24-06-2007, 09:07 PM
(Seda postitust muudeti viimati: 11-08-2013, 07:44 PM ja muutjaks oli python.)
See masin on müüdud. Evost juttu tagapool.
Mark: 190E
Väljalaskeaasta: 1985
Läbisõit: 300000
Mootor:2,3-16
Värvus: smoke silver metallic
Lisavarustus:
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATIO
506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right)
511 RADIO MB EXQUISIT WITH VK,RDS (PANASONIC)
531 AUTOMATIC ANTENNA
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
585 Behr air conditioner and electric window lifters (front doors)
591 green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany
682 FIRE EXTINGUISHER
812 REAR END LOUDSPEAKER
876 INTERIOR LIGHT ASSY.
Mudeli eripärana veel standardis: tagumine nivoo, piiratud libisemisega differ(LSD), Getragi kast (dog-leg), plastik ring, recaro sisu, sportline vedrud ja toru väljalaske kollektor.
Auto juba mõned aastad minu kasutuses. Algsest orginaali säilitamisest suurt midagi välja ei tulnud ning sai hakatud vaikselt kohandama hobi korras kiireks rajasõiduks. See tähendab lõppkokkuvõttes kiirelt liikuvat plekk purki millest Mersust alles jäänud sõidumõnu ja luksust alles vähe (plaan osta juurde igapäeva kulgur).
Mootor: 2,3-16 klapiline Cossu tehtud kaanega MB mootor mis orginaalis arendab võimsust 136kw@6200rpm. Tehtud kaane remont mis sisaldas: tihendid, juhtpuksid, klappide freesimine ning Catcamsi 280 kraadised võllid. Õliks Castrol 5w60 ja heli võimendab Martelius otsat lõppuni.
Hetkel käsil orginaal süüte ja pritsungi eemaldamine (arvatavasti läeb terve suvi selle nahkaad ning paigaldatakese KMS Twin Individual Throttelbody. Selle otsa Pipercrossi airbox ja mootorit hakkab juhtima Vems. Peamisi põhjuseid selle rahaliselt pankrotti viiva ürituse juures oli teistel paigaldatud sarnased süsteemid mille tagajärjel päästis mootor valla veel 40-60 hp ning kuna kangemate nukkadega tekkisid KE-jetronikul probleemid. Tuginedes netti kommentaaridega siis sisuliselt tegemist võistlus mootoriga mida kärbiti tänavasõbralikuks, nüüd vaja see tagasi viia sinna milleks ta loodi:biggrin:
Veermik ja pidurid: Eemaldatud: nivoo vedrustus tagant (tegelt oli suht hea) ja orginaal stabikad. Asemele sai -40mm vedrud, ette 2,6 w201 stabikas ning tagumine evo mudelilt. Ülekanne hetkel prooviks 3,46 (orig. 3,07) aga tundub sobiv olevat 3,64 meie oludes. Kuigi 3,46 kerib juba ilusti 5-da käiguga piirajasse. Põhjus selles orig. LSD ringitegemises lihtsalt see, et saaks ennem prooviks sobiva ülekande. Orig. LSD eripära veel kiire kulumine mis on rahulikul sõidul 100t km ning kiirel poole vähem. Silldade lagunemine suht väike, paar puksi ning üks rooliots. Pidurid on orginaalid. Tuleviku plaan siis sobiva LSD diffri ehitus, esim. amortide vahetus, piduritega suht kahtlane veel, arvatavasti "racing klots" ja puuritud kettad.
Orig. suht head ning seda e420 pidurite paigaldust pole kindel kas hakkab tegema. Veljed on 16 tolli ning rehviks Toyo R888.
Sisu: Eemaldatu konditsioneer ning üleliigne müraisolatsioon. Paigaldatud 70% tooni ring.
Kere: Läbiad:. Tugevduseks "strutid" ees ja taga.
Mark: 190E
Väljalaskeaasta: 1985
Läbisõit: 300000
Mootor:2,3-16
Värvus: smoke silver metallic
Lisavarustus:
240 OUTSIDE TEMPERATURE INDICATIO
506 outside rear view mirror, left and right, heated (electrically adjustable on the right)
511 RADIO MB EXQUISIT WITH VK,RDS (PANASONIC)
531 AUTOMATIC ANTENNA
543 SUN VISOR WITH MAKE-UP MIRROR L. AND R., BE-
585 Behr air conditioner and electric window lifters (front doors)
591 green heat-insulating glass all round, heated rear window, single pane safety glass - Germany
682 FIRE EXTINGUISHER
812 REAR END LOUDSPEAKER
876 INTERIOR LIGHT ASSY.
Mudeli eripärana veel standardis: tagumine nivoo, piiratud libisemisega differ(LSD), Getragi kast (dog-leg), plastik ring, recaro sisu, sportline vedrud ja toru väljalaske kollektor.
Auto juba mõned aastad minu kasutuses. Algsest orginaali säilitamisest suurt midagi välja ei tulnud ning sai hakatud vaikselt kohandama hobi korras kiireks rajasõiduks. See tähendab lõppkokkuvõttes kiirelt liikuvat plekk purki millest Mersust alles jäänud sõidumõnu ja luksust alles vähe (plaan osta juurde igapäeva kulgur).
Mootor: 2,3-16 klapiline Cossu tehtud kaanega MB mootor mis orginaalis arendab võimsust 136kw@6200rpm. Tehtud kaane remont mis sisaldas: tihendid, juhtpuksid, klappide freesimine ning Catcamsi 280 kraadised võllid. Õliks Castrol 5w60 ja heli võimendab Martelius otsat lõppuni.
Hetkel käsil orginaal süüte ja pritsungi eemaldamine (arvatavasti läeb terve suvi selle nahkaad ning paigaldatakese KMS Twin Individual Throttelbody. Selle otsa Pipercrossi airbox ja mootorit hakkab juhtima Vems. Peamisi põhjuseid selle rahaliselt pankrotti viiva ürituse juures oli teistel paigaldatud sarnased süsteemid mille tagajärjel päästis mootor valla veel 40-60 hp ning kuna kangemate nukkadega tekkisid KE-jetronikul probleemid. Tuginedes netti kommentaaridega siis sisuliselt tegemist võistlus mootoriga mida kärbiti tänavasõbralikuks, nüüd vaja see tagasi viia sinna milleks ta loodi:biggrin:
Veermik ja pidurid: Eemaldatud: nivoo vedrustus tagant (tegelt oli suht hea) ja orginaal stabikad. Asemele sai -40mm vedrud, ette 2,6 w201 stabikas ning tagumine evo mudelilt. Ülekanne hetkel prooviks 3,46 (orig. 3,07) aga tundub sobiv olevat 3,64 meie oludes. Kuigi 3,46 kerib juba ilusti 5-da käiguga piirajasse. Põhjus selles orig. LSD ringitegemises lihtsalt see, et saaks ennem prooviks sobiva ülekande. Orig. LSD eripära veel kiire kulumine mis on rahulikul sõidul 100t km ning kiirel poole vähem. Silldade lagunemine suht väike, paar puksi ning üks rooliots. Pidurid on orginaalid. Tuleviku plaan siis sobiva LSD diffri ehitus, esim. amortide vahetus, piduritega suht kahtlane veel, arvatavasti "racing klots" ja puuritud kettad.
Orig. suht head ning seda e420 pidurite paigaldust pole kindel kas hakkab tegema. Veljed on 16 tolli ning rehviks Toyo R888.
Sisu: Eemaldatu konditsioneer ning üleliigne müraisolatsioon. Paigaldatud 70% tooni ring.
Kere: Läbiad:. Tugevduseks "strutid" ees ja taga.