Postitused: 629
Teemad: 65
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Postitused: 377
Teemad: 33
Liitus: Aug 2006
Maine:
0
5+
W212/e220cdi/15a
Postitused: 1,099
Teemad: 59
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Kas võtsid selle möödaminnes või sellepärast purjetasidki Rootsi?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 5,310
Teemad: 619
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Homme vaatame
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 1,188
Teemad: 43
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Postitused: 92
Teemad: 13
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
oiii... väga ilus:hump:
palju maksis kui saladus pole:bigsmile:
Postitused: 2,077
Teemad: 228
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Kena masin tundub, kui võimalust oleks tahaks kindlasti oma silmaga üle vaadata
Postitused: 106
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Ohoo, varsti saab juba 500-ste klubi teha
MB C320CDI
Postitused: 629
Teemad: 65
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Lõoke Kirjutas:Kas võtsid selle möödaminnes või sellepärast purjetasidki Rootsi? ... jah,Rootsi läksin selle järgi ja tõin ära mile:
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Postitused: 730
Teemad: 54
Liitus: Dec 2005
Maine:
0
Viiesajane on hea, kuidas tehnika on?
Postitused: 629
Teemad: 65
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Varsti panen üles loetelu tehatulevatest töödest .....
1. värviparandused (kui mitte kohe üleni ära väevida)
2. Kont ei tööta (test oleks vaja teha)
3. Selline tunne nagu oleks kardaani vahepukilaager veidi ära (gaasi mahalaskmisel kerge hääl või värin keres)
4. Õlid-filtrid vahetada
JNE....
Ülmulje mis ma 500 km sain oli hea ... hea oli kiirendades mööda minna kellestki ,kes mingi 100 -ga liikus ...:bigsmile: ...
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Postitused: 1,920
Teemad: 21
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
Kuldar Kirjutas::wink: juhtus äkitselt nii ,et ostsin endale sellise isendi nagu 500 E ,92 aastast .
Ja kes julgeb nüüd öelda,et äkilised otsused ei ole head!
Postitused: 238
Teemad: 37
Liitus: Dec 2007
Maine:
0
Lisa kindlasti mootorist ka mõni pilt palun
W123!
Postitused: 1,054
Teemad: 15
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Nice! Kunagi pole liiga palju 500E-sid Eestis! Seda aparaati tahaks kindlasti kunagi enda silmaga ka näha. Kuid igal juhul edukat
Postitused: 6,075
Teemad: 220
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Hea valik, autot ei kommenteeri enne homset.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 629
Teemad: 65
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Panin eile siis suverattad alla (ned mis kaasas olid) ja vaatasin ja ohkasin ..oh neid swenssone :biggergrin: veljed 18" ja 8" laiad ...nad olid osanud kahele veljele peale panna 225/40 kummid ja kahele 245/45 kummid ...mystika
Kuna aga mul mitte mingit tahtmist polnud enam ilusaid naelkumme krõbistada, nipitasin need kuidagi ikka alla ... ja mis kummalist hakkas juhtuma .... autol lylitub 60 km/h ise sisse cruiscontrol programm sujuvaks kiirusetõusuks (noh just nagu hoiad cruiscontroli hooba yleval ) ... mõtlesin ,et mida värki ...enne normaalsete ratastega seda polnud ...ja nyyd äkitselt vaat mis . ...
Järeldus ... liigsuur rataste kõrguse (esi ja tagarataste kõrguse vahe pea 3 cm)vahe ajab aju sassi (impulss cruisi tuleb kiiruse mõõduks ABS/ARS kanali kaudu)... usun ,et swensson nende ratastega (suvekatega) ise polnud sõitu teinudki . Esmaspäeval proovin mindagi asjalikumat alla leida..... eks saab siis testida. Arvan ,et kui ette panna 225/45 ja taha 245/40 peaks asi ok olema ... seal kõrgusevahe ehk napilt 0,5cm ..mis aga omakorda aju ei aja lolliks . Mis arvate?
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Postitused: 6,075
Teemad: 220
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Aga miks sa kõik rehvid ühes mõõdus ei taha panna? Tegelikult ju nii ette nähtud... Ma olen aru saand, et peavad esimesed ja tagumised ikka täpselt ühte mõõtu olema just aju pärast.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 629
Teemad: 65
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Karl Kirjutas:Aga miks sa kõik rehvid ühes mõõdus ei taha panna? Tegelikult ju nii ette nähtud... Ma olen aru saand, et peavad esimesed ja tagumised ikka täpselt ühte mõõtu olema just aju pärast. Yks ja ainuke mõte selles siiski on ... mersule omane rattaasetus (esirattad tiibadega tasa tagarattad rohkem koopast seespool) . Taga laiemate kummidega on silmale veic ilusam . Muidu kasutatakse päris tihti sellist rehvivalikut samasuguste laiustega velgede puhul ning kõik toimib .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Postitused: 3,478
Teemad: 135
Liitus: Nov 2005
Maine:
9
ma paneks parem 225/45 ette ja taha 255/40 kui mahub muidugi. siis on vahe väiksem. saab fooritagant paremini hüppeid ka teha.
Postitused: 615
Teemad: 55
Liitus: Mar 2007
Maine:
1
Päris timm saan :hump: ja väike tabel katsetamiseks!
http://www.rims-n-tires.com/rt_specs.jsp
|