Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
K:susin rattaid keerates
#1
Rattad kumalegi poole natukene üle poole keerata,siis hakkab kostuma mootorist või esiosast susin,milles viga,või peabki nii tegema?
Vasta
#2
Äkki on uss kuskil hoovastiku vahel?
Kapoti alla oled vaadanud-roolivõimus õli piisavalt?
Mis häält teeb-võim,pump...?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Vasta
#3
õli minuarust oli
Vasta
#4
mul teeb ka w201 sellist lolli häält kui rattad lõpuni välja keerata(mingi pinin nagu). mu vana w123 ja isa w124 on jummala vait, kuulda on ainult tühikäigu pöörete alanemist.
Vasta
#5
roolivõimu rihm lõtv, alati ei kiunu, vahel sahiseb-susiseb.
Andres 5169200
MB E300T DIESEL -94

www.andresreisid.ee
Vasta
#6
hannes_s Kirjutas:mul teeb ka w201 sellist lolli häält kui rattad lõpuni välja keerata(mingi pinin nagu). mu vana w123 ja isa w124 on jummala vait, kuulda on ainult tühikäigu pöörete alanemist.

Kas see on normaalne et pöörded alla viis, minul lõpetas külmamootoriga ka väljasuremisega see. :confusedangry:
UK Garaaž
Vasta
#7
Kas see on normaalne et pöörded alla viis, minul lõpetas külmamootoriga ka väljasuremisega see. :confusedangry:
[/quote]

Vea kirjeldusest: mida täpsem, seda tõenäolisem on ka juhendamine selle kõrvaldamiseks.
Rattataid ühele v teisele poole lõppu keerates peavadi veidi mootori langema. Roolivõimendi pump pumpab õli aga sellel pole kuhugi minna, sest võimendi silinder on juba äärmises asendis. See tekitab pumbale lisakoorust ja seetõttu langevad ka mootori pöörded. Külm mootor võib (aga reeglina ei tohiks) ka välja surra. Mis puudutab sisinasse, siis ka see on täpselt samast põhjusest tingitud. Ütleks siia juurde, et vana õliga on sisin kergem tekkima ja kui õlitase madal, siis samad sümptomid ilmuvad juba enne rataste lõplikku väljakeeramist. Sisin tuleb ühel puhul möödavooluklapist mis laseb õlisurve teatud piirist alates tagasivoolu, teisel puhul õhu sattmisest roolivõimendi pumpa. et vältida torustiku/voolikute lõhkisurumist. Eelõeldu kehtib korras roolivõimendi süsteemi puhul. Muidugi on võimalikud ka muud põhjused.
Vasta
#8
selge,nagu ma aru saan pole muretsemiseks põhjust.
tänud.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne