Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
kütuse pump?
#1
Mis võivad olla selle tunnuseks, et w123 2.0 diisli moototri kütuse pump hakkab otsad andma?
W123!
Vasta
#2
Millist mõtled? Etteandepump või kõrgsurvepumpa? Etteandepumpa kontrollimiseks pane mingi elektriline pump karpade jaoks (ise mõtlen panna Nissani 160 Patrol-i oma), sest see tavaliselt annab effekti. Vähemalt vene foorumite lugedes - nemad toppivad el.pumpasid diesel Gazellidelt.

Kui on nii et vähe jõudu, siis proovi ka ilma paagikorgita sõita, kui aitab - vaata paagi tulutust, see mõjub ka himsasti.

Kas aretad diesli enda korraliku w123-le kerele?
Kui jah, siis kas oled vahetanud paagifiltri ??? bensukatel on tihedam see filter mis on punni otsas, pane kindlasti diesli oma.
Vasta
#3
Shmel Kirjutas:Millist mõtled? Etteandepump või kõrgsurvepumpa? Etteandepumpa kontrollimiseks pane mingi elektriline pump karpade jaoks (ise mõtlen panna Nissani 160 Patrol-i oma), sest see tavaliselt annab effekti. Vähemalt vene foorumite lugedes - nemad toppivad el.pumpasid diesel Gazellidelt.  

Kui on nii et vähe jõudu, siis proovi ka ilma paagikorgita sõita, kui aitab - vaata paagi tulutust, see mõjub ka himsasti.

Kas aretad diesli enda korraliku w123-le kerele?
Kui jah, siis kas oled vahetanud paagifiltri ??? bensukatel on tihedam see filter mis on punni otsas, pane kindlasti diesli oma.

Aretasn jah diisli peale nüüd, vahetasin ainutl seda filtri mis käib vooliku vahel ja see on diisli oma. Aga ma ei saa aru kumb on etteandepump ja kumb kõrgsurve pump, kuna pole kunagi diislitega tegelenud. Lihtsalt räägitakse et diislitel alati pumbaga probleeme, ja sp kardangi äkki endal tuleb ka mingi probleem ja üldse kas saab pumpa parandada vms?
W123!
Vasta
#4
Hydroid Kirjutas:
Shmel Kirjutas:Millist mõtled? Etteandepump või kõrgsurvepumpa? Etteandepumpa kontrollimiseks pane mingi elektriline pump karpade jaoks (ise mõtlen panna Nissani 160 Patrol-i oma), sest see tavaliselt annab effekti. Vähemalt vene foorumite lugedes - nemad toppivad el.pumpasid diesel Gazellidelt.  

Kui on nii et vähe jõudu, siis proovi ka ilma paagikorgita sõita, kui aitab - vaata paagi tulutust, see mõjub ka himsasti.

Kas aretad diesli enda korraliku w123-le kerele?
Kui jah, siis kas oled vahetanud paagifiltri ??? bensukatel on tihedam see filter mis on punni otsas, pane kindlasti diesli oma.

Aretasn jah diisli peale nüüd, vahetasin ainutl seda filtri mis käib vooliku vahel ja see on diisli oma. Aga ma ei saa aru kumb on etteandepump ja kumb kõrgsurve pump, kuna pole kunagi diislitega tegelenud. Lihtsalt räägitakse et diislitel alati pumbaga probleeme, ja sp kardangi äkki endal tuleb ka mingi probleem ja üldse kas saab pumpa parandada vms?


Ma ei taha nüüd debiilikuna tunduda aga kas sa ikka BENSIINI filtri ja el. pumba võtsid vahelt ära ? Need mis pöhja all on .
Vasta
#5
''Lihtsalt räägitakse et diislitel alati pumbaga probleeme, ja sp kardangi äkki endal tuleb ka mingi probleem ja üldse kas saab pumpa parandada vms? ''


Enne läheb vares valgeks kui W123 diisli kõrgsurvepump otsad annab. Ja kui see tõesti juhtub, siis on väga solgi kütusega kõvasti vaeva nähtud.
Vasta
#6
kalacompany Kirjutas:
Hydroid Kirjutas:
Shmel Kirjutas:Millist mõtled? Etteandepump või kõrgsurvepumpa? Etteandepumpa kontrollimiseks pane mingi elektriline pump karpade jaoks (ise mõtlen panna Nissani 160 Patrol-i oma), sest see tavaliselt annab effekti. Vähemalt vene foorumite lugedes - nemad toppivad el.pumpasid diesel Gazellidelt.  

Kui on nii et vähe jõudu, siis proovi ka ilma paagikorgita sõita, kui aitab - vaata paagi tulutust, see mõjub ka himsasti.

Kas aretad diesli enda korraliku w123-le kerele?
Kui jah, siis kas oled vahetanud paagifiltri ??? bensukatel on tihedam see filter mis on punni otsas, pane kindlasti diesli oma.

Aretasn jah diisli peale nüüd, vahetasin ainutl seda filtri mis käib vooliku vahel ja see on diisli oma. Aga ma ei saa aru kumb on etteandepump ja kumb kõrgsurve pump, kuna pole kunagi diislitega tegelenud. Lihtsalt räägitakse et diislitel alati pumbaga probleeme, ja sp kardangi äkki endal tuleb ka mingi probleem ja üldse kas saab pumpa parandada vms?


Ma ei taha nüüd debiilikuna tunduda aga kas sa ikka BENSIINI filtri ja el. pumba võtsid vahelt ära ? Need mis pöhja all on .

LoomulikultBig Grin
W123!
Vasta
#7
Paagi alt on kork (suure kuuskandiga keeratakse välja), selle sees on ka filter ja diesel oma on jämedam nii et vaheta ära see ka.

Etteandepump on see mis enne peenfiltrit (kõrgsurvepumba küljes hoiab paar mutrit, selle sees on ka käsipump), kui see jamab siis võib mootoril jõudu vähe olla, seal võib vahetada klapid sees (mitteorikad on odavad) ja uued tihendid panna (muidu peale lahti võtmist hakkab lekkima tavaliselt) aga orikas on mingi 700,- ringi 1 klapp ja need on seal 2 tk.(no comment).
Vasta
#8
V126 Kirjutas:''Lihtsalt räägitakse et diislitel alati pumbaga probleeme, ja sp kardangi äkki endal tuleb ka mingi probleem ja üldse kas saab pumpa parandada vms? ''


Enne läheb vares valgeks kui W123 diisli kõrgsurvepump otsad annab. Ja kui see tõesti juhtub, siis on väga solgi kütusega kõvasti vaeva nähtud.

Täitsa nõus, ainult kui mingi 8 a. ja rohkem seisnud siis mõned plunserid võivad kinni roostetada (sest kütuse sees on alati nati vett ka, konserveerimiseks kasutakse keetud kütust, siis vee aurustub esimesena)... siis pritsib kütust ainult mõnedest torudest.

Tõmmates käima läheb ta sul igal juhul :-) 99.999% tõenäosusega.
Vasta
#9
Aga ma olen neid w123 2.0 diisleid kahte erinevat tüüpi näinud, aga kas nendel kütusepumbad ühesugused? Sest kui ma hakkan neid igasuguseid tihendeid tellima võib probleeme tekkida, kuna ma ei tea mis aastal mu mootor on välja lastudSad
W123!
Vasta
#10
Kas mitte pump muutumatuna ei püsinud algusest lõpuni? Teadjamad oskavad siin aidata. Mulle on selline mulje jäänud.

Lisaks olen näinud kolmesele (5 silindrit) peale pandud 124 pumpa (kahepoolesel on kah viis silindrit).

Üldiselt kestab diiselmootori kõrgsurvepump ikka megakaua (õigemini esimese vee või happerünnakuni). Iseasi on see, et paljusõitnud pump pole enam õiges seades ja seetõttu on töö häiritud. Aga pumba poolest vast käivitumata ei jää.

Kas pihustitesse lööb? Kui pihustilt toru lahti (mitte maha, vaid umbes pöörde jagu lahti!) keerad, kas siis toru vahelt pritsib? Kui jah, siis vaevalt pumbas muret on. Kuigi, välistada ei saa...
Vasta
#11
Seal lihtsad kummirõngad - võtad sobivad poest lihtsalt ja need klappid küsi firmadest mis tegelevad dieseli remontiga ja varuosadega, või võta klapp välja ja vaata kas VAZ-UAZ-Mosse kütusepumbast sobib või mitte, peaks vist isegi sobima.

Kui karpa benapump olemas siis on lihtsam see panna ja etteandepumpa asemele lihtsalt plekist kork (siis vähem müra ka). Ja kui süüde sees siis las pumbab.
Vasta
#12
Võib olla ongi ühesugused.
W123!
Vasta
#13
Aga kuidas saab voolikutest õhku välja, pumpasin päris palju selle käsipumbaga aga kütus käiks nagu edasi-tagasi, õhk ikka välja ei tule:S Nüüd võtsin etteande pump maha ühendasin voolikutega hakkas pumpama, niiet pump peaks töötama. Mis veel võib olla?
W123!
Vasta
#14
Hydroid Kirjutas:Aga kuidas saab voolikutest õhku välja, pumpasin päris palju selle käsipumbaga aga kütus käiks nagu edasi-tagasi, õhk ikka välja ei tule:S Nüüd võtsin etteande pump maha ühendasin voolikutega hakkas pumpama, niiet pump peaks töötama. Mis veel võib olla?

Käsipumbaga pumpad kuni kütus tagasivoolust kõrgsurvepunbast jõuab filtrini (seal tavaliselt läbipaistev voolik, et on hästi näha).

Käsipump lekkib? Kui jah, siis sellega võib olla raske kütust paagist saada, proovi esialgselt pumbata kanistrist kapoti all, õhk välja ja ühendad voolikud tagasi. Pärast mootor ise imeb paagist, kui ei hakka + vaata torustikku, paagifiltri ja paagitulutust.
Vasta
#15
Shmel Kirjutas:
Hydroid Kirjutas:Aga kuidas saab voolikutest õhku välja, pumpasin päris palju selle käsipumbaga aga kütus käiks nagu edasi-tagasi, õhk ikka välja ei tule:S Nüüd võtsin etteande pump maha ühendasin voolikutega hakkas pumpama, niiet pump peaks töötama. Mis veel võib olla?

Käsipumbaga pumpad kuni kütus tagasivoolust kõrgsurvepunbast jõuab filtrini (seal tavaliselt läbipaistev voolik, et on hästi näha).

Käsipump lekkib? Kui jah, siis sellega võib olla raske kütust paagist saada, proovi esialgselt pumbata kanistrist kapoti all, õhk välja ja ühendad voolikud tagasi. Pärast mootor ise imeb paagist, kui ei hakka + vaata torustikku, paagifiltri ja paagitulutust.



Aga see et käsipumbast täiega diislit tuleb kui pumbad on see normaalne? Paagi tuulutus mul peaks korras olema ja filtril ka vist midagi viga ei peaks olema. Aga alguses ma sain kütust voolikusse nii et suuga imesin ja sisi kui diisel jõudusi mootorini ühendasin voolikud ära aga nüüd ta ikka ei pumba:S

Aga kui autot tõmmata, kas siis võib käima minna?
W123!
Vasta
#16
Kui käsipumbast kütust pumbates lekib, siis peaks ju selge olema et pump hõre.Uut vaja.
Vasta
#17
Mitte tingimata. Minu esimesel kolmesel oli kah käsipump nagu sõel - pumbates oli pidevalt diislijuga väljas. Aga töötamist see ei seganud. Lihtsalt käsi määris. Ja kinni keeratuna ei lekkinud kah.

Vedades läheb käima, kui on minemas. Aga kui samas on mingi mehaaniline rike, siis see võib lõppeda kildudega. Vedades on alati see risk.

Kas pump pihustitesse kütust ikka lööb? Ega see mootor enne häält tee, kui ükskord kütus pihustitesse jõuab.Confusedilly:
Vasta
#18
Sul üldse küünlad funkavad või??? Kui välja keerates on nad sul märjad - siis oled kindel et kütust pritsib :-)

Kas kütusehaisu tunned väljalasest kui ringi ajad?

Millised küünlad peal? 12 V või 3V ? kui 3V, vaata see mis p**s ja viska ära korraks valge või lilla värvi seib sealt, et need mis funkavad funkaks. Ja need 3V-lised on suiksed, et kui 1 ei funka, siis varsti teised annavad ka otsad, et vaheta kõik korraga ja pigem pane siis juba 12V-lised, need on olemas ka paksud (21 mm peaga) aga 12 V.

Kui künlad p**s kõik siis ainult 24V-ga läheb käima, või siis lükkamisega.

Millal viimati see mootor üldse käis?

Korras küünal on 0,5 Ohm-i, kui on rohkem või lühis siis on p**s. Kui on lühis on ikka veel võimalus randi pesta mustusest... aga see pigem neile kellele meeldib jamada.

Ja kui ütled et käsipump ei pumpa - proovi ikka kanistrist kapoti all.
Vasta
#19
Shmel Kirjutas:Sul üldse küünlad funkavad või??? Kui välja keerates on nad sul märjad - siis oled kindel et kütust pritsib :-)

Kas kütusehaisu tunned väljalasest kui ringi ajad?

Millised küünlad peal? 12 V või 3V ? kui 3V, vaata see mis p**s ja viska ära korraks valge või lilla värvi seib sealt, et need mis funkavad funkaks. Ja need 3V-lised on suiksed, et kui 1 ei funka, siis varsti teised annavad ka otsad, et vaheta kõik korraga ja pigem pane siis juba 12V-lised, need on olemas ka paksud (21 mm peaga) aga 12 V.

Kui künlad p**s kõik siis ainult 24V-ga läheb käima, või siis lükkamisega.

Millal viimati see mootor üldse käis?

Korras küünal on 0,5 Ohm-i, kui on rohkem või lühis siis on p**s. Kui on lühis on ikka veel võimalus randi pesta mustusest... aga see pigem neile kellele meeldib jamada.

Ja kui ütled et käsipump ei pumpa - proovi ikka kanistrist kapoti all.

Hetkel mul küünlad ei tööta, kuna nad pole veel ühendatud, ennem oli benzukas ju, ma hetkel panen seda eetriga käima, see tüüp kes müüs mulle tegi ka nii, et pritsis eetrit õhufiltri ja läks kohe käima.

Aga vot mitme V küünlad on seda ma ei teagi, igatahes nad on paksud, suure peaga.
Mootor töötas viimati mingi 3 nädalat tagasi, mootor on tööökorras, aga ma sisi homme proovin seda tõmmata, loogiliselt peaks ju siis see õhk sealt ära kaduma siis.
W123!
Vasta
#20
Kui sina peale katsumist pole pihustitorusid ja filtrit lahti võtnud , siis peab ka niisama käima minna, mingi viga paagis-paagisttorustikus siis - esialgu proovi kanistrist käima panna!!! sest midagi ütleb mulle et sul lihtsalt paagist ei ime kütust (kui vakuum süsteemis(torud kinni) siis sa võid palju tahad pumbaga pumbata, aga kütus ei tule sealt välja).

Võta mingi 1 liitrine pudel ja pane kapoti alt ja pudeli sisse toppi tagasivool ja pealevool ja vaata et käsipumbaga pumpades see kütus seal pudeli sees hakkab ringi käima - siis pane käima.
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  OM617 vabalthingava pump w123fagon 0 445 30-06-2021, 11:19 PM
Viimane postitus: w123fagon
  kütuse klap janar5 0 1,555 12-07-2016, 07:34 AM
Viimane postitus: janar5
  Estonian superturbodiesel meie polt ehitatud pump griffins 43 53,127 25-02-2015, 03:47 PM
Viimane postitus: mrmikumike
  bensiini pump raulitow126 0 2,092 29-04-2012, 03:52 PM
Viimane postitus: raulitow126
  Kütuse omadustest v6sa 51 41,273 07-02-2012, 11:11 PM
Viimane postitus: meego
  Roolivõimendi PUMP Scratch 10 11,137 24-01-2009, 12:21 AM
Viimane postitus: scrat
  diislile nivoo pump vaatamind 7 6,077 13-03-2007, 06:36 PM
Viimane postitus: vaatamind



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 7 külali(st)ne