ma olen sügavasti seda usku, et asjad (st autod, tsiklid etc) on kõige kaunimad just sellisel kujul, nagu nad tehasest esmalt välja on kulgend.
ka ostjana väldiks nö tuunitud isendeid.
sry juba ette, kõik lisakaunistuste pooldajad
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Ralak - oli, on ja jääb, usu mind....
Ma lohutan ennast sellega, et velg on nii nagu ütlesid, tuju alusel miiresti muudetav asi....
Aga see on kindlasti väga väärt konditsioonis SEC...
Lihtsalt puhas rõõm on näha, et inimsed oskavad hinnata korralikus konditsioonis müüki tulevaid SEC ja neile Eestis turgu leidub, ja seda just hobiautodena..
Minu jaoks on see nn veic teine, oluliselt rohkem teretulnud seltskond, kui see, kes 70 000 kr eest ideaalselt autot otsib ja selle leidmisel sellest ka kõik välja võtab...
Ma tunnen puhastest tõuloomadest ainult puhast rõõmu! Edu!
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Sry, kui kellegile see eelnev ironiseerimisena tundus kuid aeg on edasi läinud ja kui sa just autole musta numbrit ei taotle, siis antud mõõduga niisama lihtsalt sõita on suht enesepiinamine... Milleks ajada nii suurt ja võimast autot nii ebastabiilseks? Tõsiselt?
Lihtsalt 18" AMG monokad sobivad sinna kui rusikas silmaauku.Mul jäävad vist ühed üle ,kuna cl-ile ei tule talverattaid vist enam kunagi alla(suveauto:cool2 ja pole mõttet neid keldrinurgas hoida.
Esialgu ehk ei hakka täiendavaid investeeringuid tegema, kuigi masinal all olevad veljed on kulunud.
Siit ka küsimus- kas meil Eestis on tegelasi, kes taastaksid valuvelgede kena välimuse?
Esialgu ehk ei hakka täiendavaid investeeringuid tegema, kuigi masinal all olevad veljed on kulunud.
Siit ka küsimus- kas meil Eestis on tegelasi, kes taastaksid valuvelgede kena välimuse?
Mis seal ikka, otsi mõni maaler ja hea värv, saavad päris kenad.
Näide minu omadest:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Tänasest siis üks 560 SEC omanik juures
Autoplatsi mehed toimetasid pool päeva ARK-is ning viieks olid numbrid küljes ja pass käes.
Koju liikusin värisevil käsil ikkagi omal jõul, vaikses lumesajus polnudki teab mis keeruline masinat ohjata.
Esmamuljetest siis niipalju, et salong suurt ei soojene, kuumaks läheb vaid seistes, kuigi jahutusvedeliku temperatuur näidiku järgi ca 80 stabiilselt ja tase normikohane.
2-lt kolmandale läheb kohati väikse jõnkuga, kuid muidu on kõik bueno, ei sillakolinat ega difriundamist.
Tagumise akna ruloo nagiseb vaid veidi :biggrin:
Becker nõuab koodi, mida autuga kaasa ei saand- ehk siinkohal Silberauto aitab??
Igatahes tänud kaasaelajatele ja edu!
Ah jah- kuna auto müügileping konfidentsiaalsuse nõuet ei sätestand, siis lõplik ostuhind oli 85 000eek, sisaladades registreerimist.
Tänasest siis üks 560 SEC omanik juures
Autoplatsi mehed toimetasid pool päeva ARK-is ning viieks olid numbrid küljes ja pass käes.
Koju liikusin värisevil käsil ikkagi omal jõul, vaikses lumesajus polnudki teab mis keeruline masinat ohjata.
Esmamuljetest siis niipalju, et salong suurt ei soojene, kuumaks läheb vaid seistes, kuigi jahutusvedeliku temperatuur näidiku järgi ca 80 stabiilselt ja tase normikohane.
2-lt kolmandale läheb kohati väikse jõnkuga, kuid muidu on kõik bueno, ei sillakolinat ega difriundamist.
Tagumise akna ruloo nagiseb vaid veidi :biggrin:
Becker nõuab koodi, mida autuga kaasa ei saand- ehk siinkohal Silberauto aitab??
Igatahes tänud kaasaelajatele ja edu!
Ah jah- kuna auto müügileping konfidentsiaalsuse nõuet ei sätestand, siis lõplik ostuhind oli 85 000eek, sisaladades registreerimist.
Tänasest siis üks 560 SEC omanik juures
Autoplatsi mehed toimetasid pool päeva ARK-is ning viieks olid numbrid küljes ja pass käes.
Koju liikusin värisevil käsil ikkagi omal jõul, vaikses lumesajus polnudki teab mis keeruline masinat ohjata.
Esmamuljetest siis niipalju, et salong suurt ei soojene, kuumaks läheb vaid seistes, kuigi jahutusvedeliku temperatuur näidiku järgi ca 80 stabiilselt ja tase normikohane.
2-lt kolmandale läheb kohati väikse jõnkuga, kuid muidu on kõik bueno, ei sillakolinat ega difriundamist.
Tagumise akna ruloo nagiseb vaid veidi :biggrin:
Becker nõuab koodi, mida autuga kaasa ei saand- ehk siinkohal Silberauto aitab??
Igatahes tänud kaasaelajatele ja edu!
Ah jah- kuna auto müügileping konfidentsiaalsuse nõuet ei sätestand, siis lõplik ostuhind oli 85 000eek, sisaladades registreerimist.
Hea auto said ja hea hinnagamash:
Tip-top! Talv on automüüjatele alati peavaluks
Tegelikult läks ju väga hästi kokkuvõttes, koduõuelt ~5500 EURiga, ei mingit Saksas ringi kolamist, närvi- ja lisakulusid, treila ootamist jne.
Õnne ja edu masinale kui peremehele!
Võiksid ka selle isendi kohta päevikut pidama hakata--> huviliste ja liikmete autode teemasse.