Postitused: 39
Teemad: 10
Liitus: May 2007
Maine:
0
Juba mitu kuud pärast mootoriradika vahetamist on jahutuses ikka mingi täielik jama. Kolmeharuline voolik radika, veepumba ning paisupaagi vahel oli ka pude ning hakkas tosooli läbi ajama. Eelmine nädal sai see lõdvik ära vahetatud kuid voolikutesse survet ei tulnud. Õhutamine esialgu aitas, kuid ikkagist hakkab teatud aja möödudes vedelik keema ning surub üles. Kõige murelikumaks teeb see, et salongi enam sooja õhku ei puhu üldse(esialgu ei tulnud ainult keskmistest puhuritest). Kas see siis võibki tähendada, et plokikaan läbi, või on veel mõningad variandid mida tasuks kontrollida?
Autoks 124 200D
Lisa küsimusena küsiksin targemate käest kohe ära selle, kui palju võiks plokikaane ja vastavate tihendite vahetamine maksta ning mida selle töö tegemise juures juba veel oleks tark lasta ära vahetada. Tean et see on kallis, kui ausalt öeldes pole mul õrna aimugi kui kallis täpselt.
Tänud.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Kui surve jahutus süsteemis saab viimases hädas sõita ilma termostaadita, siis ei korja õhumulli ette ja ei lähe keema.
Lihvimine maksab alates 200.- oleneb kohast ja vahendajatest.
Ära tuleb vahetada loomulikult tihend ja ka plokikaane poldid.
Tihendi hind vist 800.- väga palju aega tagasi, poldid 300.- miskit.
Kui kaan maas tasuks juba muid asju ka vaadata, juhtpuksid, klapisääre tihendid, klapilihv. Juhtpuksi vahetus väga oluline pole kui just julmalt ei loksu.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 39
Teemad: 10
Liitus: May 2007
Maine:
0
Kui termostaat ära võtta, kas st et lihtsalt sooja õhku salongi pole üldse lootust saada? Või muutub sellest veel midagi?
Ja teine asi, et äkki soovitate vastavaid kohti(mitte kõige kallimaid) kus selliseid töid tehakse.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Hakkama peaks saama kõik kohad kes ennast autoremondi töökojaks kutsuvad.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Postitused: 1,520
Teemad: 60
Liitus: Nov 2006
Maine:
5
soojendan vana teema üles.
nimelt küsimus selline. kui plokikaan maha võtta, siis enne selle lihvimisse saatmist tuleb ju eemaldada ka "põlemiskambri peasd"-need, kuhu pihustid on keeratud. need ju ulatuvad kaanest välja ja nendega koos küll lihvida ei saa. et kust saada vastav võti, millega need pesad välja keerata või on kellelgi head ideed, kuida antud võti ise teha??
mul endal see õhu jama jahutussüsteemis juba pikemat aega minu käes olles oma 40 000km. seda, et viga just plokikaanetihendis on näitab see, et plokikaane geneka poolne nurk immitseb päris tugevalt õli. et mootor on juba korduvalt ka keema läinud, siis ei tahaks üksinda kaane tihendi vahetusega piirduda, kasulikum ju ka lasta üle lihvida, siis kindel värk.
igasugused nõuanded ja muud kogemused antud probleemiga oodatud.
Postitused: 3,894
Teemad: 80
Liitus: Nov 2005
Maine:
8
Laenasin kunagi imre kääst seda võtit. Õigemini on sul vaja võtit millega pihusti pesa kinnihoidev mutter ära keerata eest ja siis loksutit millega saad pesad seest kätte.
Aga võid ju võtta kaane maha ja sellega minna kas Imre juurde või Joe garaazi mõlemil need riistad olemas. Tõenäoliselt teistelgi.
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans