Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Mõni laevafirma ei sõida Prantsusmaale?
Ilmselt odavaim viis oleks ise kohale lennata ja liikur kuhugi sobivasse sadamasse sõita, kus ta laeva selga siduda saab. Edasi on juba ainult ootamine ja närvitsemine... Kuni auto Muuga terminaalis
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
v6sa Kirjutas:Mõni laevafirma ei sõida Prantsusmaale?
Ilmselt odavaim viis oleks ise kohale lennata ja liikur kuhugi sobivasse sadamasse sõita, kus ta laeva selga siduda saab. Edasi on juba ainult ootamine ja närvitsemine... Kuni auto Muuga terminaalis
vot selles see sõitmise kamm ongi, et sõita saab kuni 100 kilti, siis on kööga ja saint-tropez 100 kilomeetri kaugusel on ainult vahemeri, sealt vist eriti ei käi laevad siia.
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Vahemereäärse Prantsusmaaga on laevaühendus vist natuke kehvake jah...
Treilavariant on suts nigel, E-katiga juhte pole just palju vakantsetena, et neid nädalaks minema lohistada. Treila vast leiab, neid väiksemaid-kergemaid on kah ikka liikvel. Kuigi, enamus on 1500+ kandevõimega + haagis ise kah ~400+ kg.
Aga tuledki 100 km haaval kodu poole. Ühtlasi avastad Prantsusmaad ja Saksamaad, sealt edasi saad juba laevaga... Kahe nädalaga peaksid kodus tagasi olema. Odavamalt vaevalt saad.
Üks variant veel: kas Prantsusmaal pole rongiga auto vedamise võimalust? Kusagil prantsudse filmis seda varianti kasutati. Ikka odavam, kui treilada. Vist...
Postitused: 8,227
Teemad: 99
Liitus: Nov 2005
Maine:
36
Nii. Helistasin huvi pärast tuttavale veomehele.
Tema arvamus oli, et tasuks küsida suurematelt veofirmadelt otse pakkumist. Olevat üsna reaalne saada mõne kuudi sisse ja suure tõenäosusega jääb transa maksumus alla 20 kEEK. Aga konkreetse numbri saad ikka konkreetsest firmast. Soovitas küsida sihukesest kohast, nagu Ferroline...
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Aga mõte ise ikka täitsa lahe
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
h2x0r Kirjutas:ja ära küsi, mida ma talvel sellega teen, sest siis ma hakkan karjuma :lol:
Paistab, et kütteks on peal Webasto
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 580
Teemad: 51
Liitus: Mar 2007
Maine:
1
RMW on treilakas 5020 333 helista ja küsi ,kas toovad!Teise tel.nr-i olen ära pannud kuskile kindlasse kohta,aga asub Keilas.Hüppan pärast Keilast läbi ja vaatan tel.nr-i.
Postitused: 505
Teemad: 30
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
07-02-2008, 12:32 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 07-02-2008, 12:33 PM ja muutjaks oli jansa.)
tegelt see, mis ma ennist kirjutasin (et ütle, nagu oleks konkurent niijanaa pakkunud) võib teinekord ka toimida.
samas suurem võimalus on juhuslikult parema pakkumise peale komistada, kuna veofirmade logistika ja hinnad toimivadki palju juhusel. S.t. üht ja sama asja ühest ja samast kohast erinevatel aegadel vedada lastes võib hind sageli erineda, sõltub see veoki asukohast, ehk siis juhusest
Kammi kõik transafirmad läbi, niipalju kui neid leiad, võib ju jopata, et kellegi krusa just st.tropezist läbi vurab. Samas võib ka mitte
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Kas ARK-ga ka oled vestelnud sel teemal, et tahad Vehicule Electrique tuua Eestisse ja arvele ka võtta... Päris kindel julgen olla, et ei ole vähemalt tüübikoodi sellisele, tüübikinnitus ideejärgi Saxole nagu oleks, aga sellise mootoriga vidinat... Mina saadaks kirja neile, nad vastavad meeleldi, olen proovinud.
Postitused: 212
Teemad: 15
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
20k on veidi palju 17 on mõistlik. Torinost Loode Itaalias mis on 300km St. Tropezist on hinne 14500.
DSV on mul leivaandja. Ma ise tegelen Lääne-Saksamaalt Eestisse suunaga. Koblenz, Essen, Dortmund, Düsseldorf, Osnabrück, Hannover, Kassel piirkonnad nädalas nii 10 jupikorje autot ca 100+ saadetist. Niiet kui on vidinaid vaja tuua ja kui postikoodi algused jäävad DE-30-59 vahele saan ma aidata parima hinnaga.
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kalev Kirjutas:Kas ARK-ga ka oled vestelnud sel teemal, et tahad Vehicule Electrique tuua Eestisse ja arvele ka võtta... Päris kindel julgen olla, et ei ole vähemalt tüübikoodi sellisele, tüübikinnitus ideejärgi Saxole nagu oleks, aga sellise mootoriga vidinat... Mina saadaks kirja neile, nad vastavad meeleldi, olen proovinud.
korra sai vesteldud, öeldi, et kui EU tyybikood on olemas, siis pole probleemi. Kuna ta euroopas toodetud myydud ja registreeritud on, siis võiks ka tüübikood olemas olla.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mitte võiks, vaid peaks. Ei tohi müüa EL-dus kui ei ole EU kinnitust. Seetõttu pole meil palju ilusaid asju müügis, mis muudel mandritel on. Aga noh, sisemajandust on ju vaja kaitsta (: Põllumajandusliit
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 302
Teemad: 5
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Rolz Kirjutas:Mitte võiks, vaid peaks. Ei tohi müüa EL-dus kui ei ole EU kinnitust. Seetõttu pole meil palju ilusaid asju müügis, mis muudel mandritel on. Aga noh, sisemajandust on ju vaja kaitsta (: Põllumajandusliit
noh igal juhul on piisavalt põhjust eeldada, et tüübikood on olemas.
Postitused: 212
Teemad: 15
Liitus: Oct 2006
Maine:
0
Njah, meil laadis üks auto eile sisetöökoorma Marseilles (100km piki rannikut St. tropezist) maha. Juht läks viieks minutiks auto juurest ära, tagasitulles oli uks lahti muugitud, rahakott, telefon rotti pandud. Helistas siis tanklast et nii ja naa. Kohe polnud teda kuhugile saata ka ja nüüd siis helistas uuesti, et autol peksti kõik klaasid sisse, anti korralikult tappa ja löödi kruvkas põlve. Asja nimi on immigratsioon ja neeguse poisid
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Aikrt, seal ju need neegrid. Noh, ise nad valisid selle tee, et neid muidusööjaid avalisüli vastu võtsid, nüüd on siis käes.
perpetum mobile
|