Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
11-01-2008, 07:11 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2008, 07:17 PM ja muutjaks oli T6nu.)
Lugedes autolehe artiklit "100 unistuste autot mõistliku hinnaga" tekkis idee, et võiks ju unistuste mb-d ka ritta panna. Sellest mb 600-st ma tegelikult ennem oluliselt ei teadnudki ja ma arvan, et siia võiks ka tulla huvitavaid legendaarseid autosi, millest tegelikult oluliselt palju ei teata...
Tore oleks muidugi ka selgitus, miks eriline ja lisaks pildimaterjal, aga see selleks.
Ise alustaksin tegelikult mb 190 evodega, kuid nende kohta on juba nii palju infot kasutaja pythoni poolt, et lisainffi ilmselt juba küllalt. Lisaksin ainult niipalju, et selle autoga oleks mb-l olnud võimalus ralli mm tiitel võtta, kui üks teine autotootja poleks avastanud, et neli ratast veab lahtisel pinnasel paremini kui kaks illy: Kuid see ei takistanud mb evo-t sellegipoolest legendaarseks saamast. Turismiautode sarjas liigutati mägesid...
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Tõnu_111 Kirjutas:Lugedes autolehe artiklit "100 unistuste autot mõistliku hinnaga" tekkis idee, et võiks ju unistuste mb-d ka ritta panna. Sellest mb 600-st ma tegelikult ennem oluliselt ei teadnudki ja ma arvan, et siia võiks ka tulla huvitavaid legendaarseid autosi, millest tegelikult oluliselt palju ei teata...
Tore oleks muidugi ka selgitus, miks eriline ja lisaks pildimaterjal, aga see selleks.
Idee on huvitav ja võibolla paljude vastuste kohal saame ehk mingi kokkuvõttegi kunagi teha.
Palun ilustage oma vastuseid ikka pildimaterjalidega ja vaatame siis milliseid mersusid välja pakutakse.
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 3,640
Teemad: 412
Liitus: Nov 2005
Maine:
19
Nii, nyyd minu 2 lemmikut, üks neist vast jääbki unistuseks, teine on isegi mõeldav, kuid mitte veel
I siis on MB SLR - midagi ilusamat uuest autost ei annagi otsida
II on MB 560 SEC - minu jaoks maailma ilusam kupeeauto, kahjuks hetkel pole võimalust omandada, kuna sellise auto kõrval peab olema ka muu igapäevaliikur ja hetkel rohkem, kui kahe auto omamine on välistatud
" The Best Or Nothing" Mercedes-Benz
Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
11-01-2008, 09:17 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2008, 10:00 PM ja muutjaks oli Kalev.)
Mina olen suhteliselt realist, seega minu unistused siis järgmised:
Viano - igapäevaselt sõidaks sellisega, soovitavalt V6-CDI. Meeldib, kuna kõik auto head omadused ühte "patta" kokku pandud. Ja no, nagu selgus, kui vana Vito maha müüsin, et ei oska ilma olla. Kui kunagi praeguse müük ees ootamas, siis peab ju midagi sarnast asemele saama...
R107 SL - klassikast ei saa üle ega ümber. Midagi stiilsemat pole olemas minumeelest. Siinkohal võite muidugi lüüa mind, aga meeldib usakana (mida pildilolev küll pole) ja kindlasti viimase otsa oma, ehk juba uue(ma) sisuga (pildil see olemas).
Need soovid vist suht-koht teostatavad ka kunagi.
Ja kui mitte Mercedestest rääkida, siis Aston Martin DB5 oleks ka täitsa väga ihaldusväärne. See aga hakkab vist pisut utoopia poole kalduma.
Postitused: 144
Teemad: 21
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
11-01-2008, 10:45 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2008, 11:19 PM ja muutjaks oli rain.)
enda unistuste mudeliks pean W463,omatud palju erinevaid MB mudeleid seal hulgas ka seda.Südame lähedaseks jääb ikka see:
teiseks mudeliks oleks G kõrval garaages CL:
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Krdi raske küsimus siin ikka esitatud...... Väga paljud meeldivad, kõike kirja ei jõua panna.
Aga minu jaoks läbi aegade ilusaimaks jääb ikka "kajakatiib", sellist autot enam ei tule:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
11-01-2008, 11:02 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2008, 11:10 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Kui juba unistamiseks läks siis...
300 SL Gullwing
ja muidugi ühes teises teemas mainitud 600, landulett oleks veel eriti vinge.
aga kui nüüd pilvedest maapeale tagasi tulla siis MB 500E :tongue:
Nimekirja võiks veel väga pikalt jätkata aga noh, need on peamised :biggrin:
Turbo
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Miks 500 E, miks mitte E 500? Sulle meeldib vana nina rohkem?
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 1,106
Teemad: 57
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
11-01-2008, 11:13 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-01-2008, 11:15 PM ja muutjaks oli sm. pelle.)
Karl Kirjutas:Miks 500 E, miks mitte E 500? Sulle meeldib vana nina rohkem?
Just! Must, vana nina ja kollased suunad. Nämmm...
Edit: aga noh, E500'ga sõidaks kah :bigsmile:
Turbo
Postitused: 598
Teemad: 24
Liitus: Sep 2006
Maine:
3
Indrek Kirjutas:Nii, nyyd minu 2 lemmikut, üks neist vast jääbki unistuseks, teine on isegi mõeldav, kuid mitte veel
I siis on MB SLR - midagi ilusamat uuest autost ei annagi otsida
II on MB 560 SEC - minu jaoks maailma ilusam kupeeauto, kahjuks hetkel pole võimalust omandada, kuna sellise auto kõrval peab olema ka muu igapäevaliikur ja hetkel rohkem, kui kahe auto omamine on välistatud
:evil: esimene variant on suht mu töökoha lähedal õule seismas ja egas endalgi ajab ikka värina sisse. Kuid ega ma nii kergelt W126 välja ei vaheta:evil: Isegi mitte selle vastu..
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
Ok, mõtlesin tegelikult pigem legendaarseid mersusi, aga kirjutasin ikka "unistuste mersud" illy: Kuid see pigem mu enda tragöödia.
Igastahes on veel üks selline huvitav isend: C111, mis kunagi tootmisse ei jõudnud, kuid tegija ning uuenduslik sellegipoolest. Klaaskiust kerega ning vankelmootoriga. See auto ei olnud niivõrd Gullwingi järeltulija, kui pigem eksperimentaalprojekt. Felix Wankel´i poolt välja mõeldud mootoriga auto, mis tehti 1969 aastal... Kui arvestada, et japsid alles viimastel aastakümnetel võtsid kasutusele sellise tüübiga mootori, siis see on igal juhul märkimisväärne.
Lisatekst: http://www.cartype.com/page.cfm?id=743&alph=ALL&dec=ALL
Lisavideo: http://youtube.com/watch?v=mXES_GP36wI
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
12-01-2008, 01:43 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2008, 02:03 AM ja muutjaks oli rauntz.)
perpetum mobile
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
12-01-2008, 02:01 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2008, 12:42 PM ja muutjaks oli rauntz.)
1999a. Renntech V12 w210
7,4l 462,3 kW
NB! Käigukast 5-käiguline manuaal!
Vaevalt, et see mudel kunagi mu hoovil hakkab olema, tundub liiga haruldane.
SL73 AMG, R129... Kah vist unistus ainult, tootmismaht liigväike...
E60 AMG W124. Njah,tuleks maa peale tagasi )
Seda jada jätkaks kusagil 50 autoni kuid mis mõte sel on...
perpetum mobile
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
12-01-2008, 02:05 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2008, 12:51 PM ja muutjaks oli rauntz.)
Karl Kirjutas:Krdi raske küsimus siin ikka esitatud...... Väga paljud meeldivad, kõike kirja ei jõua panna.
Aga minu jaoks läbi aegade ilusaimaks jääb ikka "kajakatiib", sellist autot enam ei tule:
Motors TV pealt tuli terve saate sari 300SL-ist ja tema modifikatsioonidest. Ma passisin tikud silmade vahel kella 1 ajal öösel kõik nad ära.. mile:
Muuseas, Karl, su unistuse auto keskmine kütusekulu on 29l/100-le nii et mõtle järgi enne, kui ostma hakkad :lol:
perpetum mobile
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
12-01-2008, 03:12 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2008, 03:14 AM ja muutjaks oli T6nu.)
Selline küsimus tekkis, et kas sellise auto kohta on kellelgi infot:
või on see turbode fantaasialend? mash:
Postitused: 802
Teemad: 46
Liitus: Nov 2007
Maine:
0
12-01-2008, 03:25 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2008, 03:34 AM ja muutjaks oli erx000.)
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
12-01-2008, 10:50 AM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2008, 10:51 AM ja muutjaks oli Kalev.)
Clarkson sõitis mingi MB-ga, ülivõimsaga (vist oli SL ja vist Brabuse tuunitud) ja ütles, et imetore, aga pole miskit peale hakata nii võimsa mootoriga, kuna mingi nipiga ei saa jõudu teesse. Et kuskil on vist piir ka selle võimsuse suhtes.
A no, lahe on muidugi ikkagi...
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
12-01-2008, 12:31 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2008, 12:47 PM ja muutjaks oli rauntz.)
Kalev Kirjutas:Clarkson sõitis mingi MB-ga, ülivõimsaga (vist oli SL ja vist Brabuse tuunitud) ja ütles, et imetore, aga pole miskit peale hakata nii võimsa mootoriga, kuna mingi nipiga ei saa jõudu teesse. Et kuskil on vist piir ka selle võimsuse suhtes.
A no, lahe on muidugi ikkagi...
See oli miski 730hj variant jah, pöördemoment oli kusagilt 1100 juurest piiratud 850-ni... Pöördemomendi üleküllus andis igal sammul tunda
Huvitav, kuidas käitub sama võimas uus w204 (Bullit), millega Brabus hakkama sai. See kuulub (ja jääb ka) kindlasti mu unistuste autode hulka, mille eest oma väikse ja paar muudki sõrme ära annaks...
perpetum mobile
Postitused: 1,025
Teemad: 14
Liitus: Nov 2007
Maine:
1
See SL Brabus muidu selline: http://youtube.com/watch?v=sadImAglWVw
Maailma võimsaim kabrio...
Postitused: 352
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
12-01-2008, 10:28 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 12-01-2008, 10:30 PM ja muutjaks oli martiini.)
rauntz Kirjutas:1999a. Renntech V12 w210
7,4l 462,3 kW
NB! Käigukast 5-käiguline manuaal!
Vaevalt, et see mudel kunagi mu hoovil hakkab olema, tundub liiga haruldane.
SL73 AMG, R129... Kah vist unistus ainult, tootmismaht liigväike...
E60 AMG W124. Njah,tuleks maa peale tagasi )
Seda jada jätkaks kusagil 50 autoni kuid mis mõte sel on... Seda W210-t peab lollidemaalt otsima, RENNtech ju meerika firma. Samas anaalkastiga..... cool i'say
SL 73 kaalujaotus.... selle asemel SL 60 AMG R129, 3 tükki tehtud :tongue: ja üks neist oli hiljuti Viking Motors-is müügis. 450k.
E60 AMG W124..... tähtsaid elektroonikajuppe ei tehta enam ammu(mootori juhtblokk maksis 4,5k EUR, jne.) ja kui juba, siis ikka BRABUS E65 W124.
Kui meeriklased tahavad hobuseid juurde saada, siis selle auto kohta ütlevad omanikud üksmeelselt, et "seal on juba liiga palju jõudu". :tongue:
W124 E500 Limited
|