Kuldar Kirjutas:ja nii sa siis teedki : võtad paagi täis näiteks ylemiste statoilis kurguni nr 2 tankurist sõidad maha mingi 100 km + - siiasinna ja lähed uuesti ylemiste statoili nr 2 tankurisse ja vaatad kui palju liitreid läheb kõrini paak täis saamiseks ...
ps . sorry ,aga mul ka yks tegelane väitis kui olin talle just autot myymas , et ta tegi proovisõitu ca 100 km ja ta sai bensukuluks 12-13 L . Kui hakkasin täpsustama mõõtmismeetodit siis tuli välja ,et kutt oli tankinud kahes eri bensujaamas .?! Erinevad tegurid mõjutavad. Lõpuks tuli välja ikkagi ,et auto võttis keskmised 9-10 L 100km kohta .
Muide kui enne diffrit vahetama tahad hakata veendu selles kas su spido ikka õigeid numbreid näitab ?
Kas sa väidad, et esimene tankla teeb oma klientidele 3 liitriga tüssu iga 10 tangitud liitri kohta? Mulle jääb küll selline mulje.
Teemasse ka: keegi pole veel soovitanud pidureid kontrollida. Äkitsi on mõni peale jäänud?
Kas sa väidad, et esimene tankla teeb oma klientidele 3 liitriga tüssu iga 10 tangitud liitri kohta? Mulle jääb küll selline mulje.
...:bigsmile: tegelikult mitte seda ei pidanud ma silmas vaid auto asendit tankuri juures ja suhtes . Tihti on nii ,et pinnas tankuri ymber on veidi järele andnud ohtratest tankimistest erinevat raskust omavate autode puhul millest sõltuvalt auto kalle tankuri suhtes ka on erinev .... millest omakorda ka kytusetase sõltub täispaagi puhul . Usun ,et mitte ainult mina pole seda täheldanud . Siit aga tulebki paagimahtuvuses vahe sisse kuni 3-6 L (kõrini tankimise puhul) . Ja loomulikult oleks ideaalne kui kõik tankurid täpselt liitri paaki lasevad . Ka seal on lubatud kõikumised ...mis kohe kindlasti kliendi kasuks pole . See oli siis kokkuvõttes see mida silmas pidasin .
no pöörded jäävad sinna 2800 kanti @ 90km/h. (automaat)
spidomeeter koos kilumeetri näidikuga töötab õigesti.
CO on tõesti normis ja bena lõhna küll ei tähenda
raske jalg ei ole, raske jala korral või 14 liitrist unistada
ja ma pean silmas ikka pikki otsi, mitte ummikutes kulgemist
Kui CO korras, siis ei saa tagasivooluprobleem olla.
Ja selleks ei peagi ohmoon olema, et pidurid peal sõita. Piisab veidi kehvemast õhutusest, korrosioonist vms.
Samuti on suur tegur rattalaagritel, kui need on väsind, siis suureneb kütusekulu ka peris tublisti - hõõrdetegur.
Aga mis lambda näit oli? Seda vaadatakse koos CO mõõtmisega.
Kui need olid korras, siis on tegu tõesti mingi mehaanilise rikkega.
Rehvirõhk normis?
Tunduvad nii elementaarsed küsimused sulle, aga näib, et tuleb alustada pisidetailidest, sest need kipuvad tahaplaanile jääma.
"a`la auto ei lähe käima, mis viga? viimasena kontrollitakse ikka bensiini olemasolu"
Sellesmõttes, et tuleb mõelda KÕIKvõimalikud asjaolud läbi, sest mootor näib korras olevat.
Pööre on maru kõge ikkagist. Käigukast ei vaheta käike ära? Kettad libisevad läbi?
On mõnel ehk sama käigukastiga auto, et pöördeid võrrelda?
lambda näitu ei oska öelda, peab laskma uuesti kontrollida.
eks ta nii kipub olema jah et alati mingi pisiviga küljes.
aga omast tarkusest olen kõik ära vaadanud.
pööre tundub kõrge jah.
äkki keegi oskab pajatada tiffritest et mitut erinevat 201-l või 124-l on?
Kysimus veel enne Difrikallale minekut . Kui kaua oled selle auto peremees olnud ? kui oled juba vähemalt aastajagu olnud siis oled kindlasti jõudnud kummide kulumist kokkujooksu osas kontrollida . Kui ei ole siis ka see on suht tundlik teema . Kohati lausa paar liitrit 100 km kohta .