Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Niisiis plaan soetada omale õigepea S-Klass W220
Ei suuda kuidagi ära otsustada kas diisel või bensiinmootoriga. Äkki targemad siin foorumis oskavad aidata.Ei ole oluline mootori töömaht,kütusekulu mis iganes vaid vastupidavus. Kumb siis parem,kas Diisel või Bensiin?
Ette tänades Priit!
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
see sõltub sellest mida sa kavatsed sellega tegema
kas veosõiduks või spordisõiduks?
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Enamus ajast ikka rahulik sõidustiil...aga vahest ju võiks vajutada ka...
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
siis S400Cdi 184kw sõidab nii nagu sa tahad sellest autost
Kuid ei ole enam vastupidavamat mootorid kui S500-600 V8 V12
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Aus olla siis ise olen ka kaalunud kas S400CDI või S500 neil mõlemil peaks jõudu küllaga olema...jääb ülegi arvan.Maanteel möödasõidul probleeme kiirusega ka ei tohiks vast olla.Hetkel oman E-klassi W211 2.2d 90kw maanteel jääb teine lahjaks ikka
Postitused: 967
Teemad: 28
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
Kas sellel vastupidavusega kõik ok?
Postitused: 5
Teemad: 1
Liitus: Aug 2007
Maine:
0
Jah sellel kõik ok,kuigi ostsin põrsa kotis ja lähemalt uurides selgus,et auto on kardetavasti raske avarii üle elanud millest annavad märku halvasti sulguv tagauks ja vahed esikapotil vot,aga mootori poolepealt kõik ok õli ei võta ja töötab laitmatult.
Postitused: 96
Teemad: 10
Liitus: Feb 2007
Maine:
0
ma arvan et kõige vastupidavam arvestades eesti kütuse kvaliteediga on ikkagi bensumootor.Näiteks s430 või s500
Postitused: 134
Teemad: 15
Liitus: Apr 2006
Maine:
0
sten170 Kirjutas:ma arvan et kõige vastupidavam arvestades eesti kütuse kvaliteediga on ikkagi bensumootor.Näiteks s430 või s500 500 pidi vastupidavam olema kui 430, nii rääkis vähemalt esindus. aga noh, eks seda näeb kas 430 hakkab mingeid probleeme tooma või mitte. nädalaga ei ole vähemalt ühtegi ilmnenud veel
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
S400 CDI-st hoia oma käed kohe heaga eemale kui just ratsa rikkaks pole saanud. VÄGA kapriised mootorid. Selline kinnine ring ERG klapid, drosselklapid, Turbod ja tasakaalusts võllid. Kui jõuad remondiga lõppu hakkavad selle aja peale EGR klapid jälle õhtale minema.
Eks võta mobile.de lahti ja arva ise miks S400 nii odav seal on.
S500 on hea kooslus - liigub väga hästi ja kui rahanetukest ikka väga vähe ei ole, siis kannatab ka sõita igapäevaselt. Ei ole ju eriti vahet kas võtab 12 või 15 sajale. Enamus kogusummast läheb naguinii remondile.
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Rolzil siin foorumsit peaks olema kogemusi 400 cdi-ga äkki jagab neid.
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
R129 Kirjutas:S400 CDI-st hoia oma käed kohe heaga eemale kui just ratsa rikkaks pole saanud. VÄGA kapriised mootorid. Selline kinnine ring ERG klapid, drosselklapid, Turbod ja tasakaalusts võllid. Kui jõuad remondiga lõppu hakkavad selle aja peale EGR klapid jälle õhtale minema.
Eks võta mobile.de lahti ja arva ise miks S400 nii odav seal on.
S500 on hea kooslus - liigub väga hästi ja kui rahanetukest ikka väga vähe ei ole, siis kannatab ka sõita igapäevaselt. Ei ole ju eriti vahet kas võtab 12 või 15 sajale. Enamus kogusummast läheb naguinii remondile.
Kusjuures ma olen täpselt sama juttu 400cdi mootorite kohta kuulnud. Ja mitte naiste saunas
perpetum mobile
Postitused: 777
Teemad: 39
Liitus: Nov 2005
Maine:
6
Rolz,kas saadad nad selle jutu peale pikalt?
Auto on küürakas,ise kah mitte eriti sirge seljaga ja sõbral nimeks Quasimodo.
Postitused: 2,407
Teemad: 122
Liitus: Nov 2005
Maine:
12
Mis ma siin ikka oma kogemustest räägin...Kõik on ju omanud ja teavad mis räägivad (:
“A Mercedes-Benz needs to look like a Mercedes-Benz. And another thing that’s just as important is harmonious model progression: the next model should never make the previous models look old.”
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mina soovitaks hoopis lõpu aastate S320CDI-d minek peaaegu nagu 500-sel kuid kütusekulu oluliselt väiksem. Lust sõita lausa
Kui tahad korralikku asja osta SEE ära. Väga korralik,meil pere pühapäeva auto... isegi uue auto lõhn veel sees rääkimata sellest, et LS on alla 40k....ja pikk kere oh seda mugavust.
Hinnas saab rääkida kah ma usun.
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Ei ütle, et omad kogemused on. Inimesed, kes igapäevaselt ja ametlikult mb-sid remondivad on rääkinud. Tuli teemaks, kui arutasin teise ja suurema auto ostu perre. Ega's see tähenda kohe seda, et kõik eksemplarid vigased on vaid neil esineb eelpool nimetatud vigu lihtsalt rohkem arvatavalt. Aga jah, ära hirmutas küll, peab ikka bensiini juurde jääma, vist kõige kindlam...
Iseenesest olen jällegi selle mootori omaduste kohta ainult head kuulnud, kw-d ja nm-d räägivad enda eest .
Mine sa nüüd võta kinni, mis see õige otsus oleks...
perpetum mobile
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
23-11-2007, 04:18 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 23-11-2007, 04:20 PM ja muutjaks oli R129.)
Mina juhindun oma jutus ainult Silberauto statistikale. Ja selle järgi on paraku 400 CDI mootorid ikka kõvasti rohkem remont vajav kui muud isendid.
Muidugi näiteks uued V6 ja V8 mootorid - varsti võite lugeda kuidas Mercedes-Benz neid arvatavasti KARJADE kaupa tagasi kutsub - nimelt tasakaalustusvõllide hammasratas lihtsalt kulub ära ja metallpuru kõik kohad täis. Näis mis tulevik toob
Edit: muidugi alati ei saa kullana kõike võtta. Silberis on vist 2-3 kompressorit ära vahetatud AMG 5,5L mootoritel - täiesti metallipuru ja tükid taga. Kui nüüd arvestada mitu fööniga pilli Eestis liigub siis ...... Olen vist loll, et sellist asja ise kasutama hakkan
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
R129 Kirjutas:Mina juhindun oma jutus ainult Silberauto statistikale. Ja selle järgi on paraku 400 CDI mootorid ikka kõvasti rohkem remont vajav kui muud isendid.
Muidugi näiteks uued V6 ja V8 mootorid - varsti võite lugeda kuidas Mercedes-Benz neid arvatavasti KARJADE kaupa tagasi kutsub - nimelt tasakaalustusvõllide hammasratas lihtsalt kulub ära ja metallpuru kõik kohad täis. Näis mis tulevik toob
Edit: muidugi alati ei saa kullana kõike võtta. Silberis on vist 2-3 kompressorit ära vahetatud AMG 5,5L mootoritel - täiesti metallipuru ja tükid taga. Kui nüüd arvestada mitu fööniga pilli Eestis liigub siis ...... Olen vist loll, et sellist asja ise kasutama hakkan
Kui laiali läheb viskad kus see ja teine ning lähed turbode peale üle näiteks
Muidu Sa töötad ise silberis?
Postitused: 855
Teemad: 16
Liitus: Dec 2006
Maine:
0
Jah, vot ka mina tuginen silberi-meeste jutule. Mul endal ka kompressoriga mootor, siiamaani on õnneks olnud vajadus vahetada ainult tolle sidur ning jahutuspump, mis nõrgemad kohad pidid olema. Metall on ise õnneks terveks jäänud veel
perpetum mobile
Postitused: 411
Teemad: 43
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
OT, aga kui saladus pole siis mitu raha sinult nõuti nende juppide vahetuseks? Just detailide hind, töö välja arvata...küsin kuna piilun ka ühte c32-te...
|