Postitused: 217
Teemad: 16
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Küsimus tervele ringile, ehk on keegi suurema tehnilise taibuga või ka praktilise kogemusega sellele ideele.
Jutt muidugi lihtne, et kui raske oleks selline ülessanne ära lahendada et manuaali kast asendada automaadiga.
Kindlasti tuleb vahetada kardaan ära, esiradikas õlijahutuse eesmärgiks.
Kuid mõistatamatuks teeb elektroonika, kui palju on seost kastil elektroonikal. Kui ma eelmisel mersuk kasti ära vahetasin oli seal all juhtmetega pistik rohkete klemmidega mis seal on veel peale tagurpidi anduriga?
Ja kas kastil on mingi käsitlus ka ajuga?
Iseenesest ei tohiks asi vast raske ollagi.
Henry!
UK Garaaž
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
P,R ja N asendi lüliti ning kicdown on elektriga. Siis veel mõned vaakumi voolikud.
Kui sobiv doonor olemas pole keerulist midagi.
Peaülekande arv on ka erinev kindlasti.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 217
Teemad: 16
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
vaakum voolikutest ma tean et üks tuleb sisselaskekollektorist, ja teine tuli ka kuskilt. Aga mis elekter juhib nende töörakendamisel P, N , R? kas selle jaoks on kuskil mingi plokk vms?
UK Garaaž
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kickdownil on pedaali all lüliti, P,N on ainukesed asendid kus starter töötab, R tagurpidikäigu tuled, Need ühes pistikus, peenemad tagumine käik ja jämedamad starteri katkestus. Kicdowni jaoks on relee ja kasti läheb selle jaoks eraldi ots, see üksik traat minu arust.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 13
Teemad: 5
Liitus: Mar 2008
Maine:
0
89.a w124 automaatkasti kohta küsimus, et kas sellel võib sõidu ajal käike vahetada? D pealt 3-da peale näiteks... vastu ta ei hakka, aga igaks juhuks küsin..
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
ehh..kas selle kickdowniga ei olnud mitte nii, et pedaalialune lüliti juhib releed ja relee omakorda vaakumi ning et vaakum omakorda kastiküljes olevat kickdown-solenoidi?
Postitused: 594
Teemad: 27
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
mina olen küll D pealt 3-da peale vahetanud möödasõiduks. palju mugavam kui kickdowni kasutada. ainult et tagasi vahetamine tuleb õigetel pööretel teha,muidu tekib jõnks sisse tagasivahetusel 3 - D'le.
Postitused: 217
Teemad: 16
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Tekkis veel see küsimus, et automaatkäigukast võtab vaakumi ka sisselaske kollektori pealt, kas kasti vahetamisega tuleb ära vahetada ka sisselaske kollektor, või on nendel manuaalidel pime ette pandud?
UK Garaaž