Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
rool väriseb...
#1
Tere!
Autoks on W210 1997.a. sedaan 2,9 DT
Talve lõpus hakkas rool natuke värisema, ja tegi niimoodi iga kiirusega.
Arvasin,et esimesed kummid on äkki löögi saanud. Eile panin suverehvid(veljed on ka teised), aga ikka rool väriseb, ja auto nagu ei püsi tee peal, kaldub otse sõites sinna-siia, ja kui vajutan piduripedaali,siis jälle kaldub kas vasakule või paremale.
Milles konks võiks olla?
P.S. alumised šarniirid on 3 nädalat tagasi vahetatud uute vastu

Ette tänades
The soul smells like diesel
Vasta
#2
kas esisild on kontrollitud?
Vasta
#3
kui kokkujooks paigast ära, siis hakkab ujuma küll. ja kas pidurdamisel ka rooli väristab? ja kas järsul kiirendamisel või sujuval kiirendamisel on värinal vahet?
Vasta
#4
Ei,pidurdamisel rool ei värise..Ja kiirendamisel värinal vahet pole.
The soul smells like diesel
Vasta
#5
vaatamata kõigele pakun ikka alustada A-B st.
1. Rattalaagrid, lõtkud, rehvirõhk
2. Veljed koos rehvidega pinki ja tasakaalu (puhtana muidugi)
3. Kokkujooks (silla stend, aga kindlasti sei saa sealt tekkida rooli värinat, küll aga ujumist)
4. alles siis hakata otsima mujalt
Vasta
#6
töökaaslasel on siuke pull, et kogu esisild on uus peale roolikarbi(loksu ei ole) ja amortide. suvekad äsja balanseeritud, talvekad olid ka ja mõlematega 80km/h tuleb siledal teel vibra sisse ja no krt ei leia viga... ilmselt amortidel "tühikoht" sisse kulund või midagi.

niiet jõudu vea otsingul....
Vasta
#7
Palju kulunud esi piduri kettad võivada ka sellist värinat tekitada.
Vasta
#8
Järsku mõni roolivarda ots.
Vasta
#9
Hakkan siis otsima, tänud asjalikku info eest!
The soul smells like diesel
Vasta
#10
Ma tahaks siiski osutada tähelepanu paarile asjaolule, viitega et tehnikaga sinapeal päris mitmeid aastaid.

Kui ratas (velg ja rehv) on korralikult tasakaalus ja ei ole ka kaheksas, siis olenemata sharniiridest, rooliotstest, võimendist, amordist ja muudest esisilla tükkidest ta lihtsalt veereb sirgjooneliselt ega hüppa. Väga kõver (eelkõige kuuma saanud) piduriketas võib mingi vibra sõidul sisse anda aga see viga annab endast pidurdamisel hoopis rohkem tunda kui lihtsalt siledal teel veeredes. Idee, et amort annab roolile värina, saab tulla kõne alla taas vaid juhul, kui ratas viskab. Samuti kokkujooks ei saa kuidagi tekitada roolis värinat. 99,9% väidan siiski kuskil midagi olevat tasakaalust väljas. Vahel pole enamat vaja, kui korra mudas mütata ja tulemus ongi käes. Talvel lumega täpselt sama, kui velg seestpoolt lund täis.

Omal nahal kogetud, et vigane tasakaalustuspink ja loll/oskamatu töötaja heal pingil suudavad mõlemad jama kokku keerata. Mõni väidab, et 20gr siia/sinna - ei oma tähtsust. Mina siiski ka 5 gr pean veel vajalikuks seadistada(vähemalt esisillal ja suvekummidega). Üks tähelepanek veel: mida suurema mõõduga velg, seda täpsemalt vajab tasakaalustada.
Seega esmalt siiski põhitähelepanu ratastele.
Vasta
#11
Ok, selge
The soul smells like diesel
Vasta
#12
taadu Kirjutas:Ma tahaks siiski osutada tähelepanu paarile asjaolule, viitega et tehnikaga sinapeal päris mitmeid aastaid.

Kui ratas (velg ja rehv) on korralikult tasakaalus ja ei ole ka kaheksas, siis olenemata sharniiridest, rooliotstest, võimendist, amordist ja muudest esisilla tükkidest ta lihtsalt veereb sirgjooneliselt ega hüppa. Väga kõver (eelkõige kuuma saanud) piduriketas võib mingi vibra sõidul sisse anda aga see viga annab endast pidurdamisel hoopis rohkem tunda kui lihtsalt siledal teel veeredes. Idee, et amort annab roolile värina, saab tulla kõne alla taas vaid juhul, kui ratas viskab. Samuti kokkujooks ei saa kuidagi tekitada roolis värinat. 99,9% väidan siiski kuskil midagi olevat tasakaalust väljas. Vahel pole enamat vaja, kui korra mudas mütata ja tulemus ongi käes. Talvel lumega täpselt sama, kui velg seestpoolt lund täis.

Omal nahal kogetud, et vigane tasakaalustuspink ja loll/oskamatu töötaja heal pingil suudavad mõlemad jama kokku keerata. Mõni väidab, et 20gr siia/sinna - ei oma tähtsust. Mina siiski ka 5 gr pean veel vajalikuks seadistada(vähemalt esisillal ja suvekummidega). Üks tähelepanek veel: mida suurema mõõduga velg, seda täpsemalt vajab tasakaalustada.
Seega esmalt siiski põhitähelepanu ratastele.
okei, tehnikaga sinapeal olev inime... ennast ka päris lolliks ei pea. Smile

1. proovitud uute lamellidega kõigepealt, mis on sirgetel velgedel (enne sillaremonti oli kõik korras. remont(orig osadega) ja sillaregull tehtud hitehis)
2. talvekad balanseeritud(uuesti s.t. 2x) + suvekad kahes erinevas kohas(alguses võsas, hiljem rehvieksperdis, vahet ei ole peale selle, et raha kulus jälle)
3. pidurikettad ja klotsid on uued(orig), vedrud ka uued orig, laagrid on kontrollitud, korras.
4. autot on pestud nädalas mitu korda regulaarselt ja tegu ei ole offroad autoga vaid 750 E38 BMW'ga.
5. talvekad olid 235/60/16(orig velg) suvekad 255/45/18(orig velg)
6. kui suur on tõenäosus, et mõlemad jooksud on kõveratel velgedel(munas rehvid, okei, suvekad on äsja ostetud, aga talvekatega oli sama teema) või mõlemas rehvifirmas oli loll mees ja rikkis pink? pakun, et väga väike.

järgmine katse(homme) on teise auto alt võtta teine jooks, mis ei värista. Smile

edit:
kui paak ja auto rahvast täis, siis värin enam-vähem kadund!
Vasta
#13
kui jooksuosa korras, kas siis võimedi ei võiks kogu kupatust väristada, kui pump ühtlast survet ei anna-näiteks kui mõni silinder pumbas kinni või õlitase madal, nii peakski pulseerivat survet andma- aga siis peaks kohapeal manööverdades ka rool tõmblema ilmselt?
kui rattad mingitmoodi viskavad, siis peaks see tõstuki peal ka näha olema rattaid ringi ajades
Vasta
#14
paak täis ja auto rahvast täis-siis vibra kadunud-kas see äkki mingile kardaaniprobleemile ei viita?
ikka auto tõstukile ja rattaid ringi ajada-peaks vea terav silm kinni püüdma(endal oli probleem käigukastipadjaga w202-l-ilge kolin oli sees ja tekitajat ülesse ei leia-kusjuures tekitas ka peenestamisel vibratsiooni-koormamisel oli vibra kadunud- nüüd padi vahetatud-probleem kadunud-aga sa ei kujuta ette palju kordi auto tõstukil käis-igasugused kattet ees ja miskit pole näha-lammuta või terve auto ära-küll diagnoositi tagasilla patju ja kurat teab mida-aga point oli 400 maksvas padjas-juuksed pidid halliks minema)
Vasta
#15
petrik Kirjutas:paak täis ja auto rahvast täis-siis vibra kadunud-kas see äkki mingile kardaaniprobleemile ei viita?
kuda kardaan ja rool seotud on? et sama auto küljes? Smile
Vasta
#16
Oli kunagi Audiga täpselt sama asi.Balanseerisin rattaid,otsisin lõtke-kõik korras.Viga oli ratta laagris(ei teinud häält,ei olnud lõtku),kuid teatud kiirusel seal midagi ikkagi toimus.
Vasta
#17
marek Kirjutas:järgmine katse(homme) on teise auto alt võtta teine jooks, mis ei värista. Smile
kolmas jooks all ja värinad kadunud! siit moraal, tuleb võtta teise auto alt rattad(mitte suvalised) mis ei värista ja proovida, siis saab alles kindel olla.
Vasta
#18
siis vähemalt selge, et mis väristas ja mure murtud...veljed rehvid nüüd poodi tagasi v?
Vasta
#19
Ok, käisin diagnostikat tegemas Imre juures.
Üles leitud vead:
õõtsa esimesed puksid
stabika kondid, varda puksid
tagumine šarniiri varras

Nädala pärast on aeg kinni pandud, peale remonti siis annan teada, kas probleem on kadunud või mitte.
The soul smells like diesel
Vasta
#20
Selle värina leidmisega on jah jama vahest.Eda masinal ka(S202)rool värises kohati mis jube.Käisin lasin veljed balanssi panna.Natuke läks paremaks.Siis sillastendi.esimene kord ei leitud midagi.teine kord vahetati üks rooliots ära ja öeldi et muud ei ole midagi vahetada vaja,et kõik ideaalne.Uuesti sillastend ja pesin veljed putaks ja uuesti tasakaalu panna.Ja ei midagi.Kohati ideaalne ja siis äkki tuleb mingi jube vibra sisse ja nii paar kilti ja siis jälle ok.Kusjuures kiirusel 100-105 on vibra koguaeg.Endal on elline tunne et viga ei ole autos vaid maantee sitas kvaliteedis(tallinn-pärnu trass)
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  MB ML320 (2009a) rool hommikuti v2ga raske, kellelgi kogemust? jnk 7 5,854 28-02-2014, 12:19 PM
Viimane postitus: v6sa
  Rool käib raskelt kal3v77 0 1,856 15-02-2014, 02:31 PM
Viimane postitus: kal3v77
  rool laperdab g5943 9 7,561 30-09-2009, 10:04 PM
Viimane postitus: g5943
  K: Rool ja käigukang värisevad, rappuvad puma 5 4,655 25-02-2009, 10:07 AM
Viimane postitus: puma
  uuema tüübi rool sten170 3 3,494 25-02-2007, 07:17 PM
Viimane postitus: Kalev
  Rool kisub vasakule-paremale karlhot 3 5,298 05-06-2006, 09:21 AM
Viimane postitus: virgo
  rool krudiseb Joofa 1 3,240 12-04-2006, 03:26 PM
Viimane postitus: virgo
  mootor väriseb ja paugub pikap210 14 8,325 05-02-2006, 11:36 PM
Viimane postitus: pikap210
Question Rool on raske... Petz 5 4,998 12-01-2006, 11:57 PM
Viimane postitus: marek



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 3 külali(st)ne