Postitused: 54
Teemad: 10
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Tekkis küsimus teistes foorumi teemades kolades kiiruse ja pöörete suhte kohta.Nimelt autoks W201 90a 1.8 bensiin 4-ne manuaal.Võttes kiiruseks 90km/h on minu autol pöörded u 2800p/min neljanda käiguga.Mõned teised W201 omanikud on sama kiiruse juures pööreteks märkinud 2000-2300p/min.Millest sellised erinevused ja mis see optimaalne olema peaks.Või mis tingib sellist pöörete vahet.Ogu veel mainitud,et maanteel 90-ga sõites tuleb kütusekulu 7,6-8,2l sajale
Postitused: 407
Teemad: 8
Liitus: Sep 2006
Maine:
0
4-da käiguga 2800 pole ju hull, mul w124 4k-ga ca3000.
kasti vahe on 5k kastiga olex tõenäoliselt pöörded 22-2400 ja mööda sõitu sooritades paned neljanda pöörded lähevad 3-4000-ni
kütte kulust niipalju, et ega vaevalt 5ne kast oluliselt vähem võtax, pigem käikude lappimist rohkem.mootor töötab kõrgetel põõretel "vabalt" ehk nö. põhimõtteliselt suurt kütet ei tarbi.
vähemasti mina arvan nii!!
Postitused: 78
Teemad: 26
Liitus: Sep 2007
Maine:
0
see kõrgete pöörete probleem neljanda käiguga häirib ka mind 1,8 mootori puhul. Huvitav oleks teada kas võimsamatel mootoritel on sama kiiruse juures pöörded madalamad. 2400 oleks normaalne. 2800 tundub endale kah raiskamisena. Eriti kui juba viimased 1o aastat 5 se kastiga sõitnud, nüüd tundub se neljane kast tõesti ajas tagasi minekuna. Viimane auto neljase kastiga oli golf 2 1,6 diisel ja aasta oli siis mingi 93-94.
Postitused: 1,162
Teemad: 16
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
mul 2,3 ne automaat .ja pöörded sama moodi 90 km/h 2800 aga see jumala normaalne.Kunagi oli mul celica sellel 5ne manuaal ja siis olid ka pöörded 90 ga söites üle 2500.ma ei näe küll selles probleemi.teine mb meil 2,0 manuaal 5se kastiga no seal jah pöörded madalamad 90 km/h aga samas katsu sa sellega mööda söita 90 pealt ikka lappad neljanda sisse .automaadiga läheb neljandaga nagu mühiseb mööda.eks see ikka tehase poolt välja arvutatud need ülekanded ja muud asjad .
Mercedeste haige.Keeran oma hõbenoole rooli.