Postitused: 21
Teemad: 6
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Sai ostetud lõpuks ka endale Mercedes-Benz nimelt c220 diisel universaalkerega aastast 1996,automaat.Tekkis aga väike probleem kui jala gaasipedaalilt võtad ja lased vabalt joosta(kuigipalju automaatkast muidugi pidurdab) tekib mingi ulgumine mis kostub tagantpoolt.Kiirendades on kõik vaikne ja ühtlase sõidu ajal samuti.Samuti on kohati ka mingit vibra tunda.Oskab äkki keegi nõu anda?Kas viga võib diffris olla?
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Ma tean ainult niipalju et 90ndate SLi diffrite seadistamine on üks igavene nöök. Kui õigesti ei tee siis undab nagu ikaruse buss. "Naised saunas rääkisid" et pannakse mõlemale hammasrattale värvi ja siis keeratakse ja pannakse erinevaid seibe seadistamiseks kuni niiöeda värv mis käib kahe hammasratta vahelt läbi on "õigesti" laiali surutud. No raske seletada.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 21
Teemad: 6
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Undamine läks hullemaks ning nüüd on seda kuulda alates 70 km/h ja siis kui jalga õrnalt gaasipedaalil hoian,ei pidurda ega kiirenda.Arvasin,et differ,ostsin lammarist aga ikka ulub.Lugesin teemadest vahepuki laagrist,kontrollisin aga tundus täitsa ok olevat,sest kardaan oli uus pandud(valmistamiskuupäev peal mingi 2005).Siis kontollisin rattalaagreid maanteel kahele poole kallutades,ikka hääl ühesugune.Ise mõtlesin,et kas automaatkast võib ka undama hakata?Või teeb sumbutaja seda häält?
Postitused: 21
Teemad: 6
Liitus: Jan 2008
Maine:
0
Ei saanud rahu ja vahetasin mõlemad tagumised rattalaagrid ja kardaani vahepuki laagri.Ainuke asi mis muutus on,et undamine on nüüd kiirendades ja vabalt joostes.Arvan,et võibolla sattusin lammarist ostes samasuguse piduse diffri peale.Seega tahaks teada,kas kellelgi on äkki pakkuda proovimiseks diffrit(ülekanne3,64),mis oleks 100% korras,võin selle ka siis ära osta.Leian vähemalt vea üles.Olen märganud ka,et kui pedaali põhja lükkan siis umbes 100km/h juures lööb rooli värina,aeglaselt kiirendades seda ei juhtu.Äkki on asjad omavahel seotud.