Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
Tegu siis mb c280 96a. ei tea veel neid kere tüüpe ja asju, olin enne bmw peal,kuid otsustasin mersut nüüd proovida. Viga siis selline, ostsin auto ära ja nüüd mingi aeg vb peale mootorisurvepesu hakkas turtsuma, vahetasin küünlad ära, märjad olid mõned nii seest kui väljast, nüüd siis kuivas kõik ära lasin mootoril tühjalt käia ja 4 silindri küünal on tahmane nagu õrnalt. ülejäänud on puhtad. Kuigi vesi oli esialgselt sees 6'das(aga seegi võis ainult küünlapesas olla. Et kas tõesti on siis süütepool? Samas võtsin piibu neljadalt silindrilt ära ja panin käima siis nagu tuli selline tiks juurde aga mootr töötas ühtlaselt ei podisenud enam... ülidselt hääl nagu vanal ''ameerika muskelautol'' kuigi edasi ei lähe üldse. Oskab keegi aidata?
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
tiks piibu mahavõtmisel tuli ilmselt sellest et juhe lõi kusagilt keresse. mul kunagi oli japsiga sarnane jama, et panin käima ja lonkas, ning selline tunne oli, et kohe kohe lendab laiali. selline klapiklõbin oli juures. tglt oli asi küünlajuhtmes mis üle tagus. mina sain peale juhtmete vahetust asja korda.
Postitused: 2
Teemad: 1
Liitus: Jul 2008
Maine:
0
ei kui ma piibu peale panen siis tiksu pole... siis lihtsalt puterdab...
Postitused: 197
Teemad: 34
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
04-07-2008, 11:51 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 04-07-2008, 11:52 PM ja muutjaks oli MarekV.)
mul olid ka kunagi sarnased sümtomid, peale mootoripesu need tavaliselt võimendusid kuni ükskord teeäärde jäin.
Aga siis soovitati jagaja alla vaadata.
Ühesõnaga sinna kogunes päris hea hunnik vett ja niiskust.
Üks võimalikest põhjustest...