Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Probleemid turboga
#1
Mul on selline mure, et MB E270 diisli turbo läks katki. Autol enam jõudu pole.
Oskate äkki öelda, et mida teha, mulle öeldi, et uus maksab 33 000.-
Kas seda on mõtet lasta parandada või tuleks uus osta?
Vasta
#2
vb pole turbo katki, võib mingi andur ka olla vms(õhukulumõõtja vms kui ma väga mööda ei pane)
Vasta
#3
Mõõda rõhku nii sisselaskekollektorist kui ka turbo väljuvast otsast, ehk saab selgust. Tegemist võib olla katkises intercooleris. Samuti võiks kontrollida wastegate`, kas üldse töötab.
Kahtlane, et turbo ise katki võiks olla. Parandamisega on nii häid, kui ka halbu tulemusi, suht riskante ses mõttes, et odavalt võid saada turbo korda aga vahetevahel ei jää nad kauaks kestma. Uue eest on 33k palju maksta. Selle eest saaks juba nö performance turbo + pool raha jääks ülegi.
Ma ei kujuta ette, kas stock turbo on üldse kuullaager või mitte.

Igal juhul, enne tuleks kindlalt viga leida, katsu kasvõi turbo võlli, kas on lõtkud sees või mitte. Tavaliselt on kas lekkiv torustik või nö lekkiv(vaakum) turbo juhtimine, mersul peaks ta küll elektrooniliselt juhitav olema.
Vasta
#4
Ühes tühises vaakumtorus võib jah ka vabalt viga olla, Sulo Vitol oli selline viga... parandamine läks vist tervelt 100.- maksma äkki isegi...

Ehk et kannatab igat moodi kontrollida enne - asjast mittehuvituval diagnostikul on lihtne öelda, et turbo rikkis.

Veel tahaks kõigile turbo (diisli) meestele öelda, et ärge suretage oma autot MITTE KUNAGI peale sõidust tulemist kohe välja - vaja ikka vähemalt pool minutit käia lasta enne võtme 0-asendisse keeramist - sinna nahka need turbod tavaliselt lähevad, et jäävad ilma õlituseta kõrgetel pööretel ringi käima... Kaua ta siis kestma peab niimoodi???

Loodame siiski, et sinu autol pole turbo rikkis.
Kui bussi vaja, siis küsi!
Vasta
#5
Jep, vanakooli turbotimer`i trikk on alati abiks, a kel ikka aega tänapäeval.
Käi kusagil nt Es-tuningus - nad on nõus ilmselt sul asja üle kontrollima.
Eeldades, et sa oled päälinnamees.
Vasta
#6
Noo ma käisin Tartus kontrollimas, seal diagnostika näitas, et turbo on läbi...algul öeldi, et ei saa parandada nii juppideks pidi olema, aga kuulsin et võib-olla ikka saab parandada...Niiet ei tia, peab uurima veel siis.
Vasta
#7
No mis tähendab juppideks - metallipuru???
Aga MB-L kipuvad turbo regulaatorid kuumusega kinni jääma - läheb avariisse. Iseenesest turbo on korras aga juhtimismehhanism on õhtal ja seda LOOMULIKULT Stuttgart eraldi ei müü.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Vasta
#8
Kus diagnostikas käisid?
Meil Vitol oli sama lugu. Öeldi, et turbo õhtal aga ennäe imet, kui ise ei kontrolli, siis ei saagi asja. Cooler oli katki, mõõtsin rõhud üle ja oligi korras. Praegu hoiab ilusti rõhku, sai 15k säästetud.
Vasta
#9
turbo võlli katsusin ja sellel on ikka tõeline lõtk sees...
ja veel ka purskas õli kui hakkasain turbo toru lahti ühendama ....
Vasta
#10
To hents99
Tartus käisin kontrollis.
Vasta
#11
Kui enam muud üle ei jää ... igatahes odavam kui 33k
Ebay.de
Apsik
-----------------
E300DT W124 (1992) 108kw 12v turbodiisel
E250T S124 (1992) 83kw 24v diisel
Vasta
#12
mxrt2565 Kirjutas:et sooviksin tyellida
kas ise olete tellinud sellelt lehelt, kuidas see värk ka käib Confusedmash:
Vasta
#13
turbo torud katki vb need peavad kivikõvad olema
Vasta
#14
saatsin sulle pt, aga sa ei vasta...
mul korralik turbo olemas!
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  M 104 probleemid külma mootoriga aleksM 6 4,483 24-03-2015, 10:06 PM
Viimane postitus: 124STD
  3.0d (100kw või turboga 130kw) või 2.9td 95kw? rpm 2 3,577 27-10-2011, 09:25 AM
Viimane postitus: v6sa
  Signaga probleemid bro 11 8,681 04-10-2009, 05:25 PM
Viimane postitus: bro
  Probleemid 560 SEC -ga Leps615 29 15,883 16-10-2006, 02:09 PM
Viimane postitus: Leps615



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 2 külali(st)ne