Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
diisli soojendus?
#1
Selline küsimus siis. Sain nüüd diisli endale, (w123 2.4D), kunagi varem pole mul diislit olnud. Üks sõber ütles, et diislit peab alati soojendama kui mootor külm on, no kohe ei tohi sõitma hakata, et auto hakkab värisema vms. Kas see on tõsi? Ja kui kaua või mis temperatuurini soojendama peab?

Aitäh!
W123!
Vasta
#2
suvel vast pole asi nii tähtis, mul soeneb auto suvel enne kui sõitma hakkan(praeguste ilmadega) siikaua kuni väravad lahti teen, välja sõidan ja kinni panen. siis maanteele.

talvel on plokisoojendus järgi ja siis ka eriti pikalt ei soenda. külmalt käivitades talvel vast 2 - 3 minutit. ja sõit kulgeb rahulikult kuni temp. tõusma hakkab.
Vasta
#3
Mes sa tast soendad, niikuinii on kofi.

Muidugi teeb soojendamine head. Iseasi, kuivõrd sellest praeguste ilmadega nüüd kasu (või soojendamatajätmisest kahju) on.

MIna suvelk ei soojenda rohke, kui tulede-turvavöö-raadio jaoks kulub. Ehk 20.30 sekundit.
Talvel niikaua, kuni aknaid kaabin ehk minuti jagu.

Külm mootor kulub rohkem, kulutab rohkem kütust ja lärmab rohkem. Siis miinuskraadidel.
Vasta
#4
Nii, täna tegin siis esimese sõidu selle mootoriga. Aga miski pärast kiirust rohkem kui 70 km/h ei saanud ja temp üle 80 kraadi ka ei tõusnud. Isa ütles, et proovi vahetada kütuse peenfilter ära, sest tal kunagi suurel veoautol oli nii et jõudu pole, vahetavad peenfiltri ära ja siis lipab kohe.
Keegi oskab midagi öelda? VÕi kust veel viga otsida?
W123!
Vasta
#5
Tervist.mootori temperatuuri kohta ei oska erilist midagi öelda ,aga kui sa selle diisel mootori w123 280E peale tõstsid siis ilmselt bensuka ja diisli tagasilla ülekande arvud erinevad,pead kusagilt selle sama 240D tagasilla reduktori hankkima.Minul oli sarnane jama w123 230C puhul ,samamoodi üle 70km/h ei läinud ,lase või mootor laiali.
MB C123 230CE, 190D 2.5, 190E 2.3
Vasta
#6
Jah, kütusefiltrid on nähtavasti esimene asi, mis vahetust vajavad. Õhupuhasti tasuks ka uue elemendiga taas elusaks teha.

Ja kui võimalust on, siis tasuks ka paagi põhjast sinna kogunenud sete välja tilgutada. Aja jooksul satub sinna väga omapärast kraami.

A.
Vasta
#7
Mis differ ja mis käigukast?
Kas mootor pöördesse läheb või hakkab pooma?

Üldiselt on bensukatel "lühike"ülekanne ja kui see jätta mootori vahetusel vahetamata, siis kannatab lõppkiirus (aga võidab kiirendus, nagu isand Kalacomp siin veenvalt tõestas:evilSmile.

Filtrite teema on siis, kui mootor vedada ei jõua või lihtsalt pöördesse ei lähe.
Vasta
#8
v6sa Kirjutas:Mis differ ja mis käigukast?
Kas mootor pöördesse läheb või hakkab pooma?

Üldiselt on bensukatel "lühike"ülekanne ja kui see jätta mootori vahetusel vahetamata, siis kannatab lõppkiirus (aga võidab kiirendus, nagu isand Kalacomp siin veenvalt tõestas:evilSmile.

Filtrite teema on siis, kui mootor vedada ei jõua või lihtsalt pöördesse ei lähe.

Mootor läheb ilusti pöördesse kohe kui gaasi annad.
Aga krt, difri kohta ma unustasin üldse kõik ära, mul on 280E mootori differ, kas see võib tõesti mõjutada? Ja käigukast on manuaal.
Mida ma nüüd tegema peaksiN??
W123!
Vasta
#9
Kohe kindlasti mõjutab reduktor seda lõppkiirust ,eriti veel 2,8 mootori puhul ,minul oli selline jura isegi selle m115 tüüpi 2,3l mootoriga .Kohapealt minnes oli erksust küllaga ,aga lõpkiirus jäi sinna 70-80km/h juurde.Vaata seda reduktori tagumist korpuse nurka ,seal peaks olema peale löödud kood mis sisaldab ülekande arvu ,saad võrrelda mõne diisli omaga.
MB C123 230CE, 190D 2.5, 190E 2.3
Vasta
#10
Aga mida te arvate, mul on olemas 3.0 diisli oma reduktor ja 2.0 bensuka oma. Kumb sobiks paremini? Või keegi teab äkki kui suur peab olema 2.4 diislil ülekande arv.
Ja kuidas üldse neid liigitatakse, mida suurem number seda parem või halvem?
W123!
Vasta
#11
3,92: 200D, 220D, 200 (mit M115)
3,69: 240D, 200 (mit M102), 230, 250
3,58: 230E, 280E (2. und 3. Serie)
3,54: 280E (1. Serie)
3,46: 300D
3,07: 300TDT
Vasta
#12
Aga ma ei saa nendest eriti aru, nendel on tegelikult nii väike vahe ju. Kas mulle sobiks 3.0 diisli oma?
W123!
Vasta
#13
Mida väiksem number, seda uimasem on auto (kiirendus on nadim), kuid seda madalamad on mootori pöörded sama kiiruse juures (ökonoomsus).

See on väga jäme rusikareegel.

300D oma viib mootoripöörded alla maanteel, kuid kiirendus kaob ära. Või noh, ega ta päris ära kao, lihtsalt kehvemaks jääb.
Vasta
#14
Aga kas ma selle 3.0 difriga kas või 100 km/h saaks kätte?

Ja äkki 2.0 bensuka oma oleks parem kui 3.0 diisli oma, bensukal ju number suurem nagu ma aru saan?
W123!
Vasta
#15
Nüüd uurisin ja mõtlesin, mul on olemas 3.69 ülekandega differ, aga see on 2.0 bensuka mootori oma. Vaatasin et selline on ka 2.4 diislil. Aga mul on W115 mootor ja ka 2.4 ja siit selline küsimus, need w123 2.4 ja w115 2.4 peaksid samad mootorid olema, kuna kw sama palju ja pöördeid ka? Ainult õlifilter on teises kohas?
W123!
Vasta
#16
Mootor on sama, lihtsalt õlifilter on teises kohas. Pluss veel paar lisavidinat.

Mida suurem on ülekandearv, seda aeglasemalt liigub auto mootori maksimaalpööretel. Aga seda paremini kiirendab:evil:

Sul on ju 300D ülekanne olemas. Kasuta seda ja saadki kiirust juurde. Tõsi, kiirendus kannatab.
Vasta
#17
Aga see 300D ülekande arv on 3.46, aga mul seisab preagu 2.8 millel on 3.54, erilist vahet ju ei ole tegelikult?
Kas siis 3.69 oleks veel aeglasem?Big Grin
W123!
Vasta
#18
Nii, täna vahetasin kütuse peenfiltri ära, ja sain kiiruse 100 km/h kätte ja mul seisab praegu 3.54 ülekannega differ, aga kui ma panen nüüd 3.69 ülekannega, kas tippkiirus väheneb või suureneb?
W123!
Vasta
#19
3,69 puhul on tippkiirus väiksem, kui 3,54 puhul. Vahe ilmselt nii 4-6 km ( ei viitsi arvutada)...
Vasta
#20
Aga kui suur on umbes kütusekulu vahe?
Ja veel üks jama, temperatuur ei tõuse üle 75 kraadi, kas see on termostaadi viga, või mul on liiga suur 2.8 radikas?
W123!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  mb 617 mootori diisli pumba peale keeramine? voolavvesi 1 2,724 23-03-2015, 01:50 PM
Viimane postitus: 124STD
  c220 70kw diisli käivitusprobleem CNNC 1 2,113 14-11-2014, 03:47 PM
Viimane postitus: CNNC
  Diisli pihustid R129 19 26,120 22-11-2013, 08:45 AM
Viimane postitus: Volts
  W211 2.7 diisli head ja vead ???? tauno939 2 4,863 30-06-2013, 12:23 PM
Viimane postitus: tauno939
  W220 320 CDI soojendus tots 1 3,283 06-02-2012, 12:46 AM
Viimane postitus: wdb240
  MB 500 SEL 1986a. W 126 soojendus boysel 0 1,848 16-01-2012, 04:03 PM
Viimane postitus: boysel
  võsareporteris: diisli asemele toiduõli leitsaku 52 33,275 25-12-2009, 03:05 PM
Viimane postitus: hents99
  Diisli suhtes vajan abi Reddog 6 5,584 22-09-2008, 03:38 PM
Viimane postitus: Reddog
  diisli kütusepumba reguleerimine ja joonised Nustu826 1 5,084 01-09-2008, 08:50 PM
Viimane postitus: Laur
  Diisli õlirõhk jkristjan 8 6,336 11-07-2008, 09:35 PM
Viimane postitus: taanneell



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne