Postitused: 17
Teemad: 3
Liitus: May 2006
Maine:
1
tere. Autoks w124 3,0 diisel ja automaat kastiga (käike 4). Probleem järgmine sõites D-käiguga on kõik korras kuni sinna maale kui peab sisse minema neljas käik, neljas kõik nagu ei lukustu pöörded jooksevad põhja kui gaasi nada ja teeb kicdovni kolmanda peale ja kõik. Neljas käik oleks nagu tühi. Kastil filter ja õli vahetatud, õli kogus normis. Mis õiks viga olla (olen kuulnud mingisugustest klotsidest mis käiku hoiavad sees ,kas selles viga?)
Postitused: 110
Teemad: 12
Liitus: Mar 2007
Maine:
0
mul oli täiesti sama asi, et neljas käik ei läinud sisse ja sai filtrid ja õlid vahetatud ja ikka mitte midagi, endal oli w124 250D..lõpux juhtus nii, et ei läinud yldse ykski sisse ja nyyd otsin uut kasti.sai ka siin seda arutatud ja keegi oskanud eriti aidata.vb sul loodan juhtub keegi peale ja oskab öelda milles viga.
Postitused: 2,279
Teemad: 32
Liitus: Apr 2007
Maine:
7
31-07-2007, 06:49 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 31-07-2007, 06:52 PM ja muutjaks oli R129.)
Enda autol praegu sama jama - külmalt töötab soojalt enam ei tööta ja sisse jääb II käik. Katsun millalgi kasti maha kiskuda. Enne seda tuleks rõhud ära mõõta (kolm rõhku - kasti külje peal on spets kohad), aga arvatavasti on töörõhk liiga madal. Põhjus kas pump on õhtal või mingi tihend.
Kuid see variant kus IV sisse paneb ja libisema hakkab - kolb ei suruta piisava jõuga; kolvi tihendid on kulunud; kettad on nii kulunud, et toimub läbilibisemine. Ise kahtlustan esimest või tegelikult ka teist varianti. Nüüd miks ei suruta: kas rõhku ei suunata õigesse kohta (3 ja 4 kägi lülituskolb laseb õli läbi) või on rõhk liiga nõrk (pump on läbi).
Hõbenool OÜ: Automaatkäigukastide hooldus (dünaamiline õlivahetus e. "kastipesu"), diagnostika ja -remont. Turbiinide taastamine.
www.hobenool.eu
5227858