Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
Tere. Mure järgmine-ükshetk oli tunda tugevat diisli lõhna salongis, kiire kontoll näitas väikese purskaevu olemasolu kapoti all st. pihusti stutsi alt pihsuti peal pritsib mehiselt kütet. Võtsin lahti, tinhendit pole, lihtsalt metallkoonus. Uuesti kinni ja kõvasti pingutasin-ei midagi, ikka pritsib. Küsimus, kas on seal midagi vahetada või kuidas asja lahendada?
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Väga hea oleks teada, mis mootoriga tegu, muidu suht keeruline nõu anda inimestel!
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
27-01-2008, 02:27 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 27-01-2008, 02:27 PM ja muutjaks oli scrat.)
Vabandan jah, et autoks tõesti 300 TD w124. OM 603.912
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Seal toru koonuse juures on arvatavasti pragu sees(kuigi sellist asja pole enne küll kohanud). Iseenesest see koonusliide küll jooksma ei hakka.
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
Minu mäletamist mööda on nende torude pingutusmoment ainult 25 N*m, ühesõnaga lehtvõtmega õrnalt kinni ja kogu lugu.
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
Siit küsimus, kas ülepingutamine rikkus ära ainult toru küljes oleva tööpinna või võis ka pihustit rikkuda-eks see jääb juba peale toruvahetust näha.
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Vaheta toru ja tavaliselt praod tekkitavad kui ilma torude klambriteta sõidad, kas on? Ja siis on see - kui klambrid peal ja kogu aeg katki läheb - siis soovitakse vahetada pihustit.
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
Eheee, need klambrid on jah peale seda pumbatihendite vahetust ära lõhutud, seda märkasin küll aga ei osanud seda oluliseks pidada. Siis peab ka klambrid juurde sebima. Krt. ikka ei saa nii tehtud nagu hea ja õige oleks:pissed2:.
Postitused: 73
Teemad: 3
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mul oli sama jama - vahetati pihustiotsad ja klamrid tagasi ei pandud (ei pannud ka tähele krt.) ja mõni aja pärast hakkasid torud pragunema.
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
scrat Kirjutas:Käisingi siis Silberis ja tellisin klambrid+toru. Vahetab ära ja jääb lootma, et sellega asi piirdub. Teadmiseks kaaskannatajatele-toru maksab 752 krooksu ja mitte sentigi vähem
assanugis
aga mis asi see 500.- oli siis? või koos klambritega on 752?
saad vähemalt põka korda ja rahatasku ka ei punnita enam rinnataskus nii kõvasti
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest
Postitused: 189
Teemad: 17
Liitus: May 2006
Maine:
0
Korras ja tänud kaasa elamast, vahetus oli lihtsamast lihtsam aga seda õhufiltri kopsiku alumist tagumist mutrit kätte saada oli paras günekoloogia:tongue:.
Postitused: 126
Teemad: 16
Liitus: Mar 2006
Maine:
0
scrat Kirjutas:Korras ja tänud kaasa elamast, vahetus oli lihtsamast lihtsam aga seda õhufiltri kopsiku alumist tagumist mutrit kätte saada oli paras günekoloogia:tongue:.
nu siis ei pea vähemalt sa fordiga enam ringi põristama:tongue:
üks kõigi ja kõik Mercedes-Benz eest