Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Tere!
Ilmselt on w124 vedrude teemat siin päris palju lahatud, aga olen siiski veidi nõutu, seetõttu uuriks veidi:
Minu autoks on siis 124, 200E, 91.a masin, manuaal.
Kuna esiots on suht madalaks ära vajunud, plaanin esivedrude vahetust. Olen lugenud foorumi teemadest, et vedrud valitakse vastavalt lisavarustusele. Kas see siis omakorda seotud auto raskusega? Et kui nt autol on peal kliima vms, siis teine vedru võrreldes suht plank masinaga?
Lasin eelmine suvi endale paigaldada terasest karterikaitse, mille kaal ka kuskil 8 kilo, järelikult tuleks ka seda arvesse võtta vedru valikul?
Tuttav remondimees väidab, et auto esiotsa tõstmiseks ei pea tingimata vedrusid välja vahetama. Et on ka võimalus, et treitakse tekstoliidist kettad, mis pannakse siis vedrude alla.
Selle teguviisi head ja vead?
Aitäh
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Tuttaval remondimehel on õigus. Tehakse tekstoliidist, alumiiniumist, kummist ... igasugu jurast seibe, mis vedru alla pannakse. Kokkuhoid missugune, vedru maksab ikkagi nii 800 eeku tükist.
Vähe jäigaks läheb ainult illy: Ja kui padja treimine on viltuse silma tõttu ebaõnnestunud, võib vedru uttu tõmmata.
200E peaks olema piisavalt kerge, et mõne diislimehe vajunud vedrud oleksid parajad. Näiteks minu masinate omad:lol:
Aga selles on õigus, et vedrud valitakse vastavalt lisavarustusele. Karterikaitse mass siis peale selle... Aga valimiseks vajalikke katalooge pole mitte igas poekeses. Silberis on...
Lisaks saab kõrgust timmida vedrualuste kummipatjadega, mida on 4 erinevat paksust. Mida rohkem sälke, seda paksem padi.
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
Enda S124 oli selle vajumise põhjuseks see, et vedrude alumisest otsast oli 3/4 keerdu ära murdunud.
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
mina tõstsin enda universaalil tagaosa omatehtud kausside vahele panekuga.
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Nojaa, päris palju erinevaid võimalusi sellisel juhul.
Aga ikkagi kõikse parem, kui panna uues vedrud? Siis auto meeldivalt pehme ja "silub" niiöelda teekonarused ära?
Või kui paljud neid isetreitud seibe vedrude all kasutanud on? Millised kogemused on olnud? Kas on muutnud häirivalt jäigaks auto?
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Nonii... sai siis kanali peal autot veidi lähemalt uuritud. Juhipoolne esivedru on katki, sellest siis ka nii madalaks vajumine. Seega igasuguste seibide vahelearetamine jääb ära.
Uusi vedrusid nüüd vaja.
MB Varuosadest pakuti 1100 krooni vedrupaar ( firma Kilen ).
Kas tasub võtta?
TO: V6sa: Kas originaalid maksavad 800 eeku tk?
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Nustu826 Kirjutas:mina tõstsin enda universaalil tagaosa omatehtud kausside vahele panekuga.
Universaal?? Mersul, kaussidega??? Keegi tarkpea on nivoo minema visanud? mash:
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Kas 2.0 mootorile sobivate vedrude asemel võiks panna mt 260 e omad? Et oleks jäigem?
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Laur Kirjutas:Nustu826 Kirjutas:mina tõstsin enda universaalil tagaosa omatehtud kausside vahele panekuga.
Universaal?? Mersul, kaussidega??? Keegi tarkpea on nivoo minema visanud?mash:
ei ei ei, nivoo täitsa alles, lihtsalt asi selles, et peale rõhuakude vahetust enam ei reguleerinud kõrgust, ja ei olnud sellist aega et nivooregulaator küljest ära võtta ja uus otsida. ja tagaosa jäi vasta maad. sellest ka selline ajutine lahendus.
Postitused: 164
Teemad: 13
Liitus: Feb 2006
Maine:
0
jan110 Kirjutas:Nonii... sai siis kanali peal autot veidi lähemalt uuritud. Juhipoolne esivedru on katki, sellest siis ka nii madalaks vajumine. Seega igasuguste seibide vahelearetamine jääb ära.
Uusi vedrusid nüüd vaja.
MB Varuosadest pakuti 1100 krooni vedrupaar ( firma Kilen ).
Kas tasub võtta?
TO: V6sa: Kas originaalid maksavad 800 eeku tk?
Originaalid on miski 2300.-/paar. B-vedrud on nagu õnnemäng, mõned jätavad nina kõrgeks, mõned madalaks ja mõned vajuvad poole aastaga ära.
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Vana tõde, "täna hoiad kokku, homme maksad topelt"!
Postitused: 8,228
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
jan110 Kirjutas:...
TO: V6sa: Kas originaalid maksavad 800 eeku tk?
Koos allapaqnekuga oli arve 2100. Vedrud olid mäletamist mööda 836 eeku tükk Keila Silberis. Siis minu omale, vedru hind on erinevate vedrude korral erinev!
Igal juhul tasub originaal panna, siis on pikaks ajaks muretu. Aga kui on kiiret sanitaarremonti vaja, siis võta romulast suvalised ja käib küll... illy:
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Nojah, võtsin juba Kileni vedrud ära, igaks juhuks nn. tugevndatud varandi. Eks siis järgmine nädal on näha, kuidas välja kukub.
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Nii, nüüdseks vedrud vahetatud. Õige veidi on nüüd esiots kõrgemal kui tagumine osa. Kas paari päevaga vajub veidi?
Igatahes selgus vahetuse käigus tõsiasi, et siiski mõlemad vedrud olid katki.
Postitused: 100
Teemad: 13
Liitus: Nov 2006
Maine:
2
nii vedrusi, kui amorte jne jooksuasju peaks vahetama ikke mõlemaid korraga-mul aitas kummipatjade vahetus-1 nibu asemele läksid 4 nibuga ja käras küll...
Postitused: 140
Teemad: 26
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Vahetsin ju korraga mõlemad esivedrud? Või oleks pidanud kohe tagumised ka vahetama???
Nii vihane ka enda rahakotile ei ole. Tagumine ots hoiab ilusti hetkel " kikkis " .
|