Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Illegaalsetest kiirendusvõistlustest
#1
Indrek Kirjutas:Mulle küll meeldivad, tänu nendele on meil vähekenegi turvalisust. Ei taha kedagi solvata, aga ainult rumal inimene näeb politseis halba ja vastikut tenistujat


no seda kyll...aga jah paraku streetcrimes.eu liige,muidugi mitte rullnokk, kuid reedeti ikka kohal, kui saab! tänaval streetcrimes viisakas!

NB! meie kiirendused turvalised ja ohutud, kuigi jah mitte ametlikud!
Vasta
#2
Nonohhhhh, mitteametlikud kiirendusvõistlused taunitavad siin... pole küll asi millele siin varjatud reklaami teha või millega esineda.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#3
Kiirendusvõistlused pole isegi siis 100% turvalised, kui neid ametlikult korraldatakse. See, et teil veel midagi juhutnud pole, ei tähenda, et asi ohutu oleks.

Palju rahvast koos, osad joovad, noored ja kogenematud juhid võimsate autodega. Minule see küll eriti turvalisena ei paista.

Ei pea olema nagu Estonia katastroofiga, et hakatakse turvamisele alles siis mõtlema, kui keegi surma saab
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#4
Indrek Kirjutas:Kiirendusvõistlused pole isegi siis 100% turvalised, kui neid ametlikult korraldatakse. See, et teil veel midagi juhutnud pole, ei tähenda, et asi ohutu oleks.

Palju rahvast koos, osad joovad, noored ja kogenematud juhid võimsate autodega. Minule see küll eriti turvalisena ei paista.

Ei pea olema nagu Estonia katastroofiga, et hakatakse turvamisele alles siis mõtlema, kui keegi surma saab

olgu...ei vaidle...ja olen ise ka nõus,et Eesti liikluskultuur on alla igasugust arvestust!
Vasta
#5
Eesti politsei kohta ei ole ühtegi halba sõna öelda. Tublid mehed.
teemast küll see kõik vähe mööda aga vihale ajavad autojuhid, kes politseid nähes lasevad kiiruse lubatust allapoole ja mitte vähe. mees tuleb olla roolis ja kaine alati.
Vasta
#6
mina neid nii headeks kyll ei pea, sest nad ikka nussivad päris palju ja tihti tyhja koha peal, selle asemel, et tõesti liikluskultuuri parandada, peavad nad autosid ilma põhjuseta ka kinni...nii näitekson võrus! reedel kes noored autodega linnapeal on need võivad järgmised päevad arvestada, et korra või paar lihtsalt kinni peetakse!
Vasta
#7
Vabandan juba ette ära, et see teema tõi mulle jälle ühe mu vaidlemishoogudest peale.

Kui streetracing on keelatud, kuna turvalisust pole võimalik tagada, siis jalgpalli mängimine tulex täitsa ära keelata ja üldse ära unustada. Jalgpallifännide kaklustes ja lausa lahingutes saab tõenäoliselt rohkem inimesi viga ja surma kui streetracingutel. Inglismaal näitex on klubide fännide vahel hullemad lahingud kui meie väike pronksõduri möll oli. Ja lahingud on need ka selle pärast, et juba pikalt enne mängu tehaxe strateegiad valmis, et mis tänavatel ja keda rünnataxe.

Samas tulex ka ära keelata liiklemine vanemate autodega kui mudelite viimased põlvkonnad, kuna nad ei sisalda enam kõiki viimaseid turvalisuse elemente. Ja autod, mis pole saanud EURO NCAP-il 5 tähte on ju potensiaalsed ohuallikad.

Selle asemel, et streetracingut taunida ja ära keelata tulex välja mõelda viise, kuidas see ohutumax teha. Ei tohi asju lihtsustada, probleem pole mitte streetracingus vaid selle kaheldavas turvalisuses. Ning jah, ohutum on sõita lennuväljadel või ringradadel, aga see tüütab mõnevõrra ära. Mõned aastad tagasi olin suhteliselt aktiivne ametlike dragide külastaja (pealtvaatajana), aga viimasel ajal pole asja vastu isegi eriti huvi tundnud, kuna midagi uuenduslikku selles veerandmiilis ju pole. Samas pole ka ühelegi SR üritusele ammu sattunud, kuna seal jääb tavaliselt korraldus mõnevõrra vajaka, kõik panevad mingi hetk eri suundades minema ja lõpux ei toimu kuskil eriti midagi ja kui toimub on korraldus tihti ligadi logadi.

Üx idee, mis mul tekkinud on, et võix korraldada SR-i Järve selveri juures oleval mitmerealisel teel, kus on palju ruumi (ja keegi ei saa vastu tulla, kuna vastassuunavöönd eraldatud), ja teha võix seda umbes kella 3-4 paiku öösel kui liiklejaid tänavail praktiliselt pole (sel kellajal on ehk tilganäppijaid ka vähem, kuna nad magavad juba ammu kodus teki all). Kui mõni hiline liikleja siiski satub sinnakanti liiklema, võib mõni organiseerija/liikluse reguleerija ta ajutiselt kinni pidada ja ehk ta kannatab selle mõned sekundid ära, mis kulub tee vabastamiseni ja turvalisuse tagamiseni (võidu sõitvad autod teelt ära tee kõrval olevatesse parklatesse ja sõidujärjekord ja kogunemine peax ka toimuma neis parklais, mitte keset teed). Käske organiseerijate/liikluse reguleerijate vahel saab jagada walkie-talkiedega, mis ei maksa eriti palju.

Tõenäoliselt kaotasin ma enamike MB klubiliste silmis nüüd viimsegi austusraasu (kui mul seda üldse oli), aga loodetavasti näitasin teile, et kõik ei ole must ja valge ja tulex kõige suhtes sallivam olla, mitte kohe hukka mõista ja õigust taga ajada. See on ka üx peamine probleem meie liikluses. Üxteist ei austata ja kõik sõidavad justkui silmaklappidega, et mul oli ju eesõigus. Indias ei järgita eriti meile tuttavaid liikluseeskirju, ometi liiklus toimib, mitte ideaalselt, aga toimib. Lahendus on peaaegu alati kuldne kesktee, mitte äärmustesse laskumine. Reegleid tuleb võtta kui juhtnööre ja samas tuleb arvestada teistega.  

Väga pikk OT tuli. Mis su Sprinterisse puutub, siis lihtsaim variant olex vast mingi musta värvi tribal sinna peale disainida.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#8
Mina leian sellele loogilise seletuse,reede õhtu= pidu,alkohol. Laupäev roolis... jääknähud. Seda kontrollivad. Kui Võru nii väike linn on,siis võida nende usaldus ja varsti näed ka tulemust!
Vasta
#9
Jalgpalli liiklemiseks ja jalutamiseks avatud tänaval ei ole lubatud mängida, ikka selleks ettenähtud kohas, staadionil!
M.O.T.T
If you want to make God laugh, tell him your future plans
Vasta
#10
väikemees Kirjutas:Mina leian sellele loogilise seletuse,reede õhtu= pidu,alkohol. Laupäev roolis... jääknähud. Seda kontrollivad. Kui Võru nii väike linn on,siis võida nende usaldus ja varsti näed ka tulemust!

ma ei sõida kunai segi peaga või jääknähtudega!
Vasta
#11
Werewolf Kirjutas:Vabandan juba ette ära, et see teema tõi mulle jälle ühe mu vaidlemishoogudest peale.

Kui streetracing on keelatud, kuna turvalisust pole võimalik tagada, siis jalgpalli mängimine tulex täitsa ära keelata ja üldse ära unustada. Jalgpallifännide kaklustes ja lausa lahingutes saab tõenäoliselt rohkem inimesi viga ja surma kui streetracingutel. Inglismaal näitex on klubide fännide vahel hullemad lahingud kui meie väike pronksõduri möll oli. Ja lahingud on need ka selle pärast, et juba pikalt enne mängu tehaxe strateegiad valmis, et mis tänavatel ja keda rünnataxe.

Samas tulex ka ära keelata liiklemine vanemate autodega kui mudelite viimased põlvkonnad, kuna nad ei sisalda enam kõiki viimaseid turvalisuse elemente. Ja autod, mis pole saanud EURO NCAP-il 5 tähte on ju potensiaalsed ohuallikad.

Selle asemel, et streetracingut taunida ja ära keelata tulex välja mõelda viise, kuidas see ohutumax teha. Ei tohi asju lihtsustada, probleem pole mitte streetracingus vaid selle kaheldavas turvalisuses. Ning jah, ohutum on sõita lennuväljadel või ringradadel, aga see tüütab mõnevõrra ära. Mõned aastad tagasi olin suhteliselt aktiivne ametlike dragide külastaja (pealtvaatajana), aga viimasel ajal pole asja vastu isegi eriti huvi tundnud, kuna midagi uuenduslikku selles veerandmiilis ju pole. Samas pole ka ühelegi SR üritusele ammu sattunud, kuna seal jääb tavaliselt korraldus mõnevõrra vajaka, kõik panevad mingi hetk eri suundades minema ja lõpux ei toimu kuskil eriti midagi ja kui toimub on korraldus tihti ligadi logadi.

Üx idee, mis mul tekkinud on, et võix korraldada SR-i Järve selveri juures oleval mitmerealisel teel, kus on palju ruumi (ja keegi ei saa vastu tulla, kuna vastassuunavöönd eraldatud), ja teha võix seda umbes kella 3-4 paiku öösel kui liiklejaid tänavail praktiliselt pole (sel kellajal on ehk tilganäppijaid ka vähem, kuna nad magavad juba ammu kodus teki all). Kui mõni hiline liikleja siiski satub sinnakanti liiklema, võib mõni organiseerija/liikluse reguleerija ta ajutiselt kinni pidada ja ehk ta kannatab selle mõned sekundid ära, mis kulub tee vabastamiseni ja turvalisuse tagamiseni (võidu sõitvad autod teelt ära tee kõrval olevatesse parklatesse ja sõidujärjekord ja kogunemine peax ka toimuma neis parklais, mitte keset teed). Käske organiseerijate/liikluse reguleerijate vahel saab jagada walkie-talkiedega, mis ei maksa eriti palju.

Tõenäoliselt kaotasin ma enamike MB klubiliste silmis nüüd viimsegi austusraasu (kui mul seda üldse oli), aga loodetavasti näitasin teile, et kõik ei ole must ja valge ja tulex kõige suhtes sallivam olla, mitte kohe hukka mõista ja õigust taga ajada. See on ka üx peamine probleem meie liikluses. Üxteist ei austata ja kõik sõidavad justkui silmaklappidega, et mul oli ju eesõigus. Indias ei järgita eriti meile tuttavaid liikluseeskirju, ometi liiklus toimib, mitte ideaalselt, aga toimib. Lahendus on peaaegu alati kuldne kesktee, mitte äärmustesse laskumine. Reegleid tuleb võtta kui juhtnööre ja samas tuleb arvestada teistega.  

Väga pikk OT tuli. Mis su Sprinterisse puutub, siis lihtsaim variant olex vast mingi musta värvi tribal sinna peale disainida.

see jutt väga asjalik ja meil toimibki see niimodi, et jälgitakse kogua aeg liiklust!
Vasta
#12
maarekl Kirjutas:mina neid nii headeks kyll ei pea, sest nad ikka nussivad päris palju ja tihti tyhja koha peal, selle asemel, et tõesti liikluskultuuri parandada, peavad nad autosid ilma põhjuseta ka kinni...nii näitekson võrus! reedel kes noored autodega linnapeal on need võivad järgmised päevad arvestada, et korra või paar lihtsalt kinni peetakse!


Noniiii, mul pole politseiga näiteks päris head mitu aastat ühtegi halba kokkupuudet olnud, viimati sain trahvi 2003a. suvel Järvevana teel ja asja eest. Ma ei saa aru neist vigisejatest kes ohivad: nää krt, jälle n¤%# id mu läbi, kuigi ma ei teind midagi, mis neil küll minu vastu on? No ju ikka mingi põhjus on, kasvõi linna-küla peal peal endale loodud imidz mis tõmbab pollareid su autot kontrollima nagu kärbseid mee peale.

Tegelikult see jutt kõik algsest teemast ammu väljas, lukku.
Kes tahab arendada teemat a´la tahaks ilgelt öösiti kiirendada ja tilka näppida, kuid mendid rsk ei lase, otsigu endale mõni muu foorum või tehku siia eraldi teema mis oleks ka viisakas.

Muide, ropendamine on siin foorumis keelatud.

Peace!

Karl
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#13
Laur Kirjutas:Jalgpalli liiklemiseks ja jalutamiseks avatud tänaval ei ole lubatud mängida, ikka selleks ettenähtud kohas, staadionil!

Tõsi, aga nagu jalgpalli puhul pole ka SR-i puhul probleem alas endas vaid pealtvaatajates ja kõrval seisjates/liiklejates.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#14
Jagasin teema kaheks, kuna see teema on siiski väärt arutamist.

Werefolf - kirjutas pika teksti, mida kõik vast ei viicinud läbigi lugeda - JAH sallivust võiksime külll kõik üles näidata, aga ainult õigetes kohtades. Igasugune õigusrikkumine pole nüüd küll koht sallivuse näitamiseks.

MaarekL kirjutas, et tema ei istu never rooli tahmas, või jääknähtudega - aga mis sa arvad, kui paljud alkoholijoobes vahelevõetud juhid seda on ka enne oma tuttavate ringis maininud ja samamoodi politseile seletuskirja kirjutanud, et ausõna esimene kord.

Eestis, kus pea iga päev saab keegi liikluses surma, ei saa rääkida ileegaalsete kiirendusvõistluste ohutusest.

MIngi jalgpalliteema pole siin küll nüüd manimistväärt võrdlus, sest eestis on see alati üsna rahumeelne olnud.
" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#15
striireisse on eestis peetud juba üle kümne aasta! peetakse neid igalpool maalimas ja ilmselt ka edaspidi.

huvitav on see, et striitreisil pole kunagi midagi juhtund(eestis)... vähemalt pole kuulnud, huvitav kas see on kinni organiseerimises või organiseerimatuses? meibi ma olen loll aga mai saa aru kuidas puutuvad igapäevased avariid striitreissi, eriti kui kunagi pole midagi juhtunud.

nüüd on muidugi juba päris kiired ja võimsad autod osalema hakand võrreldes kunagiste aegadega(sirjed-ooplid :lol: ). ise pole küll käind, aga sattusin ülemiste poodi kui kogunemine oli...

marek@rullnokk.vist :lol:


üks mõte oli veel, suuri reide tuleks korraldada ummikutes(siis ei muutu ju midagi kui kõik seisavad niikuiniii), ma olen kuulnud väga paljudest juhtidest, kes sõidavad ilma lubadeta, ilma dokumentideta, ilma ülevaatuseta, võõra autoga, ebakaines olekus jne jne. aga no vahet pole kui rulli saab ka öösel rullnokkade käest max trahviga kätte. :lol:
Vasta
#16
Fakt on see, et SR rahvas on seinast-seina... on normaalseid inimesi, kes lihtsalt ennast välja peavad kuskil elama ja ma olen õnelik, et seda kuskil suhteliselt kõrvalistel aladel teevad, mitte linna keskliikluses tööpäeva kestel.....ja kindlasti on neid, kes on lootusetult parandamatud....
Aga meie liikluse üldpilt, sellest ei ole midagi rääkida....ja minu silmis ei ole see põhirikkuja see SR rullnokk vaid mingid keskastme juhid-pereisad oma mazda6 ja kõikvõimalike pargi- ja linna"maasturitega" kes kujutavad endale ette ma ei tea mida....mõni ajab ikka nii närvi, et kui autost kahju ei oleks, sõidaks lihtsalt üle....
Politsei - jälle äärmusest äärmusesse...endal olnud väga uskumatult häid kogemusi aga nendest ei kannata rääkida..
Aga - krt ma ei saa aru, miks peab meie liikluses tegelema varjatud patrullimisega (põõsas, huipu kaamerad jnjenen) kas siis avalikus liikluses on kõik nii korras, et ainult peidetult tuleb rikkujaid püüda? no krt....selle asemel, et kuskil soojas kontoris istuda ja mõttetusi välja mõelda, võiks minna tänavale ja 5 min silm lahti hoida....
Mul on olnud viimase nädala jooksul kaks juhtumit (haabersti ja viru ringid) kus patrulli nina all on tehtud nii jõhkrad ja ohtlikud rikkumised, et vaevu olen suutnud otsasõite vältida....politsei vaatab pealt...mõlemad korrad olen läinud küsinud, mida te teete.....sealt tuli vastus, et nendel on etteantud ülesanded regulaarkontorlli teha, arvutid ees ja toksivaid numbreid selle asemel, et vaataks klaasist korra välja, mis reaalselt toimub...
Masendav on meiel "liikluskultuur" ja ei looda enam ammu selle parandamisele, ainuke asi on minna ennast ise välja elada nende oinaste peale...paremaks ei lähe aga endal hakkab parem...
Aga ma lohutan ennast sellega, et selle palga eest ei viitsiks ise ka tööd teha Smile ja seetõttu saan neist natuke aru ka...
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Vasta
#17
Selge on see, et SR välja ei sure ja selle vastu võidelda pole väga mõtet (küll aga tuleb seda pidevalt jälgida ja mitte kontrolli alt välja lasta). SR-i elujõudu näitab see, et esimesed viited taolisele illegaalsele tegevusele on USA-st 1930-ndatest. Ja ennem seda olid taolised sõidud lausa legaalsed.

Siinkohal ei taha ma öelda, et Eesti politsei midagi valesti teex. Minu teada on politsei Eestis olnud ka üsna salliv SR-i suhtes ja ei ole teinud muud, kui kohale sõitnud ja oodanud, millal kõik laiali lähevad, aga viimasel ajal on SR-idel kohal käiv seltskond liiga ülbex läinud ning vajab veidi raputamist, et kord majja saada. See on väga teretulnud nähtus politsei poolt, kuna osa SR-idel osalevast seltskonnast (et mitte öelda juba valdav enamus kahjux) on istunud autorooli joobes olekus, rääkimata tehniliselt mitte kõige paremas korras autodega sõitmisest või liikluskindlustuse puudumisest.

Seega politsei on näidanud üles kohanemisvõimet ja progressi, mida aga on SR üritustel ette näidata? Pidevalt sõidetaxe samadel kitsastel lõikudel, autod lähevad võimsamax ja publikut on rohkem, aga kontroll ürituste üle hakkab kaduma. Võix ju ka veidi kohaneda ja mõelda välja kuidas neid üritusi turvalisemax ja kontrollitavamax teha.

Tulex kasutusele võtta laiemad teed (soovitavalt ühesuunalised), kellaajad hilisemax viia (nagu ennist mainisin kella 3-4 paiku on kõige ohutum, kuna kõige vähem liiklust teedel), publik ja sõidujärjekord tee pealt kuhugi veidi eemale suunata. Kasutusele võtta sidevahendid ning määrata kindlax ürituse organiseerijad, liikluse reguleerijad, korra ja ohutuse tagajad.

Tõenäoliselt ei leidu SR-i ringkonnas eriti tegelasi, kes viitsix eelmainituga tegeleda, kuna lihtsam on ju teiste järel kuhugi kohale veereda ja oodata, et mis toimuma hakkab ja ehk keegi viitsib lähet anda.

Üx vast parim näide, milline olex SR-i seltskond ideaalis on Jaapanis 1980ndatel kuni 1990ndatel tegutsenud Mid Night Clubi nimeline streetracerite ühendus. Neil olid väga karmid reeglid ja igaüx nende klubisse ja nende korraldatud üritustele ei pääsenud. Purjus peaga sõitmine ei tulnud mingil juhul kõne allagi neil üritustel. Mid Night Club läx pärast mitmeid aastaid kestnud edukat eksisteerimist laiali kohe peale seda, kui esmakordselt juhtus surmaga lõppev õnnetus nende üritusel ühtede mootorratturitega. Laiali läxid nad sellepärast, et see oli klubi reeglites kirjas, et klubi eksisteerib olemast kui nende SR-il peax kunagi toimuma mõni fataalsete tagajärgedega õnnetus

Kel huvi saab siit veidi pikemalt lugeda Mid Night Clubist http://en.wikipedia.org/wiki/Mid_Night_Club

Lõpetusex mainix seda, et Midnight Clubi puhul toimusid võidusõidud Jaapani kiirteedel liikluse vahel, kiirustel kuni 300+ km/h. Meie SR-id on õnnex tunduvalt ohutumad, kuna osataxe ainult otse sõita ja kiirustel kuni 200 km/h ja lühikest maad.

Aga hoidku jumal kui keegi otsustax meil Eestis liikluse vahel sellist pulli tegema hakata, kuna olen kindel, et enamik ei tule oma auto valitsemisega sellistes oludes toime. Eriti veel need, kes julgevad vastupidist väita. Mina tean, et mina ei tulex sellega toime, mu refleksid ei ole veel nii kiired ja tõenäoliselt ei saagi kunagi nii kiirex. Ka ei ole mu auto tehniliselt nii korras ja sellex kohandatud. Seega: "Palun ärge hammustage suuremat tükki kui alla neelata jõuate".
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#18
Oma eelnevat texti veelkord läbi lugedes mõistsin, et vb peax Mid Night Clubi eeskujul hakkama praegust SR-i kogukonda jagama mõnekümneliikmelistex klubidex, mis ise kehtestaxid omad karmid eeskirjad ja ise kontrollix, et nende liikmed neid täidavad. Väiksemat gruppi inimesi on ehk lihtsam kontrollida kui üht suurt lambakarja. Tean, et mõned taolised SR-iga seotud klubid isegi eksisteerivad, kus kord on majas.
You can have any car you like... As long as it's a Mercedes!
Vasta
#19
keegi siin mainis, et olen rullnokk...ma ise ytleks et pole...ise kiirendamas suht vähe käinud...jälgimas rohkem...tänavaliikluses korralik juht, ei tõmble...!!!

Joomise kohta võin kindlalt öelda, et ei satu segi peaga rooli, kui joonud siis minu auto seisab ja võõraste autode rooli ei lähe kaine peagagi eriti. VOTT!!

Ja kiirenduste kohta ütleks, et ametlikel kiirenustel käiakse ka hea meelega, aga neid on suht harva! noored paraku tahavad ikka iga nädal autosid lõhkuda, keegi ei jõuaks nii palju ametlikke kiirendusi korraldada...need kes valgusfoori taga tõmblevad, need jah parajad piidrid. Viimasel ajal siin tallinnas c-katti tehes, hakanud tähele panema, kuidas ikka sõidetaks, hullumaja ju. õppesõidu õpetaja närvab kõrval, mitte minu vaid liinna liikluskultuuri üle.
Vasta




Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 5 külali(st)ne