29-11-2007, 08:06 PM
tere
auto 91aasta 300TD turbo.
probleemiks siis see et mu autol tagumine osa on ebanormaalselt jäik. foorumis antud teemasid otsides leidsin et läbi peaksid olema mingisugused rõhuakud/nivoo... mis iganes asjad, mis autos salongis pagasiruumi põranda all. siit aga selline küsimus, et kui mul amortidesse regulaatorist õli ei pääse(tagaosa vastu maad ja kannab ainult vedrude peal) kas siis ei peaks tagaosa ka pehmem olema? regulaator töötab iseenesest, et kui hooba käsitsi liigutada siis tagaosa tõuseb/langeb. et ei ole nagu aru saand kuidas selles amordis õli liigub, seega ka selline totter küsimus. lihtsalt väga halb on sõita kui halvema tee korral pidevalt istmelt lahti tõstetakse. ja kui need rõhuakud ära väsivad, siis kas ainult üks või mõlemad korraga või mõjutavad nad teineteist ka mingit moodi. nimelt auto veab paremale ka veel peale kõige. olen alla ostnud kõik uued rehvid, lasknud esisilla remontida, ja stendi mitu korda teha. kõik kalded on võrdsed, erinevused ratastel on praktiliselt olematud. aga ikka veab ära teelt. kas ei või olla probleem tagumistes amortides, et kui üks rõhuaku läbi , siis näiteks tõstab vasaku tagumise nurga sõidu ajal üles ja sellest siis hakkab vedama paremale. mootori tühikäigul olen mõõtnud poolte kõrgusi ja erinevusi ei ole. ei ole lihtsalt nivooasjanduses eriti tark, seega loodan, et kes asjaga kokku puutunud oskab ehk aidata. ei ole eriti huvitatud ka tavaliste amortide peale ümber tegemisest, sest autoks ikkagi Mercedes. ja kui palju võib roolikarpi peale keerata. lõtk sees ja suht suur. olen pisut peale keerand(polti väljapoole), aga kasu ei midagi. kuidas ma aru saan et kinni pooma hakkab? ja kas roolikarbist ei või olla tingitud see vedamine paremale? et kui karpi peale keerasin, siis see kõige rohkem kulunud koht jäi keskasendist pisut kõrvale ja sõidu ajal lihtsalt keerab rooli ja rattaid selle koha peale kus karbis kõige kulunum koht on.
tuli küll pikk ja segane jutt aga loodan et keegi saab aru ja ehk oskab mind aidata. tahaks ikkagi oma auto üle uhke ka olla.
auto 91aasta 300TD turbo.
probleemiks siis see et mu autol tagumine osa on ebanormaalselt jäik. foorumis antud teemasid otsides leidsin et läbi peaksid olema mingisugused rõhuakud/nivoo... mis iganes asjad, mis autos salongis pagasiruumi põranda all. siit aga selline küsimus, et kui mul amortidesse regulaatorist õli ei pääse(tagaosa vastu maad ja kannab ainult vedrude peal) kas siis ei peaks tagaosa ka pehmem olema? regulaator töötab iseenesest, et kui hooba käsitsi liigutada siis tagaosa tõuseb/langeb. et ei ole nagu aru saand kuidas selles amordis õli liigub, seega ka selline totter küsimus. lihtsalt väga halb on sõita kui halvema tee korral pidevalt istmelt lahti tõstetakse. ja kui need rõhuakud ära väsivad, siis kas ainult üks või mõlemad korraga või mõjutavad nad teineteist ka mingit moodi. nimelt auto veab paremale ka veel peale kõige. olen alla ostnud kõik uued rehvid, lasknud esisilla remontida, ja stendi mitu korda teha. kõik kalded on võrdsed, erinevused ratastel on praktiliselt olematud. aga ikka veab ära teelt. kas ei või olla probleem tagumistes amortides, et kui üks rõhuaku läbi , siis näiteks tõstab vasaku tagumise nurga sõidu ajal üles ja sellest siis hakkab vedama paremale. mootori tühikäigul olen mõõtnud poolte kõrgusi ja erinevusi ei ole. ei ole lihtsalt nivooasjanduses eriti tark, seega loodan, et kes asjaga kokku puutunud oskab ehk aidata. ei ole eriti huvitatud ka tavaliste amortide peale ümber tegemisest, sest autoks ikkagi Mercedes. ja kui palju võib roolikarpi peale keerata. lõtk sees ja suht suur. olen pisut peale keerand(polti väljapoole), aga kasu ei midagi. kuidas ma aru saan et kinni pooma hakkab? ja kas roolikarbist ei või olla tingitud see vedamine paremale? et kui karpi peale keerasin, siis see kõige rohkem kulunud koht jäi keskasendist pisut kõrvale ja sõidu ajal lihtsalt keerab rooli ja rattaid selle koha peale kus karbis kõige kulunum koht on.
tuli küll pikk ja segane jutt aga loodan et keegi saab aru ja ehk oskab mind aidata. tahaks ikkagi oma auto üle uhke ka olla.