20-05-2008, 07:42 PM
õudsed kyttekulud teil, mul on sama ainult, et 4,3
Ryde or Die
Palun nõu - 200clk 141kw?
|
20-05-2008, 08:45 PM
olen 3 aastat sõitnud C200Kompressoriga, itaaliast toodud ja 141kW. Paak on 60L. Punasest tulest punase tuleni pensu näidikul sõidan keskmiselt koguaeg 600km.
Rehvid kuluvad aastaga, läbisõit 30 000 km/a ASR on, kolmnurk vilgub tihti just ristmikel pööretel kiirendades. ei ütleks et rullnoklik sõidustiil oleks. Pigem hoian teda. Manuaalkast. Kolme aasta jooksul olen 2X vahetanud õhukululugeja, 1X ühe süütepooli, regulaarselt õli(täissünt) ja filtreid. Tangin ainult 98-t ja olen ülimalt rahul. Soovitan väga. muidu see kilovattide värk, et jah itaaliast maksude pärast 1998cm3 ja kompressor et jääda alla 2L maksupiiri. Aga üldiselt. sõbra 83a. Audi 80 Quattro turbomootoriga olevat elavama minekuga. Manuaalkast pidi ka mitte just väga sportlik olema ( võrreldes teiste markide võimsamate "väikeautodega") aga see pole just sportauto ka... automaadist ei tea midagi. Kaasaegsematele Turbodiislitele mineku poolest alla ei jää, spidokas läheb ka lauluga üle 200 kui vaja, mõõdasõidud tekitavad sõltuvust ja sõelumisest võib harjumus saada, 5 käigult alla vahetamata tuleb 90km/h kiirendades autost mõõdudes ja tagasireastudes 120-130 ära. Luksusautomaksukandidaat.
20-05-2008, 10:13 PM
allan1 Kirjutas:Küttekulu on sama.jeerum, mul enam-vähem sama näit 4,2'ga@2,1t tühikaal. maa 9 ja keskmine 15. :hump: churka Kirjutas:õudsed kyttekulud teil, mul on sama ainult, et 4,3just just.
20-05-2008, 10:46 PM
Mnjah, mul 2,3K ja keskmine kulu 12 - 12,5.
Tööpäeviti sõidan ainult linnas ja nädalavahetusel u. 150 km maanteel. Talvel oli keskmine kuskil 14 kuna ikkagi suht külma mootoriga sõitmine pidevalt (töökoht ja muud vajalikud kohad lähedal). Aga nagunii, kõik mis kallad läheb ära :biggergrin: Ja muidugi ärgem unustagem sõidumõnu mis nende kompressoritega on
20-05-2008, 10:52 PM
ei tea kas manuaalkast säästab Ma pole naljalt üle 10l/100km saanud.
Märkan vahet maantee ja linna kulu vahel, kui on pikad otsad, siis sõidab paagiga 30-40km rohkem kui siis kui ainult Keila-Tallinn ja tipptunnid Järvevanal... kuid 60se paagiga 600km... =10L/100km keskmine
20-05-2008, 11:45 PM
Mida peaks kindlasti kompressorit ostes vaatama?
20-05-2008, 11:50 PM
Ah jaa...ja kas tasub osta kehvasti hooldatud masinat, õigemini, kas selle korda tegemine läheb kalliks või pole seal väga nõrgukesi osasid mis vähegi kehvema hoolduse puhul otsad annaks?
Ja kas see on mersude tüüpviga, et puitimmitatsioon hakkab suht ruttu keskkonsoolist ja ukseliistude äärest maha kuluma - pole kunagi sellist asja ühelgi teisel masinal märganud.
21-05-2008, 12:34 AM
allan1 Kirjutas:raunow Kirjutas:Ah jaa...ja kas tasub osta kehvasti hooldatud masinat, õigemini, kas selle korda tegemine läheb kalliks või pole seal väga nõrgukesi osasid mis vähegi kehvema hoolduse puhul otsad annaks? Kõige kahlasem on see, et nad on kulunud äärtest ja kohtadest kus neile kunagi miski vastu puutuda ei tühiks. Samuti on järele andnud ka pisike lõik juhiistme õmblusest ning kinni on liimitud laeka kaan, mis asub esi käetoe ees - ses mõttes seest jube kahtlane, väljast paistab suht tavaline, omajagu kivitäkkeid jne. Aga kuna ma mitte ei osta seda vaid soovin vahetada oma masina vastu, siis on mul kaks meelepärast varianti, üks neist on saab 9-5 2002a diisel ja paistab heas korras ning teiseks 2000a kompressor 120kw - meeldib mb välimus ja olen kokku puutunud vaid saksa autodega ning seetõttu kardan natuke saabi. Põhimõtteliselt, kui teha selle MB-ga üks kiirem tiir maanteel ja auklikul teel, siis peaks ju tema tehnilisest seisundist mingil määral sotti saama, nagu näiteks kas õhukululugeja töötab jne :help:
21-05-2008, 01:31 AM
sõber on saabi omanik ja varuosadest ei taha midagi rääkida(eriti hindadest). aga selle clk kirjeldus tundub küll väga kahtlane. otsi veel.
21-05-2008, 09:30 AM
Mul samuti oli sõbral paar aastat tagasi 2002a Saab 9-5 3.0TD, u 180.000 km peal (inimene sõidab aastas u 80.000 ja hooldamisel silma kinni kuskil ei pigista) lendas kogu jahutus e sis mootor, turbo jne... Kokkuvõtteks 4 kuud remonti, sest Saabi esindus ei teadnud millal jupid tulevad ja kulu u 100k paiku.
CLK-ga ise sõitnud teps üle aasta, selle ajaga sõitnud u 50.000 ja mis ma saan öelda on, et rehvid tõesti kuluvad ülikiiresti ja ma ple kummi kordagi vilistanud ega lollusi eriti teinud (maanteel lendamine), õhukulumõõtja olen korra vahetanud ja kõik muu on olnud ainult korraline hooldus.
Ryde or Die
21-05-2008, 09:34 AM
Saab = Opel Rääkisin just ühe igipõlise saabi fänniga kes ütles et talle meeldib ainult välimus ja sõidumugavus kuid tehnilise poole pealt on nagu Opel (seda ka otseses mõttes).
CLK kirjeldus viita poole millisele läbisõidule. Ja isegi siis tundub et sitasti ümber käidud!
21-05-2008, 01:33 PM
churka Kirjutas:Mul samuti oli sõbral paar aastat tagasi 2002a Saab 9-5 3.0TD, u 180.000 km peal (inimene sõidab aastas u 80.000 ja hooldamisel silma kinni kuskil ei pigista) lendas kogu jahutus e sis mootor, turbo jne... Kokkuvõtteks 4 kuud remonti, sest Saabi esindus ei teadnud millal jupid tulevad ja kulu u 100k paiku. Sel Saabil on Opeli loodud mootor, see määrabki asja
1993 Ford Scorpio Stufenheck 2.0i Topas
21-05-2008, 02:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 21-05-2008, 02:31 PM ja muutjaks oli Martin.)
Uku Kirjutas:churka Kirjutas:Mul samuti oli sõbral paar aastat tagasi 2002a Saab 9-5 3.0TD, u 180.000 km peal (inimene sõidab aastas u 80.000 ja hooldamisel silma kinni kuskil ei pigista) lendas kogu jahutus e sis mootor, turbo jne... Kokkuvõtteks 4 kuud remonti, sest Saabi esindus ei teadnud millal jupid tulevad ja kulu u 100k paiku. 3.0 moto on hoopiski Isuzu (või Daihatsu, kes neil vahet teebki) oma Saabidel. Opeli oma 2.2 TiD.
21-05-2008, 03:22 PM
tegelt kuulub saab hoopis GM alla. seal on veel igast jama mis on viinud GM'i suht sitta seisu.
aga tegelikult oli see CLK teema!
21-05-2008, 03:32 PM
Jah, praegu on näitseks: Saab 93, Cadillac BLS ja Opel Vectra täpi pealt sama vankriga.
22-05-2008, 12:50 AM
Tänud kõigile vastanutele - sai ikka saabi kasuks otsustatud.
Mis nüüd puutub sellesse clk-sse, siis eile vaatama käies nägin, et salong suht räsitud jne nagu eelpool kirjeldasin, aga täna siis kindla plaaniga sinna minnes, et võtan ta ära hakkasin konkreetsemalt uurima... Istmete nahk jube mõrane ning juhiiste keskelt katki, uksepolstrite riidest osa ääred olid kohati lahti nagu oleks nad ära kõdunenud ja sealt lahti rebenenud vms, rool, mis tundus eile kiiruga vaadates suht tuhm, mitte läikivaks hõõrutud oli ka täna tuhm, aga sellest, et ka läikiv kiht oli maha hõõrutud. Kuna esikäetoe ees olev laegas oli kinni liimitud siis minu meelest oli pool armatuuri liimijälgi täis (mingi sodi mis kraapides maha ei tulnud. Aknad liikusid vaevaliselt ja ägina saatel, kõrvaliste kriuksus nii hullusti, et tuttav mulle hakkas see isegi seisva autoga närvidele käima.. Igasugu displeid olid enamjaolt kustunud, vaid mõni piksli jäänus oli veel alles. Je need kahtlased kulunud puiduimmitatsiooniga liistud ustel logisesid kah kuidagi kõvasti nagu neid oleks sealt korduvalt eemaldatud. Viimaseks asjaks oli mootori tuli mis eile ei põlenud, aga täna pikemalt käia lastes põlema läks ja ka jäi. Kahju hakkas, iseenesest väga ok auto oleks võinud olla - mitmevärviline nahk salong jne, aga ikka nii ära hooratud masinat igapäev ei kohta.
22-05-2008, 09:13 AM
raunow Kirjutas:Tänud kõigile vastanutele - sai ikka saabi kasuks otsustatud. Tahtsid CLK-d ja käisid ainult ühte isendit vaatamas?? Nii ikka ei lähe küll, eile kaesin isegi huvipärast auto24-s neid aparaate igast mootoritega ja tõmbas pildi ikka päris kirjuks, vasteid sama hulgi nagu oleks passat sisse toksinud... Ja miks ainult kompressor, miks mitte 3,2 V6, mina isikilikult eelistaks suuremat mahtu ja pisut lollikindlamat tehnikat kui nii saab öelda. Andres oled sa muidu oma kube selle sõbra clk-ga joonele ka ajanud??
setud sõitsid seciga
22-05-2008, 09:29 AM
No kindlasti mis on kõige määravam on hind, kui on piisavalt soodne, osta ära ja tee korda.
Kas sul mingi link on või pilte sellest isendist mis sa vaatamas käisid? Vaatasin natuke auto24-s ringi ja esimene isend mis tundus norm, kuid kas müüja on pädev?: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Teine niisugune: http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html Kurjam, kannata natuke, ma hakkan oma autot müüma niikuinii varsti, küll veits kallimalt kuid korraliku motoga, viisaka läbisõiduga ja kindlalt tehniliselt korras.
Ryde or Die
22-05-2008, 09:30 AM
Ikka olen. Ei jää väga palju maha. 2 autpikkust 0-160 peale? CLK on tunduvalt parema vedrustusega kui mu kupee ja sellest tulenevalt on kindlasti ringrajal kiirem.
...
22-05-2008, 09:41 AM
ralak Kirjutas:raunow Kirjutas:Tänud kõigile vastanutele - sai ikka saabi kasuks otsustatud. Sa oled mind valesti mõistnud- ma ei ostnud seda vaid tahtsin vahetada oma jeebi vastu kuna palju sõite teeb naine ja linnas, siis läks jeepi kütuse ostmin liiga kalliks ja mõttetuks ning üldiselt vahetusvarientidega hindavad autoaiad masina väärtuseks 70 - 80 % ning see üks aed oli vaid nõus üks ühele, aga nüüd mõistan miks ning paraku ükski eraisik kah sellest vahetusest huvitatud ei olnud. Küll saab tulevikus kah clk poole mõtteid mõlgutada, kui perre teist masinat vaja. |
« Järgmine vanem | Järgmine uuem »
|