Postitused: 20
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Mõtlesin, et oleks huvitav teada, kes kuidas sellises külmas oma kalli auto käima saab või sai, või ei sõida sellise külmaga üldse? Seisab auto öösiti garaazis või õues? Kes käivitamisel/vedamisel abiks oli? Kaua aega läks jnejne? Või sõitsid taksoga tööle (nagu enamus meie kontorist täna :biggergrin: )?
Jagage kogemusi...
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Sprinter eile läks normaalselt käima,täna oli mõningaid raskusi (kolmanda korraga jäi käima).
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
törts ja käis. ei mingeid probleeme nagu ei olnud eile. täna pole proovinud. aga öösel kell 1 läks külm mootor veel ilusti. ja veeres edasi ka ilusti.
...
Postitused: 21
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
C 200 kompressor käivitus ilma probleemideta,kuid kast ja displey tahtis aega saada soojenemiseks.Kompressor oli ka lärmakam kui tavaliselt ,kuid peale 5 km söitu kadus ka see mure ära.
Postitused: 64
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
W201 85a. 2,0 DIIISEL:flaming:
natukeseks aku laadima...siis ootasid hõõgküünlad ära...start järgi...natuke eetrit ja masin käis:bigsmile:
nii lihtne see ongi:biggergrin:
Mb W124 300CE 3.0 132kW
Kontakt:56694123
Postitused: 262
Teemad: 9
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
19-01-2006, 12:12 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2006, 01:16 PM ja muutjaks oli soul.)
Eile -24C käivitus ilusti, aga täna -29C suri aku ära(vanust 4 aastat) Olen ka varem tähelepannud, et kuni nii -22C käivitub enamus korras autosid ilusti aga kui temp läheneb juba -30C siis muutub käivitamine juba väga raskeks ja loevad kõik pisiasjad.
Eile õhtul näitas -25C ja sõiduajal temp ilusti 80C, aga kui kohapeal mootor tööle jätta langeb 65-70C peale, Kas peaks termostaadi vahetuse peale mõtlema või on see normaalne langus? Samas -15C hoiab ilusti temp üleval. Autoks siis S210 E 300 Turbodiesel T 1998
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
soul Kirjutas:Eile -24C käivitus ilusti, aga täna -29C suri aku ära(vanust 4 aastat) Olen ka varem tähelepannud, et kuni nii -22C käivitu enamasti ilusti aga kui temp läheneb juba -30C siis muutub käivitamine juba väga raskeks ja loevad kõik pisiasjad.
Eile õhtul näitas -25C ja sõiduajal temp ilusti 80C, aga kui kohapeal mootor tööle jätta langeb 65-70C peale, Kas peaks termostaadi vahetuse peale mõtlema või on see normaalne langus? Samas -15C hoiab ilusti temp üleval. Autoks siis S210 E 300 Turbodiesel T 1998
Diisli puhul peaks kohapeal tiksudes temperatuuri langus täiesti normaalne olema.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 21
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
19-01-2006, 12:36 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 19-01-2006, 12:36 PM ja muutjaks oli Mets.)
Üllatuseks on külmaga häält tegema hakkanud esisillas stabikapuksid mis enne ei teinud mingit häält.
Kellegil veel sellist asja esineb ?
Postitused: 858
Teemad: 33
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
mul tegi silikoonpunks eile väikese kriuksu. samas hommikul Imre juures käidi terve sillaosa üle. Külmast lihtsalt...
...
Postitused: 67
Teemad: 11
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kuressaares -20 kraadiga mingit probleemi, kuigi kast ja rooli võim ja muud asjad käisid raskelt. amordid olid nagu uued:cool_rsvd:
Postitused: 848
Teemad: 40
Liitus: Nov 2005
Maine:
4
Hetkel väljas -22 kraadi celsiuse järgi.
kell 06:20, -21
Honda läks esimesest pöördest...
Volvo B10M läks kohe, aga sellel Webasto kahh...
kell 09:20 -23
123 300D käiasin 2 akuga mingi poolteist minutit, siis lõpuks läks
208D läks venna Toyota jeebi taga pärast 3 km vedamist (isegi tegija, arvestades, et 600 000 sõitnud see mootor ilma remondita ja veel 15 miinuskraadiga käivitub nö vabatahtlikult)
O 309 D ei läinud ka pärast 5 km vedamist...
Vito läks vedades (sellega tegelesin eile juba tegelikult, aga siis oli ka juba -19), aga no sellest Vitost kirjutan siia varsti ühe pikema jutu. See jutt paneb mõtlema nii mõnegi mehe, et kas ikka on vaja CDI mersut osta endale.... Vihjeks võin öelda, et arve tuleb ikka üle 10K
Kui bussi vaja, siis küsi!
Postitused: 5,236
Teemad: 150
Liitus: Nov 2005
Maine:
20
Mets Kirjutas:Üllatuseks on külmaga häält tegema hakkanud esisillas stabikapuksid mis enne ei teinud mingit häält.
Kellegil veel sellist asja esineb ?
Tule kuula mis häält 2001a. Sprinter teeb külmaga.:bigsmile:
Esisild nagu kassikontsert,sama viga oli ka vana Sprinteriga kui külma oli -15C ja rohkem. mash:
Täna lülitades ventikat ümber siseõhule oli korraks ehmatus,klapp liikus päris kõva kriginaga.Kuid kõik toimib.
Oehhh... mida kõike head see Nõukogude võim inimkonnale on andnud!!! Alla Pugatšova, Linnahalli, Baikonuri kosmodroomi, Moskvitši... sinu, minu...
Postitused: 237
Teemad: 14
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kalev Kirjutas:Vito läks vedades (sellega tegelesin eile juba tegelikult, aga siis oli ka juba -19), aga no sellest Vitost kirjutan siia varsti ühe pikema jutu. See jutt paneb mõtlema nii mõnegi mehe, et kas ikka on vaja CDI mersut osta endale.... Vihjeks võin öelda, et arve tuleb ikka üle 10K
Et selle koha pealt enam vähem tean mida kirjutad . . . teadmiseks või eelkommentaariks et tegelt see väga tungivalt inimeste teadmatuses miks sellised asjad juhtuvad. Pole vanade diiselmootoritega võrreldavad seega peab kirielt tegutsema kui pihustid hakakvad läbi "tsutsima". Siis jooksujalu esimesse töökotta remonti . . . tuleb odavam
Postitused: 30
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
c 280
-22
esimesest pöördest mile:
Postitused: 444
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
W126 124 rida 6 3.0 siiamaani laksust käima:tongue:
Postitused: 444
Teemad: 12
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Karl Kirjutas:Mets Kirjutas:Üllatuseks on külmaga häält tegema hakkanud esisillas stabikapuksid mis enne ei teinud mingit häält.
Kellegil veel sellist asja esineb ?
Tule kuula mis häält 2001a. Sprinter teeb külmaga.:bigsmile:
Esisild nagu kassikontsert,sama viga oli ka vana Sprinteriga kui külma oli -15C ja rohkem.mash:
Täna lülitades ventikat ümber siseõhule oli korraks ehmatus,klapp liikus päris kõva kriginaga.Kuid kõik toimib.
sprinteri esisillas olevaid helisid olen isegi kuulnud ja seda 2005 aasta omal ja ja eelmise aasta esimeste külmadega läks küll pödinaga käima, turtsus. ja käivitus alles 2-3 käivitusega. Mootori LS oli kuskil 17000
Postitused: 58
Teemad: 7
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
7.15
-30
v8 bensukas
kaks korda käiasin, akas lubama
kolmas laks käivitus
minutiga võttis kõik potid järgi
kui täna üle 30ne külma teeb
peab öösel raudselt soojendamas käia teda
2.0d kutsika jätsin eile õhtul -26ga seisma, mis ma tast ikka piinan
lubas küll a, mai taht akut tühjaks kedrata
Postitused: 20
Teemad: 4
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
Endal siis nii, et kl.11 -26,5C
Starter jonksutas kaks hädist ringi ja kolmandaga lõi ilusasti käima... Ja töötas ka ühtlaselt... Aga õnneliku :tongue: manuaaliomanikuna, oli sidur väääga vaevaline üles tulema ja käigukastis oleks nagu tahke õli sees :bigsmile: - aegluubis sai käike vahetada mile: Aga mõned km sõitu ja polnud probleemi... Aga kuidagi kange ja puust on ikka selle külmaga. Autoks CLK230 '98
Postitused: 17
Teemad: 6
Liitus: Nov 2005
Maine:
0
kui eile hommikul -25 oli, siis esimese kahe korraga käima ei läinud. Selle ööga oli jahutusvedelik ka jäiseks muutunud ja ega rohkem julgenud proovida ka siis. Kuna automaat, tuli puksiir järgi kutsuda, et töökotta viia- kaheksas puksiiriteenust osutav firma sai alles kohale tulla, teistes igal pool mitmetunnised järjekorrad või autod külma tõttu rikkis. (Puksiirimees oli oma diislil filtri salongi vedanud, et seda siis päevas mitu korda vahetada kui parafiini täis tõmbab) Tagasi taksoga sõites rääkis w124 86 a. taksojuht ka, et hommikul august läbi sõites lõi amordi puruks. Nii et see külm ikka suht tülikas ja autovaenulik.
Postitused: 239
Teemad: 2
Liitus: Nov 2005
Maine:
2
Kalev äkki räägid rutem oma cdi mootori jutu ära enne kui päris külmaks läheb tahaks targaks saada kiiresti
|