hents99 Kirjutas:Kui tahad, siis võin sulle pakkuda E60 w124. Täna jäi üks silma. Kuradi kena. Aga mul sellise mootoriga üks teine auto plaanis ära turbotada, kui ta kunagi varsti ära jõuan osta. :evil:
Ära siis mind ka unusta Muidu olen hetero aga turbo peab olema BI
R129 Kirjutas:NICE
Kuidas süütesüsteem lahendatud on? Kas tal on originaalis jagaja plokikaante otstes?
Tahaks altpoolt kunagi seda massinat vaadelda - kollektorid ja väljalase!
EDIT: ja kus on MOMENDIGRAAFIK
Hull professoor 2 :lol: ja ega hull.pr.1 ennem rahule ei jää,kui enda "kõveriku"(m.graafiku) kätte saab!:bigsmile:
Ja ega enne jonni ei jäta tõesti
Karta on, et see saab ikka üks tore pilt olema.
Aga kasti kohta saan niipalju öelda - soomes on 700 hj 124 ja selle kast on siiani vastu pidanud - nii et kui soov võin kontaktid anda ja 2500-3000 € eest saad ORIGINAAL 722.... Mercedese kasti mis peab seda jõudu ilusti vastu. Ainult tagasildasid pead vahetama hakkama. Kuigi selle vastu on ka vist rohi olemas - 600 differ ja poolassid ning KORRALIK jahutus õlile.
OF: Kuigi mul pole asi veel valmis on mõtted trentrifugaalkompressori poole - kurat kõrgetel nagu võrr muidu
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine. www.hobenool.eu
5227858
Njaa...pole midagi öelda, päris tasemel )
Kui keegi ütleks või viitaks, kust ma omale korraliku m119 5.0-i leian (aint mootori) siis omal sama asi plaanis. Isegi enamus jupid varutud...ja ka kere(w202) on olemas ja ümberehitusteks valmis...
sry dyno pildid tulevad, millal ee tea aga tulevad! Nii siis k2sin just vaatama kuidas see loom liigub, minu meelest kxik bemmid nissanid ja muud ökopilid uldse ei liigu! Rehivd hakkavad pxlema peaegu kohe, mingi jama ASR süsteemiga, omavalmistatud prograam ei taha korralikult oma tööd teha! Tegin paar pilte aga tulevad hommiku poole! :evil::evil:
Äkki zeka räägib kuidas käigukast sellel pillil vastu peab. Ning kuidas käigukasti reguleerimine käib - ma mõtlen kas kasutatakse vaakumvoolikuid või mitte?
10-04-2009, 11:29 PM (Seda postitust muudeti viimati: 12-04-2009, 07:16 PM ja muutjaks oli hents99.)
Ma hakkasin ka korra selle peale mõtlema, kui SEL`ile kompressori paigaldust plaanisin. Rootsis aga mõnel mehel juba tehtud ja sõidavad ringi, küsin ka nende käest nõu ja jagan siiagi.
Probleemi pole, enne kompressorit on ju vaakum, loll mina. Drosselklapp on ka enne kompressorit, mitte pärast, nagu turbomootoritel.
Mis manuaalkasti muidu E500 bi-turbol kasutama hakatakse? Viperi/Supra/M5 6-käigulist getrag`i ? Corvette kasti? või vana M5 5-käigulist? Või miskit racing kasti?
kast töötab ilusti aga mitte kauaks , kui l2heb laiali siis peale tuleb arvatavasti USA muscle kast! Vaakumi kohta sain teada nii palju et "Merul on v2ga lihte systeem ja midagi keerulist siin ei ole, paar magamata ööd ja kxik on korras!"
zeka Kirjutas:kast töötab ilusti aga mitte kauaks , kui l2heb laiali siis peale tuleb arvatavasti USA muscle kast! Vaakumi kohta sain teada nii palju et "Merul on v2ga lihte systeem ja midagi keerulist siin ei ole, paar magamata ööd ja kxik on korras!"
Krt sellega valasid nüüd küll õli tulle Tahaks ju infi , aga eks peab ise ilmselt seda masinat võimalusel lähemalt kaema.
Aga nagu öeldud - soomes sõidab 700hj 300E millel on originaal automaatkast ja peab vastu. Tagasildasid pidi nagu saia minema. Kasti tugevdus maksab 2000+€.
Kuidas sellistel mootoritel piduri võimendi töötab? Muidu ju vaakumi pealt.
Või on suurematel mootoritel sama lahendus nagi BMW kasutab, kuidagi roolivõimendiga ühe pumba pealt?
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Kast peab vastu küll kui kiirendad käik sees. Kui aga kast soovib käiku vahetada ,siis kuidas kasti kaitsete selle eest, et ta vaeseke ei pea näiteks 500 Nm juures siduri pakki kokku libistama ,et teostada 3-4 käiguvahetust? Kasti vahetuskarakteristika on tehtud ikkagi vabalthingava mootori järgi mitte ülelaadimist arvestades. Praktiliselt võimatu on saada 4 käigulist kasti kenasti vahetama igas olukorras.