juhtmevigastus võimalik - need andurid toimetavad ju kõik "pluss massi" põhimõttel.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
juhtmevigastus paneb ikkasgi tööle kollase tule. punase käsipiduritule paneb tööle kas käsipidur ise või siis nagu võsa ütles juba - pidurivedeliku tase mis langeb alla lubatud piiri.
ja kustub ta vahepeal ära seetõttu et pidurivedeliku tase muutub sõltuvalt auto asendist.