Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Tiksuda võib vabalt ka mõni pihusti, see ei tohiks ulmekallis olla.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
Küsiks, et millise seadmega te seda värvi paksust mõõtsite? Ise olen magnet-põhimõttel töötavad mõõteriistu proovinud (kuskil 3-300 um mõõtepiirkonnaga oli vist)!
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 1,761
Teemad: 200
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
ei tohiks küll mingit vibrat olla, siis mingi pott jamas vb, kõige paremini saaksid teada, kui auto on külm ja pärast kui auto soe/kuum
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
sai proovitud jah külma mootorit ja 2-3 minutit käis ainult...
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
siin võib miljon viga olla ju. päris nii ühekülgne see värk ei ole
1. mootor võib olla pikalt seisnud ka kuskil mujal platsil ja ainult aegajalt 3-4minutiks käivitatud - tahmab ära
2. kütuses võib olla tohutult saasta ja kondentsi või on kütus üleüldse kuskilt kellegi muruniitja segukanistri põhjast
3. küünlad võivad olla tahmanud, põlenud või muul põhjusel vahetust vajavad. kui küünlad tuksis, siis puterdab niiet vähe ei saa
4. niiskus on süütejuhtmetele ligi pääsenud ja/või süütejuhtmed kõdunenud
5. midagi on kapitaalsemalt mäda
Ja neid variante võib olla veel ja tohutult. V8-le peaks ikka oma tund aega korraliku kütuse ja puhasta õhufiltritega hagu andma. Mootor korralikult kuumaks ja lõõrid puhtaks. Siis saab vaadata mis mootor teeb.
...
Postitused: 1,848
Teemad: 20
Liitus: Feb 2007
Maine:
5
kindlasti õigus,sai uuritud ka inglise keelsetes foorumitest. Sarnane probleem oli,pakuti küünlajuhtmeid,filtreid, ja mootripatja. Viimases "vist" ka viga oli. Värin oli P ja N asendis ja ega ma seal muud ei proovinud ka.