Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: May 2008
Maine:
0
Tervist,
paluks ostuabi kuna varem pole MB-ga kokkupuuteid olnud ning samuti pole ka turbomootoritega neid olnud.
Autoks siis 2000a 2.0 kompressor manuaal kastiga.
Palju võib olla 2.0 141kw kompressori küttekulu?
Kuidas on lood varuosade saadavusega (palju liigub B-kat varuosi?)
Mida peaks ostes kindlasti jälgima?
Kui vastupidav on masina veermik?
Tänud ette!
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
see on kompressormootor mitte turbomootor! need kaks täiesti erinevat asja.
kütusekulu on 7-14.
kõik(väga paljud) varuosad on saadaval ka b-osaneda.
jälgima peaks, et auto on korralik.
veermik on täpselt nii vastupidav kui palju on sõitmist ja hooldamist. tallinnas kestab kõvasti vähem kui mujal eestis. 16'' rattaga kestab ka kauem kui 18''. jne jne.
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: May 2008
Maine:
0
marek Kirjutas:see on kompressormootor mitte turbomootor! need kaks täiesti erinevat asja.
kütusekulu on 7-14.
kõik(väga paljud) varuosad on saadaval ka b-osaneda.
jälgima peaks, et auto on korralik.
veermik on täpselt nii vastupidav kui palju on sõitmist ja hooldamist. tallinnas kestab kõvasti vähem kui mujal eestis. 16'' rattaga kestab ka kauem kui 18''. jne jne.
Nagu ma aru saan, on põhimõte laias laastus sama, aga turbot asendab kompressor?
kuidas on selle töökindlusega?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
raunow Kirjutas:Nagu ma aru saan, on põhimõte laias laastus sama, aga turbot asendab kompressor?
kuidas on selle töökindlusega? http://auto.howstuffworks.com/question122.htm
erilisi probleeme pole kuulda olnud, aga mis liigub see kulub. kui oleks valida kas turbomootor või kompressor, siis mina valiks kompressori. mõlemal on muidugi omad head ja vead.
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: May 2008
Maine:
0
marek Kirjutas:raunow Kirjutas:Nagu ma aru saan, on põhimõte laias laastus sama, aga turbot asendab kompressor?
kuidas on selle töökindlusega? http://auto.howstuffworks.com/question122.htm
erilisi probleeme pole kuulda olnud, aga mis liigub see kulub. kui oleks valida kas turbomootor või kompressor, siis mina valiks kompressori. mõlemal on muidugi omad head ja vead.
Tänud - tegi pildi selgemaks nende kahe erinevuste vahel.
Postitused: 526
Teemad: 64
Liitus: Nov 2006
Maine:
0
marek Kirjutas:raunow Kirjutas:Nagu ma aru saan, on põhimõte laias laastus sama, aga turbot asendab kompressor?
kuidas on selle töökindlusega? http://auto.howstuffworks.com/question122.htm
erilisi probleeme pole kuulda olnud, aga mis liigub see kulub. kui oleks valida kas turbomootor või kompressor, siis mina valiks kompressori. mõlemal on muidugi omad head ja vead.
Kas vastab tõele, et väiksemahulised mootorid on toodetud itaalia jne. maadele kuna seal maksud cm3 järgi ? Ja nende võimsust on tõstetud kopressorite või turbotega. Vahendan oma tuttava küsimust kellel sarnase auto ostu soov.
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kalacompany Kirjutas:Kas vastab tõele, et väiksemahulised mootorid on toodetud itaalia jne. maadele kuna seal maksud cm3 järgi ? Ja nende võimsust on tõstetud kopressorite või turbotega. Vahendan oma tuttava küsimust kellel sarnase auto ostu soov. kas just itaalia, aga olen ka kuulnud midagi sellist. millegipärast pole need kompressormootorid üldse populaarsed. jube vähe saadaval, võtaks endalegi linnaliikuriks.
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
natuke kurb on see, et 2.0 kompressor linnas 14l saja km kohta ära joob. st kui ikka kesklinnas sõita jne. samas teisest küljest läheb ta väga hästi edasi. mina ei saa kuidagi rahulikult sõita sõbra clk-ga, kui käimakast S peal on - liiga äkiline minu maitsele.
...
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
raunow Kirjutas:Tervist,
paluks ostuabi kuna varem pole MB-ga kokkupuuteid olnud ning samuti pole ka turbomootoritega neid olnud.
Autoks siis 2000a 2.0 kompressor manuaal kastiga.
Palju võib olla 2.0 141kw kompressori küttekulu?
Kuidas on lood varuosade saadavusega (palju liigub B-kat varuosi?)
Mida peaks ostes kindlasti jälgima?
Kui vastupidav on masina veermik?
Tänud ette!
Andestust aga minu arust on olemas 2.0 120kw ja 2.3 141kw
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Sulol tundub õigus olevat.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
on olemas ka 141kw 2.0l isendid. mercefreaken.com neid kahjuks ei kajasta.
...
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
no see 14 tuleb ikka päris korraliku pigistamisega. võta mingi suva riis sama võimas, esiteks suht raske leida ja võtab samapalju. kahel sõbral on 200K mootoritega autod, ühel on keskmine 9 ja teisel 9,5. võite ise arvata kumb rohkem linnas sõidab.
Postitused: 9
Teemad: 1
Liitus: May 2008
Maine:
0
Andres Kirjutas:on olemas ka 141kw 2.0l isendid. mercefreaken.com neid kahjuks ei kajasta.
Vot seda ma lähengi täna-homme selgitama kas ta on 120kw või 141kw.
Platsil on talle märgitud 141 ja netis 120, müüja oli suht võhik, aga ta rääkis nagu oleks tegu ikka 141 kw-sega kuigi ta ei väitnud seda kindlalt. Ise kaldun arvama, et tegu ikka 141kw-sega
Huvitav suur on nende keskmiste küttekulude vahe?
Postitused: 3,240
Teemad: 121
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
kas ei ole mitte nii, et vana 200K on 2,0K ja 141kW ja teine ehk uuem on 200k 1,8K ja 120kw? viimase kulu 6-10 sajale.
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
20-05-2008, 01:35 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2008, 01:46 PM ja muutjaks oli Sulo.)
Vana oli ikka 230K (märgitakse millegi pärast ka 1.8) 141kw ning 200K (märgitakse vahel ka 2.0)120kw.
auto24-s on igasugu huvitavaid kw näitusid ju:lol: mash:
Nüüd juba uuemal isendil: alates viimasest SLK on 200K mootoril 135kw
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
20-05-2008, 01:54 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 20-05-2008, 01:56 PM ja muutjaks oli Sulo.)
http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
Näide siinkohal: kuulutuses märgitud CLK200 - 120 kw egelikult mitte 141
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
ja üleüldse on 2.3 hoopis 142kw minuteada!
Postitused: 211
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
On olemas ka 2.0 kompressor mis 141kw !!
Lisan CLK mootorite tabeli selgituseks:
http://www.detali.ru/webCat2.aspx?MID=QZX&RID=ULU
EDU!!
Postitused: 798
Teemad: 83
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Blaze Kirjutas:On olemas ka 2.0 kompressor mis 141kw !!
Lisan CLK mootorite tabeli selgituseks:
http://www.detali.ru/webCat2.aspx?MID=QZX&RID=ULU
EDU!!
illy:
Postitused: 211
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
3
allan1 Kirjutas:Huvitav milleks on mersudel kahte sellist mootorit vaja: 2,0 141 kw ja 2,3 142 kw? Oleks ju ühest piisanud.
Küttekulu on sama.
Ise sõidan 2,3 komp ja linnas võtabki 14 sajale(nii nagu raamatuski mainitud), ega ma pedaali eriti ei hellita ka. Maanteel on mõistlik 8-9 liitrit sajale.
Olen proovinud ka 2,0 ilma komp (100 kw) ,siis võrreldes 142 kw-ga on vahe ikka märgatav
S-reziimiga(autom) ja rarske jalaga kuluvad tagarehvid päris ruttu
Kas ESP e. (kaapeväldik) ei hoia rehviraha kokku ?
Või põleb sul koguaeg spidomeetril kollane kolmnurk ? :biggergrin:
|