Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Palun nõu - 200clk 141kw?
#1
Tervist,
paluks ostuabi kuna varem pole MB-ga kokkupuuteid olnud ning samuti pole ka turbomootoritega neid olnud.
Autoks siis 2000a 2.0 kompressor manuaal kastiga.

Palju võib olla 2.0 141kw kompressori küttekulu?
Kuidas on lood varuosade saadavusega (palju liigub B-kat varuosi?)
Mida peaks ostes kindlasti jälgima?
Kui vastupidav on masina veermik?

Tänud ette!
Vasta
#2
see on kompressormootor mitte turbomootor! need kaks täiesti erinevat asja.

kütusekulu on 7-14.

kõik(väga paljud) varuosad on saadaval ka b-osaneda.

jälgima peaks, et auto on korralik. Smile

veermik on täpselt nii vastupidav kui palju on sõitmist ja hooldamist. tallinnas kestab kõvasti vähem kui mujal eestis. 16'' rattaga kestab ka kauem kui 18''. jne jne. Smile
Vasta
#3
marek Kirjutas:see on kompressormootor mitte turbomootor! need kaks täiesti erinevat asja.

kütusekulu on 7-14.

kõik(väga paljud) varuosad on saadaval ka b-osaneda.

jälgima peaks, et auto on korralik. Smile

veermik on täpselt nii vastupidav kui palju on sõitmist ja hooldamist. tallinnas kestab kõvasti vähem kui mujal eestis. 16'' rattaga kestab ka kauem kui 18''. jne jne. Smile

Nagu ma aru saan, on põhimõte laias laastus sama, aga turbot asendab kompressor?

kuidas on selle töökindlusega?
Vasta
#4
raunow Kirjutas:Nagu ma aru saan, on põhimõte laias laastus sama, aga turbot asendab kompressor?

kuidas on selle töökindlusega?
http://auto.howstuffworks.com/question122.htm

erilisi probleeme pole kuulda olnud, aga mis liigub see kulub. kui oleks valida kas turbomootor või kompressor, siis mina valiks kompressori. mõlemal on muidugi omad head ja vead.
Vasta
#5
marek Kirjutas:
raunow Kirjutas:Nagu ma aru saan, on põhimõte laias laastus sama, aga turbot asendab kompressor?

kuidas on selle töökindlusega?
http://auto.howstuffworks.com/question122.htm

erilisi probleeme pole kuulda olnud, aga mis liigub see kulub. kui oleks valida kas turbomootor või kompressor, siis mina valiks kompressori. mõlemal on muidugi omad head ja vead.

Tänud - tegi pildi selgemaks nende kahe erinevuste vahel.
Vasta
#6
marek Kirjutas:
raunow Kirjutas:Nagu ma aru saan, on põhimõte laias laastus sama, aga turbot asendab kompressor?

kuidas on selle töökindlusega?
http://auto.howstuffworks.com/question122.htm

erilisi probleeme pole kuulda olnud, aga mis liigub see kulub. kui oleks valida kas turbomootor või kompressor, siis mina valiks kompressori. mõlemal on muidugi omad head ja vead.

Kas vastab tõele, et väiksemahulised mootorid on toodetud itaalia jne. maadele kuna seal maksud cm3 järgi ? Ja nende võimsust on tõstetud kopressorite või turbotega. Vahendan oma tuttava küsimust kellel sarnase auto ostu soov.
Vasta
#7
kalacompany Kirjutas:Kas vastab tõele, et väiksemahulised mootorid on toodetud itaalia jne. maadele kuna seal maksud cm3 järgi ? Ja nende võimsust on tõstetud kopressorite või turbotega. Vahendan oma tuttava küsimust kellel sarnase auto ostu soov.
kas just itaalia, aga olen ka kuulnud midagi sellist. millegipärast pole need kompressormootorid üldse populaarsed. jube vähe saadaval, võtaks endalegi linnaliikuriks. Smile
Vasta
#8
natuke kurb on see, et 2.0 kompressor linnas 14l saja km kohta ära joob. st kui ikka kesklinnas sõita jne. samas teisest küljest läheb ta väga hästi edasi. mina ei saa kuidagi rahulikult sõita sõbra clk-ga, kui käimakast S peal on - liiga äkiline minu maitsele.
...
Vasta
#9
raunow Kirjutas:Tervist,
paluks ostuabi kuna varem pole MB-ga kokkupuuteid olnud ning samuti pole ka turbomootoritega neid olnud.
Autoks siis 2000a 2.0 kompressor manuaal kastiga.

Palju võib olla 2.0 141kw kompressori küttekulu?
Kuidas on lood varuosade saadavusega (palju liigub B-kat varuosi?)
Mida peaks ostes kindlasti jälgima?
Kui vastupidav on masina veermik?

Tänud ette!


Andestust aga minu arust on olemas 2.0 120kw ja 2.3 141kw
Vasta
#10
Sulol tundub õigus olevat.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#11
on olemas ka 141kw 2.0l isendid. mercefreaken.com neid kahjuks ei kajasta.
...
Vasta
#12
no see 14 tuleb ikka päris korraliku pigistamisega. võta mingi suva riis sama võimas, esiteks suht raske leida ja võtab samapalju. kahel sõbral on 200K mootoritega autod, ühel on keskmine 9 ja teisel 9,5. võite ise arvata kumb rohkem linnas sõidab.
Vasta
#13
Andres Kirjutas:on olemas ka 141kw 2.0l isendid. mercefreaken.com neid kahjuks ei kajasta.

Vot seda ma lähengi täna-homme selgitama kas ta on 120kw või 141kw.
Platsil on talle märgitud 141 ja netis 120, müüja oli suht võhik, aga ta rääkis nagu oleks tegu ikka 141 kw-sega kuigi ta ei väitnud seda kindlalt. Ise kaldun arvama, et tegu ikka 141kw-sega

Huvitav suur on nende keskmiste küttekulude vahe?
Vasta
#14
kas ei ole mitte nii, et vana 200K on 2,0K ja 141kW ja teine ehk uuem on 200k 1,8K ja 120kw? viimase kulu 6-10 sajale.
Vasta
#15
Vana oli ikka 230K (märgitakse millegi pärast ka 1.8) 141kw ning 200K (märgitakse vahel ka 2.0)120kw.

auto24-s on igasugu huvitavaid kw näitusid ju:lol:UZIConfusedmash:

Nüüd juba uuemal isendil: alates viimasest SLK on 200K mootoril 135kw
Vasta
#16
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html

Näide siinkohal: kuulutuses märgitud CLK200 - 120 kw egelikult mitte 141
Vasta
#17
ja üleüldse on 2.3 hoopis 142kw minuteada!
Vasta
#18
On olemas ka 2.0 kompressor mis 141kw !!

Lisan CLK mootorite tabeli selgituseks:

http://www.detali.ru/webCat2.aspx?MID=QZX&RID=ULU


EDU!!
Vasta
#19
Blaze Kirjutas:On olemas ka 2.0 kompressor mis 141kw !!

Lisan CLK mootorite tabeli selgituseks:

http://www.detali.ru/webCat2.aspx?MID=QZX&RID=ULU


EDU!!


Confusedilly:
Vasta
#20
allan1 Kirjutas:Huvitav milleks on mersudel kahte sellist mootorit vaja: 2,0 141 kw  ja 2,3 142 kw? Oleks ju ühest piisanud.
Küttekulu on sama.
Ise sõidan 2,3 komp ja linnas võtabki 14 sajale(nii nagu raamatuski mainitud), ega ma pedaali eriti ei hellita ka. Maanteel on mõistlik 8-9 liitrit sajale.
Olen proovinud ka 2,0 ilma komp (100 kw) ,siis võrreldes 142 kw-ga  on vahe ikka märgatavCool
S-reziimiga(autom) ja rarske jalaga kuluvad tagarehvid päris ruttuUZI

Kas ESP e. (kaapeväldik) ei hoia rehviraha kokku ?

Või põleb sul koguaeg spidomeetril kollane kolmnurk ? :biggergrin:
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  Asi lahenes. Palun kustutada kait 0 874 02-03-2022, 10:29 AM
Viimane postitus: kait
  Otsin bussi MB 608 D. Andke nõu avomulder 2 618 28-10-2021, 06:55 PM
Viimane postitus: avomulder
  Palun abi koolitöös i100 2 2,723 05-12-2012, 03:48 PM
Viimane postitus: v6sa
  Palun abi! Otsin küsimustikule vastajaid hexel 0 2,107 25-10-2010, 11:19 PM
Viimane postitus: hexel
  Nõu vaja materjali leidmisel karuanton 4 4,111 20-12-2009, 06:49 PM
Viimane postitus: karuanton
  LEITUD otsin kuulutust foorumist, palun abi hannes_s 0 2,049 02-09-2009, 12:20 AM
Viimane postitus: hannes_s
  Palun laenuks MB Comand 2,0 ehk DXII Navi paati Norra ja Rootsi Rolz 0 2,349 21-10-2008, 12:10 AM
Viimane postitus: Rolz
  Palun abi jaanmb 7 3,995 19-05-2008, 11:55 PM
Viimane postitus: kalacompany
  Andke kiire nõu auto ostul (E240 Avantgarde, 2004.a) urmas_k 9 5,998 12-05-2008, 11:12 AM
Viimane postitus: urmas_k
  SECi ostmisel nõu tarvis Rait 4 2,713 17-01-2008, 10:06 AM
Viimane postitus: ralak



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne