11-06-2007, 07:22 PM
Muidu ei suitse aga kui lapatsit vajutad viskab rämedalt musta,vaikselt vajutades kui turbo rakendub loobib ikka pahmaka välja :flaming:
On kellegil sarnast viga olnud?
On kellegil sarnast viga olnud?
e 270 suitseb kui kurat...!
|
11-06-2007, 07:22 PM
Muidu ei suitse aga kui lapatsit vajutad viskab rämedalt musta,vaikselt vajutades kui turbo rakendub loobib ikka pahmaka välja :flaming:
On kellegil sarnast viga olnud?
11-06-2007, 08:30 PM
Esimesena pakuks õhufiltrit, teiseks ehk on "chipitud" ?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
11-06-2007, 09:50 PM
Laur Kirjutas:Esimesena pakuks õhufiltrit, teiseks ehk on "chipitud" ? Sama siin.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
11-06-2007, 10:43 PM
Cdi puhul turborõhuklapp . . . pole kallis ka . . . pisike vidin . . . a paneb suitsema kui kurat . . .
16-07-2007, 02:35 PM
Kas nimetatud vidin võib ka ülerõhku tekitada? Kuskohast teda leida ja mismoodi kontrollida? Mul on viimaste päevade jooksul coolerist tulevaid lõdvikuid nagu leiba läinud - lendavad lihtsalt pauguga lõhki...
17-07-2007, 09:42 PM
on selle klapil ka mingi täpsem nimetus vms?
18-08-2007, 05:10 PM
pihustitega võib-olla probleem
23-10-2007, 06:56 PM
Truck Kirjutas:Cdi puhul turborõhuklapp . . . pole kallis ka . . . pisike vidin . . . a paneb suitsema kui kurat . . . Oskad äkki varuosakoodi anda?
23-10-2007, 08:21 PM
indrex Kirjutas:Kas nimetatud vidin võib ka ülerõhku tekitada? Kuskohast teda leida ja mismoodi kontrollida? Mul on viimaste päevade jooksul coolerist tulevaid lõdvikuid nagu leiba läinud - lendavad lihtsalt pauguga lõhki... Suure tõenäosusega jah sama klapp, kuna pole kedagi kes piiraks turbo liigsuurt survet mistõttu ka lõdvikud lendavad. Truck, mõtled muidu turbo wastegate-e ehk siibrit mis üleliigsed gaasid turbost mööda juhib või mõni muu klapp?
15-06-2008, 10:17 AM
sama mure e220cdi ga. kui gaasi anda suitseb. turborõhu klapp kui läbi on peaks auto avarii rešiimi panema. siit teemast lugedes jääb õhufilter ja pihustid. küsimus: kas pihustite korral ei peaks mingit tuld põlema lööma armatuuril või avarii rešiimile panema?
15-06-2008, 04:23 PM
ei lähe tingimata avarii režiimi.
21-06-2008, 09:26 AM
kas keegi leidis siin lahenduse ka murele, mul hakkas ka hirmsalt suitsu välja ajama. Autoks ka e270 cdi
07-08-2008, 12:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2008, 01:02 PM ja muutjaks oli martin0909.)
mulle 6eldi et kui klap ei ole pees siis on turbo v6ll kinni kuna mul suitseb ka ja kui lapi p6hja löön siis hetke suitseb ja siis lulitb turbo välja
07-08-2008, 01:04 PM
kas keegi on seda viga remontinud??
07-08-2008, 09:22 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-08-2008, 09:22 PM ja muutjaks oli siim.)
Olen seda viga remontinud( 270cdi ja suitses). Vigaseks osutus sillelaske kollektor. Sellel mootoril on plastikust kollektor ja seal sees on plastikust klapid, need klapid olid ärapõlenud ja silindrisse kukkunud, seetõttu oli kütuse ja õhu vahekord paigast ära ja suitses. Keegi kõrvaltvaataja mainis, et see pidi cdi mootorite viga olema, aga ise ei oska seda kommenteerida.
09-08-2008, 08:34 PM
siim Kirjutas:Olen seda viga remontinud( 270cdi ja suitses). Vigaseks osutus sillelaske kollektor. Sellel mootoril on plastikust kollektor ja seal sees on plastikust klapid, need klapid olid ärapõlenud ja silindrisse kukkunud, seetõttu oli kütuse ja õhu vahekord paigast ära ja suitses. Keegi kõrvaltvaataja mainis, et see pidi cdi mootorite viga olema, aga ise ei oska seda kommenteerida. Mul autoga vist sama jama, lõdvik katki ja suitseb kui "KURAT", mis skaalasse selle probleemi remondikulud ka jäävad?!?! Terv., Dominus
09-08-2008, 11:39 PM
Uus sisselaskekollektor, tihendid ja tööraha. Hindest ei oska rääkida, ise tead kust ostad ja kes vahetab.
13-08-2008, 12:28 AM
õige jutt siim, uus sisselase 12-13k(komplekt, jupikaupa odavam) + tööraha. kui see juhtub, siis võib kindel olla, et autol väga suur läbisõit.
13-08-2008, 12:58 AM
marek Kirjutas:õige jutt siim, uus sisselase 12-13k(komplekt, jupikaupa odavam) + tööraha. kui see juhtub, siis võib kindel olla, et autol väga suur läbisõit. Läbisõitu ei oska kommenterida, polnud mahti vaadata. Auto oli uuena Eestist ostetud, face-lift ja esimene omanik oli Jüri Mõis
13-08-2008, 11:37 AM
siim Kirjutas:Auto oli uuena Eestist ostetud, face-lift ja esimene omanik oli Jüri Mõisvahet ple kas siit või mujalt, kui CDI siis kindel, et mingi hetk tuleb see töö ära teha. krt, kui kõik cdi probleemid kokku panna, siis tuleb km hind päris kõrge. sellest jutust ei tasu muidugi järeldada, et CDI pask on. mis liigub see kulub. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|