Teema hinnang:
  • 0Hääli - 0 keskmine
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Jälle see offset.......
#21
Karl Kirjutas:Pagan,pole mina sellest offseti asjast lõpuni aru saanud,kas keegi oskab tarka nõu anda?

124-l ette nähtud ET35.
Kas ET 30 läheb alla,tegemist 16 tolli velgedega? Mis suunas (sissepoole või väljapoole) ta siis kitsam-laiem on ja mis risk vastukäimisega on?



Kuule ära muretse...panin 123 veljed (ET25) oma uue W124 alla ja
mõõt on 235/45 17" Eest on kõik ok ja tagant lasin tõsta natuke kuna kõib napikana vasta koopa sisemist serva!
Vasta
#22
See ammu teada, et kuue ja kolme omad lähevad neljale, vastupidi ei taha mahtuda.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#23
Karl Kirjutas:See ammu teada, et kuue ja kolme omad lähevad neljale, vastupidi ei taha mahtuda.

minu kunagise kuue veljed neljale kohe mitte ei läinud, mingi 5cm jäi alt välja:lol:
Vasta
#24
marek Kirjutas:
Karl Kirjutas:See ammu teada, et kuue ja kolme omad lähevad neljale, vastupidi ei taha mahtuda.

minu kunagise kuue veljed neljale kohe mitte ei läinud, mingi 5cm jäi alt välja:lol:

Mida väiksem offset, seda rohkem väljas rattad auto suhtes on. Kuna W126 velgede offset on sama veljemõõdu juures väiksem W124 omast, siis on igati loogiline, et rattad väljapoole tulevad.
Vasta
#25
marek Kirjutas:
Karl Kirjutas:See ammu teada, et kuue ja kolme omad lähevad neljale, vastupidi ei taha mahtuda.

minu kunagise kuue veljed neljale kohe mitte ei läinud, mingi 5cm jäi alt välja:lol:

Vaata mis mõõdus need veljed olid, ime ka kui oleks mahtunud.:evil:
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Vasta
#26
Ega keegi pole leidnud seda velgede sobivustabelit neljale, millest siin juttu. See link ka enam ei tööta, mis siia pandi.
Vasta
#27
KaarelV Kirjutas:Ega keegi pole leidnud seda velgede sobivustabelit neljale, millest siin juttu. See link ka enam ei tööta, mis siia pandi.

size - offset - tyre
15x6 - 42-49 - various
15x6.5 - 44 - various
15x7 - 35+ - various
16x7 - 35+ - various
16x7.5 - 35+ - various
15x7 - 25 - 205/60R15
15x7 - 35 - 205/60R15
16x7.5 - 31 - 205/55R16
16x7.5 - 37 - 205/55R16
16x7.5 - 42 - 205/55R16
17x7.5 - 42 - 235/45R17
17x8.5 - 30 - 245/45R17
17x8 - 28 - 235/45R17
17x8 - 30 - 235/45R17
17x8 - 30 - 235/45R17
18x8.5 - 35
18x9 - 28
Vasta
#28
Velgedel on märkmed "16x8J ET40", mis see tähendab?

- 16x8 tähendab velje läbimõõtu ja laiust tollides (25,4mm). J omakorda on lühend velje ääre kujust (mudelist) ehk siis antud näites J-tähe kujuline, ümar äär. ET40 on velje offset, kaugus velje kinnituskohast velje keskkohani millimeetrites; uued veljed on peaaegu kõik järjest "väljaspoole suunduvad" (positiivne offset) ehk siis kinnituskoht on velje keskkohast väljaspoolsem. Enamuselt Ameerika kirjanduses on ET-arvule lisaks kasutusel nn. backspacing-mõõt, mis on kinnituskoha kaugus velje tagumisest äärest tollides.

[Pilt: image.php?imageid=8d87e690bdb50c04ae21d1698547cc8d]

-Veljevahetuses tuleb meeles pidada, et uute velgede mutrijaotus peab olema sama kui originaalidel. Sama kehtib ka velje keskaugu kohta. Siiski liiga suure keskaugu puhul on eraldi saadaval vastavaid rõngaid sobitamise jaoks. Offset annab väikse liikumisruumi ehk siis mõne millimeetri vise originaalist on aksepteeritav nt. suurema velje ja kummi mahutamiseks. Samas täiesti korrast ära oleva offseti puhul on võib kindel olla sõiduomaduste halvenemises, kumm või velg hakkavad vastu koopaid ja porilaudu käima.

Rehvi mõõdud velgedele

Rehvi laius(mm) / Profiil(%) + Velje laius (tollides)

195 / 55 + 5.5 - 7.0
205 / 55 + 5.5 - 7.5
225 / 55 + 6.0 - 8.0
175 / 50 + 5.0 - 6.0
195 / 50 + 5.5 - 7.0
205 / 50 + 5.5 - 7.5
215 / 50 + 6.0 - 7.5
225 / 50 + 6.0 - 8.0
235 / 50 + 6.5 - 8.5
245 / 50 + 7.0 - 8.5
195 / 45 + 6.5 - 7.5
205 / 45 + 6.5 - 7.5
215 / 45 + 7.0 - 8.0
225 / 45 + 7.0 - 8.5
235 / 45 + 7.5 - 9.0
245 / 45 + 7.5 - 9.0
255 / 45 + 8.0 - 9.5
205 / 40 + 7.0 - 8.0
215 / 40 + 7.0 - 8.5
225 / 40 + 7.5 - 9.0
235 / 40 + 8.0 - 9.5
245 / 40 + 8.0 - 9.5
255 / 40 + 8.5 - 10.0
265 / 40 + 9.0 - 10.5
275 / 40 + 9.0 - 11.0
285 / 40 + 9.5 - 11.0
255 / 35 + 8.5 - 10.0
265 / 35 + 9.0 - 10.5

info siis:http://www.kummiott.ee/?PageType=plain&l...5&parent=5
Vasta
#29
Puhuks vanale teemale elu korraks uuesti sisse.
Autoks w209 CLK ning offset originaalis 35-37 (andmed kohati erinevad).

Ostsin äsja uued veljed offsetiga 49. Kuna uusi rehve veel pole kätte saanud, siis pole ka alla jõudnud proovida. Kui õigesti aru saan, siis läheb uus velg 12mm sissepoole.

Oskab ehk keegi öelda omast kogemusest, kas on ohtu, et velg hakkab nüüd kuhugi vastu käima (piduri support vms). Lahendus muidugi sellisel juhul flantsid vahele panna.

Tänud ette!
Vasta
#30
Suppordi vastu vast ei hakka, aga ülemise õõtsa vastu võib küll hakata

(08-10-2013, 03:19 PM)soo Kirjutas: Puhuks vanale teemale elu korraks uuesti sisse.
Autoks w209 CLK ning offset originaalis 35-37 (andmed kohati erinevad).

Ostsin äsja uued veljed offsetiga 49. Kuna uusi rehve veel pole kätte saanud, siis pole ka alla jõudnud proovida. Kui õigesti aru saan, siis läheb uus velg 12mm sissepoole.

Oskab ehk keegi öelda omast kogemusest, kas on ohtu, et velg hakkab nüüd kuhugi vastu käima (piduri support vms). Lahendus muidugi sellisel juhul flantsid vahele panna.

Tänud ette!

" The Best Or Nothing"  Mercedes-Benz

Indrek Peets
Mercedes-Benz Eesti klubi juhatuse liige
indrek@clubmb.ee / 5121868
Vasta
#31
Ikka vaja 15mm flantsid juurde osta.
Ees ei mahu velje kapslid peale ja tagumised rattad jäävad väga koopasse sisse.
Vasta
#32
Kas 16x8J ET25 sobiks 1992 CE230-le?
Teemat lugedes sain aru, et vist ei mahu? Eusa_eh
Vasta


Võimalikud seotud teemad...
Teema: Autor Vastuseid: Vaatamisi: Viimane postitus
  sprinter 2.2 cdi 110kw kord sõidab ja siis jälle.... arcar 16 15,945 04-07-2013, 12:23 AM
Viimane postitus: arcar
  K: jälle see Kütusekulu MarekV 8 6,466 12-01-2007, 03:04 PM
Viimane postitus: MarekV



Kasutaja, kes vaatavad seda teemat: 1 külali(st)ne