Postitused: 46
Teemad: 16
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
tere kolleegid
on nagu plaanis autot vahetama hakata ja endale silma hetkel internetist jäi selline isend http://www.auto24.ee/webcache_kasutatud/...24_ee.html
et küsimus siis selline et kas keegi on ka vaatamas käinud ,kas ka on oma hind väärt kui heas korras või äkki kellegil mingi isiklik arvamus või kontakt selle autoga
suured tänud
ette tänades
parimat soovides
margo
mercedes-benz das is aine autu
Postitused: 46
Teemad: 16
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
sooviks ka mingit ostuabi kui ise sinna jõuan nüüd ükspäev et mida peaks jälgima ja millega arvestama
mercedes-benz das is aine autu
Postitused: 46
Teemad: 16
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
aga oskab äkki keegi öelda et kas see 3,0 on väga pirtsakas venemaa kütte suhtes
mercedes-benz das is aine autu
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
buddy Kirjutas:aga oskab äkki keegi öelda et kas see 3,0 on väga pirtsakas venemaa kütte suhtes
Kas Eestis kütus otsas? Ei tohiks muidu pirtsakas olla, peaks olema sama mootor mis spetsiaalselt ka ümbermaailmareisil käinud G klassidele peale pandi, just erinevate kvaliteetidega kütuse talumise pärast.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
allan1 Kirjutas:Vii enne ostu Silberisse kontrolli! Mina sain tutvuse kaudu tasuta, aga muidu vist kuskil 1000 eegu kanti
aga miks kohe silberisse
kas teist kohta ei ole?
ja 400eeki eest teevad sulle häid kontrollimist
Postitused: 322
Teemad: 36
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Huvitav on ikka, kus kohas sellise hinnaga on võimalik auto seisust info saada?
The soul smells like diesel
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Kui sa küsid minu käest, vastan, Pärnamäe tee 4a
Diagnostikat samuti tehakse
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
buddy Kirjutas:aga oskab äkki keegi öelda et kas see 3,0 on väga pirtsakas venemaa kütte suhtes
mul on küll 3,5TD aga ei saa midagi halba öelda venemaa kütte kohta, eks siin tanklates ka üks paras solk ole.....
Postitused: 46
Teemad: 16
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
igiliikur Kirjutas:buddy Kirjutas:aga oskab äkki keegi öelda et kas see 3,0 on väga pirtsakas venemaa kütte suhtes
mul on küll 3,5TD aga ei saa midagi halba öelda venemaa kütte kohta, eks siin tanklates ka üks paras solk ole.....
endal oli ka kunagi 3,5 td ja sellega võib tõesti millega iganes sõita kasvõi pissi paaki ja sõidab ikka aga jah tahtsingi just infot et kuidas see 3,0 td selles suhtes on aga nagu siin juba spetsialistid ütlesid et ei pidanud pirtsakas olema siis minu jaoks ju hästi
mercedes-benz das is aine autu
Postitused: 46
Teemad: 16
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
aga kas ka sellel mudelil mingeid tüüpvigasid on esinenud . Näiteks; käigukastid, tagumine õhkvedrustus
mercedes-benz das is aine autu
Postitused: 506
Teemad: 46
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
buddy Kirjutas:aga kas ka sellel mudelil mingeid tüüpvigasid on esinenud . Näiteks; käigukastid, tagumine õhkvedrustus
3.0 on janusem kui 3,5 linnas vahe pea 2L sajale . Kere kipub roostetama , liistude alt , esitiivad , tagaluugi kroomliistujuurest . Käimakastil soovitan jälgida teiselt- kolmandale käigu vahetamist , et ei tekiks tühja kohta . Tagaklaas ,et ei oleks õhumulliga klaasi alanurkades . Peeglid võiksid üle kontrollida , et ei lapendaks . Veermik lase kindlalt üle kontrollida . Auto ise raske ja isegi kui puxid läbi ei anna sileda ja konarliku teepuhul eriti tunda , küll aga rööpas tee puhul jääb auto kuidagi vedelaks . Mootor peaks nurruma ...kui käib valjema laginaga siis põhjust pihustiocasi vahetada . Jälgi ka et servo (uste ja luugi isesulgumine ukse või luugi esimesse astmesse kinnilükkamisel) töötaks . Tüüpviga on samuti roolivõimu lekkimine .
Õhkvedrustust antud isendil ei tohiks olla ,minuarust :wink:
Kui autot on hooldatud kenasti siis on temaga üsna mitmeid tuhandeid km-d võimalik probleemivabalt kulgeda .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Postitused: 138
Teemad: 12
Liitus: Feb 2008
Maine:
0
Kuldar Kirjutas:buddy Kirjutas:aga kas ka sellel mudelil mingeid tüüpvigasid on esinenud . Näiteks; käigukastid, tagumine õhkvedrustus
Käimakastil soovitan jälgida teiselt- kolmandale käigu vahetamist , et ei tekiks tühja kohta .
Mis selle teise-kolmanda tühja koha kadumiseks tegema peaks?
Postitused: 506
Teemad: 46
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
igiliikur Kirjutas:Kuldar Kirjutas:buddy Kirjutas:aga kas ka sellel mudelil mingeid tüüpvigasid on esinenud . Näiteks; käigukastid, tagumine õhkvedrustus
Käimakastil soovitan jälgida teiselt- kolmandale käigu vahetamist , et ei tekiks tühja kohta .
Mis selle teise-kolmanda tühja koha kadumiseks tegema peaks?
kast maha ja lahti võtta ning sidurikettaid vahetama hakata + muud lisatarvikud = keskeltläbi 8-10 k raha .AT kastide remontija :Heigo 5133049
Mina sain abi igaljuhul .
"Mercedes и в Африке Mercedes"
Postitused: 46
Teemad: 16
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
Õhkvedrustust antud isendil ei tohiks olla ,minuarust :wink:
vabandust mitte õhkvedrustus vaid reguleeritavad amordid .......üks päev vaatasin ja proovisin ühte sellel oli taguots hirmus jäik omanik ise ütles et ei ole tema saanud seda asja paika aga ise miskipärast kahtlustan et seal äkki midagi tuksis ja kas siis nendel kui on amordipuks läbi tuleb väljavahetada koos amordiga või saab ka eraldi mulle öeldi et ainult koos ja see mida mina testisin sellel ka to 2-3 käigu viga küljes nüüd siis tean .............ei teagi nüüd vist ikka jään selle vana hea 3,5 juurde või mida enamus arvab minul vähemalt ei olnud sellega mingeid probleeme.........või akki keegi räägib mind ära teist pidi mõtlema
mercedes-benz das is aine autu
Postitused: 46
Teemad: 16
Liitus: Jan 2006
Maine:
0
buddy Kirjutas:Õhkvedrustust antud isendil ei tohiks olla ,minuarust :wink:-kirjutas kuldar
vabandust mitte õhkvedrustus vaid reguleeritavad amordid .......üks päev vaatasin ja proovisin ühte sellel oli taguots hirmus jäik omanik ise ütles et ei ole tema saanud seda asja paika aga ise miskipärast kahtlustan et seal äkki midagi tuksis ja kas siis nendel kui on amordipuks läbi tuleb väljavahetada koos amordiga või saab ka eraldi mulle öeldi et ainult koos ja see mida mina testisin sellel ka to 2-3 käigu viga küljes nüüd siis tean .............ei teagi nüüd vist ikka jään selle vana hea 3,5 juurde või mida enamus arvab minul vähemalt ei olnud sellega mingeid probleeme.........või akki keegi räägib mind ära teist pidi mõtlema
mercedes-benz das is aine autu
Postitused: 321
Teemad: 35
Liitus: Jan 2007
Maine:
0
Suht hiljuti tehti Tehnikamaailmas test, kasutades Eesti & Soome Statoili ja Neste jaamade kütet - katsed viidi läbi Lennukolledži laboris. Ütleme nii, et tulemuste vahed olid tühised - järjekorde müüt murtud.
Postitused: 84
Teemad: 10
Liitus: Sep 2008
Maine:
0
Nii palju kui mina tean ei ole 300td ja 350 td vahet muud kui mootorite erinevus 300td uuem ja kui keegi väitis ,et linnas janusem siis ju oli midagi viga.S 300 td on küll üks töökindel loom kui ei ole eelnevalt juba ära ruunatud.Need tüüpilised puudused milledest eelnevalt räägiti ilmestavad autot mis on olnud omaniku käes kes pole raatsinud teha mitte kui midagi.Korralik S300td on kindlasti väärt investeering kuid ei tohi unustada ,et ta vajab ka hooldust.
P.S Auto oli juba müüdud kas ostsid ära?Millised on kommentaarid?
|